eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikamiSpawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów akty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikami: Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135; Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141, znak sprawy: ZP- 271/19/2008
Numer ogłoszenia: 257731 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 214420 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, fax 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikami: Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135; Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141, znak sprawy: ZP- 271/19/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Spawanie dwiema technikami: I. Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135 II. Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141 dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach dwóch edycji po 20 osób każda. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku spawacza. 3. Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 264, w tym: I. Dla spawania elektrycznego elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG - 135: - zajęcia praktyczne stanowią 120 godzin 60 - minutowych - zajęcia teoretyczne stanowią 24 godziny 45 - minutowe II. Dla spawania elektrycznego stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG - 141: - zajęcia praktyczne stanowią 91 godzin 60 - minutowych - zajęcia teoretyczne stanowią 21 godzin 45 - minutowych. Ponadto, dla szkoleń z zakresu obu rodzajów spawania, uczestnicy przejdą szkolenie z zakresu treningu interpersonalnego w wymiarze 8 godzin 45 - minutowych. Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się na terenie Powiatu Krakowskiego, najlepiej w mieście Krakowie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu, w wersji papierowej i elektronicznej - na CD do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). 5. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, którego pozytywny wynik potwierdzony zostanie wydaniem książeczki spawacza z uprawnieniami 135 i książeczki spawacza z uprawnieniami 141, świadectwa z egzaminu spawacza metodą 135 w wersji europejskiej, świadectwa z egzaminu spawacza metodą 141 w wersji europejskiej, zaświadczenia MEN oraz certyfikatu. Zaświadczenie MEN musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z p. zm.) a także Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Certyfikat, pod względem odpowiedniego oznakowania, musi spełniać wymogi Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006), projektem Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 a także wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.gov.pl zakładka PROMOCJA). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Kserokopie obu książeczek spawaczy z uprawnieniami 135 i 141, wzory świadectw z egzaminu metodą 135 oraz 141 w wersji europejskiej, wzór zaświadczenia MEN oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 6. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania opracowanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 7. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie szkolenia dokumentacji oznakowanej odpowiednimi symbolami i logo projektu, zgodnie z wymogami określonymi w punkcie I 5 niniejszej SIWZ, tj: a) List obecności uczestników szkolenia b) Dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych c) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych d) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków e) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór zestawu materiałów dydaktycznych f) Imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie g) Rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji h) Protokołu z przeprowadzonego egzaminu, którego pozytywny wynik pozwoli na wykonywanie zawodu spawacza. 9. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r, Nr 69 , poz. 415), do ubezpieczenia grupy szkoleniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków według listy sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia. 10. Wykonawca zapewnieni wszystkim uczestnikom kursu niezbędne materiały dydaktyczne, których wydanie potwierdzone zostanie podpisanym przez uczestnika oświadczeniem. 11. Wykonawca zapewni codzienny dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego imiennym wykazem o nieobecnościach osób skierowanych na szkolenie a także przekazywania dokumentów dotyczących absencji. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które nie zgłosiły się na rozpoczęcie szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które zrezygnowały z uczestnictwa w szkoleniu. 15. Ponadto, do pięciu dni od dnia zakończenia szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu niżej wyszczególnione dokumenty: a) Oryginał imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenia b) Oryginał imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu końcowego lub do niego nie przystąpiły c) Oryginał rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji d) Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia opatrzone logo projektu 7 życzeń e) Zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia f) Oryginał imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie g) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dziennika zajęć h) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem list obecności i) Oryginał oświadczenia uczestnika z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych j) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem kart przeprowadzonych zajęć praktycznych k) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej l) Oryginalnych oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków m) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem protokołu z egzaminu. n) Oryginał kosztorysu powykonawczego o) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. 16. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb 20-osobowej grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych wymienić należy sprzęt i urządzenia oraz ich ilość, które wykorzystywane będą podczas zajęć. Podczas zajęć praktycznych każdy uczestnik zajęć będzie miał dostęp do niezależnego stanowiska spawalniczego. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 18. Wykonawca zawrze w ofercie pisemną informację dotyczącą sposobu sprawowania przez niego nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanego szkolenia oraz wskaże osobę/y za to odpowiedzialną/e. 19. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. Ponadto, każdy uczestnik zajęć otrzyma podstawowe materiały piśmienne niezbędne do sporządzania notatek (zeszyt, długopis). 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wypłaty uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu na zajęcia na podstawie listy obecności. Jednostkowy koszt osobodnia wynosi 10,00 PLN. 21. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów dotyczących realizacji szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku w warunkach zapewniających ich bezpieczeństwo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 149670.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości, ul. św. Anny, 31-008 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 149670.00
  • Oferta z najniższą ceną: 149670.00 oferta z najwyższą ceną: 149670.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.