eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Roboty termomodernizacyjne - wymiana okien drewnianych na okna PCV w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych ul. Chopina 11b.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Mikołów: Roboty termomodernizacyjne - wymiana okien drewnianych na okna PCV w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych ul. Chopina 11b.
Numer ogłoszenia: 257622 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277581 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty termomodernizacyjne - wymiana okien drewnianych na okna PCV w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych ul. Chopina 11b..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: Wymianie podlega niewymieniona stolarka okienna na: II piętrze, I piętrze, parterze i w piwnicach budynku szkoły. Zakres robót obejmuje prace: Wymianę okien drewnianych na okna z wysoko udarowego PCV, wymianę parapetów zewnętrznych ( z zachowaniem odpowiedniego dystansu od lica ściany, ze względu na planowane docieplenie elewacji)., wykonanie nakładek z PCV na istniejące parapety wewnętrzne, zamurowania i podmurowania części okien, roboty wykończeniowe po wymianie okien. Zakłada się pozostawienie istniejących wewnętrznych parapetów okiennych z lastriko, co nakłada na Wykonawcę robót obowiązek zachowania odpowiedniej ostrożności i precyzji przy demontażu istniejącej stolarki. Wywóz gruzu (w tym szkła okiennego do utylizacji). Prace zabezpieczające teren: w odległości 6 m od ścian budynków, w których będzie wykonywana wymiana okien, należy zabezpieczyć - odgrodzić teren przez rozciągnięcie na słupkach taśm ostrzegawczych w kolorze biało-czerwonym i rozmieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: - Wyciągu z projektu budowlanego (rzuty kondygnacji i zestawienie stolarki) zał. nr 3 do SIWZ; - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 2 do SIWZ ; - Wykazie robót zał. nr 4 do SIWZ; Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia- budynek szkoły. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzgodnić z dyrektorem szkoły harmonogram wyłączania z użytkowania pomieszczeń - sal w których będą wymieniane okna. Roboty należy zorganizować i oznakować w taki sposób, aby uciążliwość wykonywanych prac dla prowadzenia zajęć szkolnych była jak najmniejsza i zapewniała bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na cały przedmiot zamówienia minimum 5 lat gwarancji i 36 miesięcy rękojmi. Wykonawca powinien pobrać wymiary otworów na budowie w celu prawidłowego zamówienia stolarki i pozostałych elementów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 296971.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWY DOM OKNA Sp. z o.o., ul. T.Siejaka 29, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 126654.81
  • Oferta z najniższą ceną: 126654.81 oferta z najwyższą ceną: 237000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.