eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz drobnego sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Gdynia: sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 257203 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, środków myjąco-dezynfekujących oraz drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, w tym: 1) Koców ratunkowych; 2) Wkładów do ssaków New Askir i Clemens; 3) Środków myjąco - dezynfekujących; 4) Pojemników; 5) Szczotek; 6) Detergentów enzymatycznych; 7) Żeli do badań; 8) Pasków do glukometrów; 9) Drobnego sprzętu medycznego; 10) Elektrod; 11) Osłonek medycznych; 12) Zestawów do wymazów szczoteczkowych; 13) Jednorazowych szczoteczek do kanałów roboczych; 14) Sond; 15) Przetworników IB; 16) Osłonek teleskopowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Powiadomienie/zgłoszenie/wpis do rejestru Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych; - grupa 1, 2, 3, 6-16 2) Certyfikat CE/ deklaracja zgodności CE dla oferowanego wyrobu medycznego; - grupa 1-3 , 4 (poz. 11), 6-16 3) karta charakterystyki oferowanego wyrobu - grupa 6 4) atest PZH - grupa 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koce ratunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc ratunkowy srebrno-złoty foliowany- 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkłady do ssaków New Askir i Clemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik wielorazowego użytku - 44 szt. 2. Wkład workowy wymienny jednorazowego użytku - 144 szt. 3.Proszek żelujący - 16 szt. Opis produktu: w pojemnikach po 2 kg (16 pojemników) lub w pojemnikach o poj. 1 kg z odpowiednim przeliczeniem wymaganych ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - Środki myjąco-dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek myjący typu NEODISHER SBR EXTRA lub równoważny poj. 5 lit. - 36 szt. 2. Środek do płukania typu NEODISHER SBK lub równoważny poj. 5 lit. - 26 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 - Pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki poj. 0,7 l -22 212 szt. 2. Pojemniki poj. 1 l -9 813 szt. 3. Pojemniki poj. 2 l -2 267 szt. 4. Pojemniki poj. 3 l -308 szt. 5. Pojemniki poj. 3,5 l (wysokość 27 cm, średnica 12 cm) -1 349 szt. 6. Pojemniki poj. 5 l (wiaderka) -1.175 szt. 7. Pojemniki poj. 10 l (wiaderka) -230 szt. 8. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka - kolor przezroczysty - (pełna pokrywa) poj. 1 l -848 szt. 9. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka - kolor przezroczysty (pełna pokrywa) poj. 3 l -606 szt. 10. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka - kolor przezroczysty (pełna pokrywa) poj. 5 l -27 szt. 11. Pojemniki do transportu moczu poj. 100 - 120 ml a30 -413 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Szczotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczotki do mycia rurek tracheotomijnych - 2 489 szt. 2. Szczotki laboratoryjne - 14 szt. 3. Szczotki do mycia rąk - chirurgiczne do kilkukrotnej sterylizacji - 378 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6 - Detergent enzymatyczny do mycia narzędzi medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DETERGENT ENZYMATYCZNY DO MYCIA NARZĘDZI MEDYCZNYCH - 8 szt. Detergent enzymatyczny do mycia wstępnego delikatnych narzędzi medycznych, w tym endoskopowych, przed procesem dezynfekcji - pojemność 5 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7 - Żele do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do badań USG o poj. 500 ml - 360 szt. 2. Żel do badań EKG o poj. 250 ml - 36 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 - Paski do glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI DO GLUKOMETRÓW - 12 000 szt. Kompatybilne z glukometrem One Touch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9 - Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do mierzenia ciśnienia dla dorosłych zegarowy- 153 szt. 2. Aparat do mierzenia ciśnienia dla dorosłych ze słuchawką - 14 szt. 3. Słuchawki lekarskie internistyczne dwustronne - 29 szt. 4. Stazy (opaski uciskowe z klamrą) - 243 szt. 5. Kieliszki plastikowe do leków z podziałką - jednorazowe - 3 055 szt. 6. Słoje do dobowej zbiórki moczu - 9 szt. 7. Pojemniki plastikowe do pojenia chorych - 34 szt. 8. Baseny plastikowe - 177 szt. 9. Kaczki plastikowe - 218 szt. 10. Miski nerkowe - 170 szt. 11. Szpatułki drewniane laryngologiczne - 103 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10 - Materiały diagnostyczne - elektrody do badań EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody do badań EKG AG/AGCI z pianką i żelem, dla dorosłych - 84 927 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11 - Osłonki medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłonki medyczne (prezerwatywy) na głowicę sondy USG, wykonane z lateksu lub kauczuku naturalnego - 1807 szt. Każda osłonka musi posiadać oznaczenie serii i termin przydatności. 2. Osłonki medyczne (prezerwatywy) na głowicę sondy USG dla osób uczulonych na lateks i kauczuk, wykonane z materiału nieuczulającego - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12 - Zestawy do wymazów szczoteczkowych z dróg żółciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do wymazów szczoteczkowych z dróg żółciowych - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13 - Jednorazowe szczotki do czyszczenia kanałów roboczych endoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe szczotki do czyszczenia kanałów roboczych endoskopowych - 3 000 szt. Szczotka do czyszczenia kanałów roboczych endoskopu z dwoma czyścikami: jeden grubszy, jeden cieńszy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14 - Sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sondy kompatybilne z diatermią ERBE APC 300 z wylotem na wprost - 10 szt. 2. Sondy kompatybilne z diatermią ERBE APC 300 z wylotem bocznym - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15 - Przetwornik IBP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETWORNIK IBP - 400 szt. Linia z przetwornikiem do krwawego pomiaru ciśnień pojedyncza - kompatybilna z monitorem: Datex Ohmeda - CAM, Goldway - G40, Goldway - UT7000C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa 16 - Rękaw do przewodu nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAW DO PRZEWODU NEFROSTOMII DO OSŁONY PRZEWODU DO USG - 8 opakowań (24 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.