To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Białystok: Dostawa mebli oraz masztów flagowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce.
Numer ogłoszenia: 257113 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241123 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewoda Podlaski, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz masztów flagowych w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem i rozmieszczeniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (parter i I piętro budynków zlokalizowanych na terenie kpg w Siemianówce), oraz dostawa masztów flagowych wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ramach pierwszego wyposażenia obiektów kolejowego przejścia granicznego w Siemianówce. Dostarczone meble oraz maszty flagowe muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy zadania: 1) Zadanie I - dostawa mebli biurowych; 2) Zadanie II - dostawa mebli metalowych; 3) Zadanie III - dostawa masztów flagowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ . 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub na trzy zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 44.42.13.00 - Sejfy 39.14.11.00 - Regały 44.21.22.50 - Maszty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I - dostawa mebli biurowych;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38686,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31660,20
Oferta z najniższą ceną: 31660,20 / Oferta z najwyższą ceną: 36777,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Zakup cyfrowego sprzętu projekcyjnego do kina Forum
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych, siedzisk, mebli metalowych dla CBZC
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.