Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Orzesze: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych
do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 25699 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Kod CPV: 33696500-0, 19520000-7, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2, pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pośrednictwem telefonu, maila lub faxu. Odczynniki oznakowane znakiem CE. Do każdej pierwszej dostawy danego odczynnika wymagana jest aktualna karta charakterystyki produktu. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że oferowany przez asortyment spełnia wymagania dyrektywy IVD/98/79/EC - nie dotyczy pakietu nr 9. Zaoferowane odczynniki chemiczne, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia muszą w dniu dostawy posiadać nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. Pakiet nr 1 Warunki wymagane: - Dostawca odczynników i części eksploatacyjnych zapewni obsługę serwisową analizatora i zobowiązuje się do jednego bezpłatnego przeglądu serwisowego w ciągu roku. - W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy analizatora Dostawca zapewni obsługę serwisową autoryzowaną i certyfikowaną przez producenta analizatora. W przypadku awarii analizatora przyjazd serwisu do 48h od zgłoszenia awarii. - Dostawca udzieli gwarancji na pracę elektrody co najmniej w takim zakresie jak producent analizatora i do każdego zakupu elektrody dostarczy kartę gwarancyjną. W razie uszkodzenia elektrody objętej gwarancją dostawca zapewni ciągłość pracy analizatora przez okres postępowania reklamacyjnego. - Wszystkie wymienione w specyfikacji odczynniki, materiały kontrolne i eksploatacyjne są od jednego producenta. Pakiet nr 2 Warunki wymagane: - Odczynniki i osocza kontrolne od jednego producenta. - Dostawca odczynników zapewni jeden bezpłatny przegląd serwisowy aparatu w okresie trwania umowy. - Dostawca zapewni dostawę odczynników , materiałów kontrolnych jednej serii przez min. ? roku. Pakiet nr 3 Parametry wymagane dla analizatora pasków: - możliwość wyboru jednostek i flagowanie wyników patologicznych - wymiary aparatu nie większe niż 380x320x180 - automatyczna kalibracja przy uruchamianiu analizatora, bez użycia pasków kalibracyjnych - menu aparatu oraz instrukcja w j. polskim - dostawa i szkolenie z obsługi analizatora na koszt wykonawcy - wszelkie awarie i przegląd aparatu wykonywane na koszt wykonawcy Pakiet nr 4 Warunki wymagane: 1.Odczynniki i krew kontrolna od jednego producenta w opakowaniach dostosowanych do analizatora KX 21N 2. Krew kontrolna z rozmazem do analizatora 3 diff. 3. Wykonawca w ramach umowy zapewni przygotowanie analizatora do pracy na swoich odczynnikach i zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd techniczny na czas trwania umowy. 4.W przypadku awarii analizatora reakcja serwisu do 48 h od zgłoszenia awarii. Pakiet nr 5 Warunki wymagane: - Odczynniki o długich terminach ważności od momentu otwarcia, w małych opakowaniach, ciekłe. - Do każdego zestawu odczynnikowego dołączony standard dla metod wymaganych i ulotka w j.polskim. - Dostawca zapewni serwis analizatora na czas trwania umowy oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny w ciągu roku. - Dostawca zapewni bezpłatne statystyczne opracowanie kontroli jakości dla badań wykonywanych na jego odczynnikach. - Zamówione odczynniki muszą w dniu dostawy posiadać niemniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. - W przypadku awarii reakcja serwisu do 48h od daty zgłoszenia awarii. Pakiet nr 6 Warunki wymagane: - Wykonawca zapewni odczynniki i części eksploatacyjne od jednego producenta. - Wykonawca zapewni dostawę oryginalnych odczynników zgodnie z instrukcją obsługi aparatu. - Wykonawca zapewni obsługę serwisową na czas trwania umowy oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny w ciągu roku. -Wykonawca udzieli gwarancji na pracę elektrod co najmniej w zakresie wyznaczonym przez producenta analizatora. Przy zakupie elektrody dołączona karta gwarancyjna. - W razie uszkodzenia elektrody objętej gwarancją dostawca zapewni ciągłość pracy analizatora przez okres postępowania reklamacyjnego. - Materiały kontrolne stabilne przez 8 tygodni od daty otwarcia. Pakiet nr 7 Warunki wymagane: Zamówione odczynniki muszą w dniu dostawy posiadać niemniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. Pakiet nr 8 Warunki wymagane: - Do każdej serii podłoży dostawca dołączy świadectwo kontroli jakości. - Wykonawca dostarczy podłoża z min. pół rocznym terminem ważności Pakiet nr 9 Warunki wymagane: - Zamówione odczynniki muszą w dniu dostawy posiadać nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. - Dyrektywa IVD/98/79/EC nie dotyczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy 6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów, opóźnień wynikłych z nieterminowych uzgodnień i opinii itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc
ul. Gliwicka 20
43-180 Orzesze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do analizatora równowagi kwasowo - zasadowej RapidLab 248.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do analizatora równowagi kwasowo - zasadowej RapidLab 248 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do koagulometru Chrom 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do koagulometru Chrom 7 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do badań z analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań z analityki ogólnej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora hematologicznego SYSMEX KX - 21N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora hematologicznego SYSMEX KX - 21N zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników, kuwet i części eksploatacyjnych do analizatora Humastar 180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, kuwet i części eksploatacyjnych do analizatora Humastar 180 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do analizatora jonów EasyElectrolytes.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do analizatora jonów EasyElectrolytes zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników do bakteriologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do bakteriologii zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa podłoży do diagnostyki mikrobiologicznej prątka gruźlicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podłoży do diagnostyki mikrobiologicznej prątka gruźlicy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa testów analitycznych do wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów analitycznych do wody zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Dzierżawa analizatora ELISA wraz z odczynnikami do oznaczania galaktomannanu dla Laboratorium Mikrobiologii
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.