eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Sprzątanie terenu siedziby, pomieszczeń sanitarnych i biurowych, taboru, linii WKD oraz utrzymanie terenów zielonych na linii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Grodzisk Mazowiecki: Sprzątanie terenu siedziby, pomieszczeń sanitarnych i biurowych, taboru, linii WKD oraz utrzymanie terenów zielonych na linii
Numer ogłoszenia: 256966 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 226041 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenu siedziby, pomieszczeń sanitarnych i biurowych, taboru, linii WKD oraz utrzymanie terenów zielonych na linii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SPRZĄTANIE TERENU SIEDZIBY SPÓŁKI W GRODZISKU MAZOWIECKIM: powierzchnia całkowita ok. 40 000m2; sprzątanie całego terenu wraz z terenem zadrzewionym polegającym m.in. na: porządkowaniu, zbieraniu śmieci, usuwaniu śmieci z koszy, zamiataniu alejek i placów, grabieniu liści, odśnieżaniu, usuwaniu gołoledzi i posypywaniu piaskiem alejek; ( w szczególności zespół odśnieżny utrzymywać będzie: wjazd na teren od ul. Radońskiej, miejsca parkingowe na samochody i rowery, drogę dojazdową do hali przeglądowo-naprawczej od strony wschodniej budynku siedziby Spółki, drogę prowadzącą do garaży, przejazd przez tory na wysokości bram wjazdowych na halę przeglądowo-naprawczą, międzytorza, okolice bram wjazdowych na halę przeglądowo-naprawczą by mogły otwierać się drzwi do hali, teren wokół budynku historii EKD/WKD, przejście przez tory, chodnik wzdłuż ogrodzenia od ul. Radońskiej.) Zespół odśnieżny usuwać będzie także śnieg z krzewów ozdobnych(nie można dopuszczać do zamarzania śniegu na krzewach). koszeniu trawników, czyszczeniu obrzeży trawników z trawy i ziemi; renowacji trawników, zasilaniu nawozami wszystkich terenów zielonych; pielęgnacji istniejących kwietników i gazonów, usuwaniu zeschłych kwiatów ; pielęgnacji nowo posadzonych drzew i krzewów; sadzeniu kwiatów jednorocznych, bylin, drzew i krzewów; podlewaniu roślinności; SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SANITARNYCH, GOSPODARCZYCH I BIUROWYCH: Poprzez sprzątanie Zamawiający rozumie w szczególności: odkurzanie, zamiatanie, mycie i pastowanie podłóg, wycieranie kurzu z mebli, opróżnianie koszy na śmieci, dokonywanie innych niezbędnych czynności w celu utrzymania należytej czystości (np. odplamianie wykładzin dywanowych, lakierowanie klatek schodowych i korytarzy ,itp.) uzupełnianie we wszystkich toaletach ręczników papierowych koloru białego, papieru koloru białego i mydła w płynie sukcesywnie według potrzeb (pomieszczenia sanitarne, szatnie, umywalnie, natryski, toalety), dbanie o roślinność wewnątrz budynku siedziby Spółki. Pomieszczenia siedziby Spółki - Grodzisk Mazowiecki (sprzątanie codzienne) - 2 000m2: mycie okien w tym okna na klatkach schodowych (2 razy w roku - wiosną i jesienią) - 524m2; pranie wykładzin dywanowych (2 razy w roku - wiosną i jesienią) - 600m2, uzupełnianie środków czystości: dozowniki na ręczniki - 20szt; dozowniki na papier toaletowy - 24szt; dozowniki na mydło - 25szt; Muzeum EKD/WKD (sprzątanie 1 raz w tygodniu) - Grodzisk Mazowiecki - 150m2: mycie okien (2 razy w roku) - 80m2; Poczekalnia, korytarze i pomieszczenia sanitarne (sprzątanie 1 raz w tygodniu) w budynku stacyjnym - Grodzisk Mazowiecki Radońska - 55m2: mycie okien (2 razy w roku) - 80m2; Pomieszczenia służbowe i sanitarne Dyżurnego Ruchu w budynku stacyjnym (sprzątanie 1 raz w tygodniu) - Podkowa Leśna Główna - 22m2; mycie okien(2 razy w roku) - 5m2; Pomieszczenia służbowe, sanitarne oraz klatka schodowa w budynku stacyjnym (pomieszczenia Wydziału Infrastruktury i Dyżurnego Ruchu - sprzątanie codzienne) - Komorów - 310m2: mycie okien (2 razy w roku) - 130m2; Poczekalnia na przystanku osobowym (sprzątanie codzienne) - Pruszków - 25m2: mycie okien (2 razy w roku) - 31m2; Pomieszczenia sanitarne i korytarze (sprzątanie 1 raz w tygodniu) w budynku stacyjnym - Warszawa Śródmieście - 40m2; mycie okien (2 razy w roku) - 6m2; SPRZĄTANIE CAŁEJ LINII: Linia 47 - Grodzisk Mazowiecki Radońska - Warszawa Śródmieście WKD (32,554km) Linia 48 - Podkowa Leśna Zachodnia - Milanówek Grudów (2,896km) Linia 512 - Komorów WKD - Pruszków stacja PKP (3,411km) Powierzchnia całkowita - 865 000m2; obejmuje następujące przystanki: Grodzisk Mazowiecki Jordanowice, Grodzisk Mazowiecki Piaskowa, Grodzisk Mazowiecki Okrężna, Brzózki, Kazimierówka, Milanówek Grudów, Polesie, Podkowa Leśna Zachodnia, Podkowa Leśna Wschodnia, Otrębusy, Kanie Helenowskie, Nowa Wieś Warszawska, Pruszków, Tworki, Malichy, Reguły, Michałowice, Opacz, Warszawa Salomea, Warszawa Raków, Warszawa Aleje Jerozolimskie, Warszawa Reduta Ordona, Warszawa Zachodnia WKD, Warszawa Ochota WKD, obejmuje następujące stacje: Grodzisk Mazowiecki Radońska, Podkowa Leśna Główna, Komorów, W-wa Śródmieście WKD; prace, które utrudniają ruch podróżnym winny być wykonywane w czasie najmniejszego nasilenia ruchu, Na terenie objętym sprzątaniem występują nawierzchnie: międzytorze na całej długości - tłuczeń kamienny; pobocza, rowy, nasypy i skarpy - grunt porośnięty roślinnością ; perony, przystanki i stacje - beton, asfalt i kostka betonowa; Prace porządkowe na linii obejmują: wykaszanie traw na terenie stacji i przystanków oraz w ich obrębie usuwanie śmieci, bieżące wycinanie krzaków na terenie jak wyżej, wykaszanie brzegów rzeki Rokicianki w Grodzisku Mazowieckim (od wylotu kanału deszczowego do ul. Sienkiewicza - 2 razy w roku - tj. do 30 czerwca i do 31 października); usuwanie przetamowań z wywiezieniem na odcinku od wylotu kanału deszczowego do ul. Sienkiewicza (tj. usuwanie zaległych w korycie rzeki odpadów stałych) Prace porządkowe na peronach: mycie: wiaty - 39szt; ławki - 60szt; tablice informacyjne - 7szt; ramki format A1 - 16szt; porządkowanie polegające na zbieraniu śmieci, usuwaniu śmieci z koszy, zamiatanie alejek i placów, odśnieżanie i posypywaniu piaskiem alejek; uzupełnianie piasku w skrzyniach na peronach; utrzymanie czystości i dbanie o estetyczny wygląd ramek formatu A1 zamieszczonych na stacjach i przystankach, uzupełnianie kieszonek reklamowych w taborze; brak ulotek WKD, rozkładów jazdy, czy innych usterek i dewastacji w taborze i na całej linii WKD powinno być bezzwłocznie zgłaszane do Wydziałów: Marketingu i Sprzedaży Usług tel. (22) 755-47-60; Gospodarki i Zaopatrzenia tel. (22) 755-47-60 lub 755-70-82 ZAKRES PRAC WYKONYWANYCH NA LINII: 1. Sprzątanie codzienne stacji i przystanków (w szczególności peronów oraz torów i międzytorzy na wysokości peronów)poprzez m. in.: a) zbieranie śmieci i wywóz do miejsca utylizacji (codzienne łącznie z sobotą i niedzielą - 105 koszy na śmieci), b) usuwanie nielegalnych ogłoszeń naklejanych na przystankach między innymi z wiat, bilboardów, ramek reklamowych, słupów, szaf energetycznych, wejść i zejść na perony, itp. c) usuwanie napisów (graffiti) z wiat przystankowych, szaf energetycznych, budynków stacyjnych i gablot informacyjnych znajdujących się na linii WKD. 2. Raz w miesiącu i na każde zgłoszenie zleceniodawcy : a) mycie wiat przystankowych, ławek i koszy betonowych na śmieci. b) mycie tablic ogłoszeniowych, informacyjnych na stacjach i przystankach, c) mycie znaków ostrzegawczych, informacyjnych i luster d) dezynfekcja zejść i wejść na dworzec Warszawa Śródmieście WKD i Warszawa Ochota WKD 3. W okresie zimowym- stacje i przystanki: a) odśnieżanie - dojść do peronów (schodów), peronów i przejazdów kolejowych. Odśnieżanie powinno być podjęte niezwłocznie po rozpoczęciu opadów, a zakończone nie później niż 4 godz. po zakończeniu opadów. Zleceniobiorca winien zapewnić kilka ekip, które na bieżąco będą usuwać śnieg.. Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonać w/w polecenie ze szczególnym uwzględnieniem: b) utrzymania pasów bezpieczeństwa na peronach, powierzchnia czarna posypywana piaskiem. c) posypywanie piaskiem w obrębie przystanków i stacji oraz 40 przejazdów w tym 24 znajdujące się w obrębie peronów i 16 na liniach WKD, dojść do peronów (schodów), peronów. d) usuwanie gołoledzi- w miarę potrzeb w sposób umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się osób korzystających z peronów i przystanków. Na nawierzchni z kostki betonowej nie dopuszcza się skuwać lód i posypywanie solą. e) usuwanie hałd zalegającego śniegu z peronów najpóźniej w ciągu 4 dni (wywóz, zabronione jest wrzucanie śniegu w tory ). 4. Wiosna/ lato/ jesień: a) koszenie traw i krzewów (żywopłotów) na stacjach i przystankach linii WKD oraz w ich obrębie b) grabienie liści z peronów i torów na wysokości peronów, c) pielęgnacja żywopłotów, w tym przycinanie, d) pielęgnacja roślin ozdobnych (w gazonach, pojemnikach) na peronach. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH NA STACJACH I PRZYSTANKACH LINII WKD w tym: Grodzisk Mazowiecki Radońska - 350m2; Milanówek Grudów - 435m2; Podkowa Leśna Główna - 350m2; Komorów - 710m2; Pruszków WKD - 520m2, poprzez m. in. : usuwanie zeschłych kwiatów, podlewanie - w ilościach niezbędnych do zapewnienia wegetacji roślin ozdobnych, koszenie trawników; grabienie liści; czyszczenie obrzeży trawników z trawy i ziemi; renowacja trawników; pielęgnacja istniejących kwietników i gazonów; pielęgnacja nowo posadzonych drzew i krzewów; sadzenie kwiatów jednorocznych, bylin, drzew i krzewów pielenie, odchwaszczanie, nawożenie; strzyżenie żywopłotów, przycinanie krzewów, inne prace pielęgnacyjne dla utrzymania terenów zielonych. DODATKOWE POSTANOWIENIA: Zleceniobiorca zobowiązany jest do zawarcia ze Zleceniodawcą dodatkowych umów na: dzierżawę pomieszczeń na terenie siedziby Spółki Grodzisk Mazowiecki - ok. 750,00 zł netto średnio / miesięcznie (stawki do uzgodnienia), energię elektryczną - ok. 500,00zł netto średnio / miesięcznie, ok.0,36zł netto za kWh (stawki te obowiązywały w 2007r. mogą nieznacznie wzrosnąć) odprowadzanie ścieków technologicznych z mycia taboru (opłaty do Ochrony Środowiska) - ok.30,00zł netto średnio / miesięcznie, ok.0,42zł netto za m³(stawki te obowiązywały w 2007r mogą nieznacznie wzrosnąć.) korzystanie z sieci wodociągowej - 12,00zł netto średnio - miesięcznie, ok.0,19zł netto za m³(stawki te obowiązywały w 2007r mogą nieznacznie wzrosnąć.) odbiór nieczystości płynnych, ok.3,00zł netto za m³ (stawki te obowiązywały w 2007r. mogą nieznacznie wzrosnąć) Zleceniobiorca zobowiązany jest do zawarcia dodatkowych umów bezpośrednio z odbiorcami na: odbiór nieczystości stałych. SPRZĄTANIE TABORU: Zakres czynności obejmujący obowiązkowe czynności podstawowe oraz dodatkowe zlecane przy czyszczeniu pojazdów kolejowych. Wielkości podane w pkt 1) czyszczenie okresowe odnoszą się do wszystkich prac wykonywanych w taborze. Czyszczenie okresowe: Zakres podstawowy Zewnętrzne - 32 ezt średnio / miesięcznie czyszczenie klamek, uchwytów drzwi wejściowych, stopni, ścian czołowych (w zimie usuwanie śniegu i lodu ze stopni - 11m2), czyszczenie tablic kierunkowych. Wnętrza - 32 ezt średnio / miesięcznie mycie szyb okiennych - 36m2, mycie ścian (125m2 z drzwiami) i sufitów (67m2), mycie i czyszczenie dwustronne drzwi przejściowych oraz jednostronne drzwi automatycznych, opróżnianie oraz mycie zewnętrzne i wewnętrzne śmietniczek, wyposażenie śmietniczek w worki foliowe, mycie i czyszczenie siedzeń (34m2), mycie i czyszczenie osłon lamp oświetleniowych (22szt. - 9m2), usuwanie kurzu i czyszczenie osłon grzejników, czyszczenie i mycie podłóg (również pod grzejnikami) - (52m2), usuwanie różnego rodzaju napisów i naklejek z powierzchni twardych (oprócz piktogramów PKP i reklam), czyszczenie pozostałych części metalowych i z tworzyw sztucznych (półki bagażowe - 13m2, poręcze - 80mb, stoliki podokienne - 2m2), usuwanie nieaktualnych, starych ogłoszeń nalepionych na ścianach, usuwanie śmieci z przejść międzywagonowych, sprzątanie kabiny maszynisty (8m2). Zakres dodatkowy - 80 ezt średnio / miesięcznie czyszczenie okresowe pudła z zewnątrz wraz z dachem (w tym ręczne mycie i czyszczenie pudła, ram okiennych, okien - 160m2 - pudło, 74m2 - dach). Czyszczenie codzienne - 460 ezt średnio / miesięcznie: Zakres podstawowy Zewnętrzne czyszczenie stopni, klamek, poręczy (w zimie usuwanie śniegu i lodu ze stopni). Wnętrza wycieranie na mokro półek, stolików, ram okiennych, poręczy, osłon, grzejników, osłon świetlówek oraz usunięcie miejscowych zabrudzeń ścian, mycie szyb okiennych, opróżnianie śmietniczek oraz wytarcie ich na mokro wewnątrz i z zewnątrz, wyposażenie śmietniczek w worki foliowe, wycieranie na mokro siedzeń i oparć, usuwanie śmieci z przejść między wagonami, czyszczenie i wytarcie na mokro podłóg, usuwanie starych gazet, uzupełnianie ulotek reklamowych, usuwanie starych, nieaktualnych ogłoszeń nalepionych na ścianach, sprzątanie kabiny maszynisty. Zakres dodatkowy - 360 ezt średnio / miesięcznie mycie okien kabiny maszynisty, szyb reflektorów i tablic kierunkowych z zewnątrz Czyszczenie pobieżne - 2 100 ezt średnio / miesięcznie: Zewnętrzne czyszczenie stopni i poręczy, klamek (w zimie usuwanie śniegu i lodu ze stopni), Wnętrza opróżnianie śmietniczek, wytarcie na mokro zewnętrznych ścianek, sprzątanie śmieci i czyszczenie podłóg (również pod ławkami i grzejnikami), odkurzanie stolików, wyposażenie śmietniczek w worki foliowe, bieżące uzupełnianie ulotek reklamowych i informacyjnych dla podróżnych w pociągach tj. uzupełnianie w szufladkach reklamowych WKD . Wykonywane w sytuacjach szczególnych czynności dodatkowe: dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 857727,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SADAR Czyszczenie Wnętrz, Sabina Dutkowska Daria Jaworska, Sadowa 22c, 05-805 Kanie, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 765919,20
  • Oferta z najniższą ceną: 765919,20 / oferta z najwyższą ceną: 1442172,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.