eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laparoskopii dla potrzeb Bloku Operacyjnego SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Jelenia Góra: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laparoskopii dla potrzeb Bloku Operacyjnego SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 256912 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laparoskopii dla potrzeb Bloku Operacyjnego SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laparoskopii dla potrzeb Bloku Operacyjnego SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze tj. : pakiet nr 1 - stapler okrężny do przdniej resekcji odbytu ,pakiet nr 2- stapler liniowy prosty i ładunek ,pakiet nr 3 - stapler prosty liniowy bez noża i ładunki do staplera ,pakiet nr 4 - stapler tnąco- szyjący i ładunek do staplera , pakiet nr 5 -instrumantarium laparoskopwe , pakiet nr 6- klipsy tytanowe do klipsownic laparoskopowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 1.300,00 zł. ; Pakiet nr 2 - 216,00 zł. ; Pakiet nr 3 - 1.565,00 zł. ; Pakiet nr 4 - 948,00 zł. ; Pakiet nr 5 - 1.967,00 zł. ; Pakiet nr 6 - 1.128,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) , b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru (max do 3 dni roboczych), ale na cito do 24 h - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , d) określenie stałości cen (min. 24 miesiące ) - należy wpisać do formularza oferty, e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , f)uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) , g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); h)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 i 4) ; i) W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym j) oświadczenie Wykonawcy , że w każdym czasie na życzenie Zamawiającego przedstawi mu wszystkie atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany asortyment. k) oświadczenie Wykonawcy ,że na żądanie Zamawiającego dostarczy w ciągu 2 dni roboczych próbki zaoferowanego asortymentu w najmniejszych opakowaniach handlowych, sterylne gotowe do użycia i do wypróbowania, l) dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. ł) oświadczenie Wykonawcy ,że przy dostawie towar będzie opisany w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SZPITAL WOJEWÓDZKI ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STAPLERY OKRĘŻNE DO PRZEDNIEJ RESEKCJI ODBYTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STAPLER LINIOWY PROSTY I ŁADUNEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STAPLER PROSTY LINIOWY BEZ NOŻA I ŁADUNKI DO STAPLERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STAPLER TNĄCO - SZYJĄCY i ŁADUNEK DO STAPLERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortyentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: INSTRUMENTARIUM LAPAROSKOPOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNIC LAPAROSKOPOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.