eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Warszawa: Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 256873 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budzetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie jest podzielone na następujące części: a) Część I - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Warszawie; b) Część II - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej; c) Część III - Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle; d) Część IV - Specjalistyczne środki czystości - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Wisły i na Mierzeję Helską; e) Część V - Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Rudy Tarnowskiej, Wisły i na Mierzeję Helską. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 3. Miejsce dostawy - dostarczanie środków czystości odbywało się będzie sukcesywnie do obiektów położonych na Mierzei Helskiej, w Warszawie, Wiśle i Rudzie Tarnowskiej zgodnie z opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej głównej dostawy: a) dla części I - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto; b) dla części II - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 15.000,00 zł brutto; c) dla części III - środków czystości ogólnego przeznaczenia o wartości minimum 30.000,00 zł brutto; d) dla części IV - specjalistycznych środków czystości o wartości minimum 40.000,00 zł brutto; e) dla części V - środków dezynfekujących i uzdatniających o wartości minimum 10.000,00 zł brutto. oraz załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) Wzory wszystkich wyrobów składanych jako równoważne w części I, II, III (do produktów, w których została określona nazwa); b) Charakterystykę wyrobów, opisy lub katalogi z opisem w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; c) Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego w części IV, V, dla produktów składanych jako równoważne; d) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby spełniają wymagania jakościowe i zdrowotne. e) Oświadczenie Wykonawcy o zabezpieczeniu serwisu i prawidłowego działania używanych dozowników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SIWZ); 3. formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy, b) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, c) zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w stosunku do Załącznika nr 8 do SIWZ pod warunkiem, że nie przekroczy 20% wartości brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 38.98.31.20-0, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia - dostawa do obiektu położonego w Wiśle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczne środki czystości - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Wisły i na Mierzeję Helską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.10.00-0, 39.81.24.00-1, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci oferowanych wyrobów - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dezynfekujące i uzdatniające - dostawa do obiektów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ tj. do Warszawy, Rudy Tarnowskiej, Wisły i na Mierzeję Helską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci oferowanych usług - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.