eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń służących do przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa przez organy kontroli obsługujące lotnicze przejście graniczne Wrocław-Strachowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Wrocław: Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń służących do przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa przez organy kontroli obsługujące lotnicze przejście graniczne Wrocław-Strachowice.
Numer ogłoszenia: 25674 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A. , ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, faks 071 3573973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego, zamawiajacy sektorowy zarzadzający lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń służących do przeprowadzenia kontroli bezpieczeństwa przez organy kontroli obsługujące lotnicze przejście graniczne Wrocław-Strachowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. A. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przeznaczenie:Kontrola ruchu pieszego;Szerokość stref:3,0 m; Miejsce pracy:Odloty/*W;2 komplety 2. Przeznaczenie: Kontrola ruchu pieszego;Szerokość strefy:1,5 m; Miejsce pracy:Odloty/*W;2 komplety 3. Przeznaczenie:Kontrola bagażu rejestrowanego na taśmociągu; Szerokość strefy:1,5 m;Miejsce pracy:Odloty/*W;3 komplety 4. Przeznaczenie:Kontrola towaru; Szerokość strefy:3,0 m; Miejscepracy:Rampa/*W;1 komplet *W - punkt kontroli radiometrycznej umieszczony w pomieszczeniu zamkniętym. B. Stacjonarny monitor promieniowania Gamma - Neutronowego Wymagania dotyczące głowic Gamma - Neutronowych. Stacjonarny monitor promieniowania G-N, Wymagania, uwagi: 1. Urządzenie musi posiadać detektor gamma o czułości nie mniejszej niż: 78 (imp/s)/(nSv/h) dla 241Am - 26 (imp/s)/(nSv/h) 2. Urządzenie musi posiadać detektor neutronów o czułości nie mniejszej niż: 500 zliczeń/cm 2/n dla Pu-a-Be 3. Urządzenie musi posiadać detektor ruchu-tak 4. Urządzenie musi posiadać sygnalizator optyczno-akustyczny-tak 5. Urządzenie musi posiadać optyczną sygnalizację poprawnej pracy-tak 6. Urządzenie musi być przystosowane do zasilania z sieci energetycznej o parametrach obowiązujących na terytorium Polski (50-60 Hz, 220-230 V);-tak 7. Urządzenie musi posiadać zasilanie bateryjne, które zapewni pracę przez min. 8 godzin-tak 8. Urządzenie musi posiadać sygnalizację przekroczenia dopuszczalnej prędkości przejazdu przez strefę pomiarową (dotyczy zewnętrznych punktów kontroli radiometrycznej)-tak 9. Urządzenie musi zapewnić lokalny wydruk alarmowy z określeniem krotności przekroczenia tła dla poszczególnych detektorów-tak 10. Wszystkie bloki detekcji mogą być zasilane z różnych źródeł zasilania.-tak 11. Ilość fałszywych alarmów max 0,1%-tak 12. Urządzenie musi pracować w sposób ciągły (24h/dobę) bez konieczności ingerencji ze strony człowieka, w przypadku awarii źródła zasilania sieciowego przejście na zasilanie awaryjne z akumulatora musi odbywać się automatycznie.-tak 13. Praca detektorów nie może być uzależniona od warunków atmosferycznych, zakres temperatur w zależności od rodzaju urządzeń (zewnętrzne od -30C do 50C, wewnętrzne od -5C do 50C), zakres wilgotności 5-95%. 14. Głowica pomiarowa musi posiadać dodatkowe wyjścia przekaźnikowe umożliwiające w przypadku powstania alarmu: - podłączenie dodatkowych sygnalizatorów - sterowanie systemem taśmociągów (np. awaryjne zatrzymanie)-tak 15. Minimalna wymagana odległość głowicy pomiarowej od rentgenowskiej przeglądarki bagażu-3 metry C. Centralny punkt monitorowania punktów pomiarowych Wymagania dotyczące centralnego punktu monitorowania alarmów: Niezależnie od zainstalowanych lokalnie sygnalizatorów optyczno-akustycznych oferowany system musi posiadać centralny punkt monitorujący stan pracy punktów pomiarowych zlokalizowanych na terenie nowego terminala Międzynarodowego Portu Lotniczego we Wrocławiu oraz rejestrujący powstałe alarmy. D. System stacjonarnych monitorów promieniowania G-N Wymagania, uwagi: a) Zapewnia integrację wszystkich lokalnych punktów pomiarowych poprzez zastosowanie komputera PC z dedykowanym oprogramowaniem i wizualizacją poszczególnych urządzeń na mapie synoptycznej obiektu. b) Zapewnia komunikację z blokami detekcji oraz rejestruje reakcje operatora na zdarzenia alarmowe. c) Zapewnia zdalną zmianę istotnych parametrów detekcyjnych w każdym lokalnym punkcie pomiarowym (funkcja zabezpieczona hasłem). d) System powinien spełniać wymóg zatrzymania systemu taśm na wypadek zasygnalizowania ładunku promieniotwórczego. e) Zapewnia wydruk alarmów na pojedynczej drukarce dla wszystkich podłączonych punktów pomiarowych (wydruk w kolejności zadziałania punktów pomiarowych wraz z nadawaniem kolejnych numerów). f) Wymagania dla wydruków :zapewnienie ciągłości numeracji powstałych alarmów (niezależnie od punktu pomiarowego) g) Gotowość do pracy: max. 7 minut od chwili włączenia. h) System musi pracować w sposób ciągły (24h/dobę) bez konieczności ingerencji ze strony człowieka. i) Instrukcja użytkowania w języku polskim. E. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie prowadził prace związane z przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującym na terenie budowy - na terenie nowego Terminala PLW S.A - Regulaminem Prac Wykonawczych dla Wykonawców Robót Najemcy i Wykonawców Robót Zamawiającego PLW, który zostanie przekazany wybranemu wykonawcy wraz z zawarciem umowy. 2. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy. 3. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.70.00 - System dozymetryczny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. a ponadto: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. Ust. 1 Pzp. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w§ 1 ust. 1 pkt 3 oraz § 2 ust. 1 pkt 1. i 2 z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817): 3. Wniosą wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). ---------------- Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU cd. 4. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, którego przedmiotem była urządzeń przeznaczonych do kontroli radiometrycznej o wartości wykazanego doświadczenia na poziomie minimum 500 000 zł brutto. UWAGA: powyższym zapisem dopuszcza się sumowanie wartości zadań/doświadczenia w wypadku gdy np. wykonawca potwierdza spełnienie warunku wykazując kilka zadań, ich wartość będzie sumowana. Aby skutecznie potwierdzić warunek, każde z tych zadań musi wskazywać na dostawę określonego warunkiem rodzaju sprzętu a wartość zadań po zsumowaniu musi przekraczać łącznie wyznaczoną wartość minimalną. *jeśli Wykonawca legitymuje się doświadczeniem w walucie innej niż PLN, przeliczenie kwoty doświadczenia w celu ustalenia czy ww. warunek został potwierdzony na dzień składania ofert, odbędzie się z zastosowaniem jako kursu przeliczenia - średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego www.airport.wroclaw.pl. 5. Wykonali w/w zadania z należytą starannością, ------------------ Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, wraz z opisem ich formy oraz wskazaniem załaczników zawarty został w cz. V SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono w SIWZ cz. XVI

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport.wroclaw.pl PLW S.A. ul. Skarżyńskieg 36 54-530 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: PLW S.A. ul. Skarżyńskieg 36 54-530 Wrocław, sekretariat Spółki, pierwsze pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.