eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego w sali wykładowej, pomieszczeniach pracowników, serwerowi, w pracowniach komputerowych oraz wyposażenie laboratorium komputerowego w licencjonowane oprogramowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25672

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego w sali wykładowej, pomieszczeniach pracowników, serwerowi, w pracowniach komputerowych oraz wyposażenie laboratorium komputerowego w licencjonowane oprogramowanie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Opolski, do kontaktów: Stanisław Piestrak, Pl. Kopernika 11, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414977, fax 077 5414930, e-mail: zamowienia@uni.opole.pl, www.uni.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Opolski Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Stanisław Piestrak, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, tel. 077 5415977, fax 077 5415930, e-mail: zamowienia@uni.opole.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Opolski Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Stanisław Piestrak, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, tel. 077 5415977, fax 077 5415930, e-mail: zamowienia@uni.opole.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Opolski, Stanisław Piestrak, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, tel. 077 5415977, fax 077 5415930, e-mail: zamowienia@uni.opole.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego w sali wykładowej, pomieszczeniach pracowników, serwerowi, w pracowniach komputerowych oraz wyposażenie laboratorium komputerowego w licencjonowane oprogramowanie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie 82 zestawów komputerowych. Zadanie nr 2 - Dostawa i uruchomienie 6 szt. notebooków. Zadanie nr 3 - Dostawa, montaż i uruchomienie 3 szt. drukarek. Zadanie nr 4 - Dostawa, montaż i uruchomienie 8 szt serwerów. Zadanie nr 5 - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu telekomunikacyjnego tj.: 1 switch Catalyst, 2 konwertery. Zadanie nr 6 - Dostawa, montaż i uruchomienie pozostałego wyposażenia serwerowi tj.: 5 switchy, 5 patchpaneli, 5 Upsów, szafa aparaturowa. Zadanie nr 7 - Dostawa oprogramowania komputerowego. Wymagania techniczne i jakościowe 1) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji 2) Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim i angielskim. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Zaoferowany sprzęt musi być sprzętem pochodzącym z oficjalnego źródła dystrybucji producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 5) Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w krajach Unii Europejskiej tj. oznakowany CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 49, poz. 414). 6) Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować sprzęt inny niż wymieniony w specyfikacji technicznej, lecz o parametrach nie gorszych od podanych. 7) Oferowany sprzęt musi być wykonany zgodnie z normą PN-EN 9001- 2000 lub PN-EN 9001- 2001 8) W przypadku zaoferowania sprzętu innego niż zaproponowany do oferty należy załączyć dane techniczne wydane przez producenta proponowanego sprzętu potwierdzające, że zaoferowane urządzenia spełniają wszystkie wymagane parametry techniczne. 9) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do Instytutu Matematyki i Informatyki ul. Czaplaka w Opolu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.60.00 - Osprzęt telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmować będzie: - zakup wyposażenia sali wykładowej, pomieszczeń pracowników i serwerowi - zakup komputerów do laboratorium - zakup licencjonowanego oprogramowania do laboratorium. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14 dni od dnia podpisania umowy zad. nr 2, 6, 7 (z 22% VAT) - 10 dni po otrzymaniu potwierdzenia MENiS zad. nr 1, 3, 4, 5, (z 0 % VAT).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego Zadania wynosi odpowiednio: Zad. nr 1: 8.400,00 zł. Zad. nr 2: 1.000,00 zł. Zad. nr 3: 180,00 zł. Zad. nr 4: 2.400,00 zł. Zad. nr 5: 550,00 zł. Zad. nr 6: 700,00 zł. Zad. nr 7: 740,00zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku dodatkowo oferta musi zawierać: 1) dokument regulujący współpracę w przypadku wygrania przetargu, oraz określenie celu działania oraz zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zakres i sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), 2) projekt pełnomocnictwa / upoważnienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia, 4) każdy podwykonawca wchodzący w skład konsorcjum oddziałnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt. 9 ustawy, 5) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 6) pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę, zgodnie z treścią ustawy z 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 00.86.960) powinno być należycie opłacone. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania wszelkich prac objętych przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) podmioty zbiorowe - aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że producent oferowanych zastawów (systemów) komputerowych i komputerów przenośnych spełnia wymogi norm PN-EN 9001-2000 lub PN-EN 9001-2001 w zakresie projektowania i produkcji systemów komputerowych; (dopuszcza się przedstawienie kopii dokumentów sporządzonych w języku angielskim). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KPA 6/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.07.2006, cena - 9,60 PLN (+ ew. koszt przesyłki) 2. Fomularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Sekcji ds. Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A (pok. 3) lub za zaliczeniem pocztowym. 3. Wnioski o przekazanie SIWZ można przesłać na nr faksu: 077 5415930 lub na adres e-mail: zamowienia@uni.opole.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 10:30, Uniwersytet Opolski Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11 A w Opolu w pok. 3.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dotyczy: projektu: Utworzenie laboratorium komputerowego z infrastrukturą telekomunikacyjną w Instytucie Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Opolskiego" umowa nr Z/2.16/I/1.3.1/4/04/U/16/04 z dnia 03 stycznia 2005 r. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie 82 zestawów komputerowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 282 000,00 + VAT 0% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie 6 szt. notebook'ów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 30 000,00 + VAT 22% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie 3 szt. drukarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 3 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 6 000,00 + VAT 0% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie 8 szt. serwerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 4 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 80 000,00 + VAT 0% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu telekomunikacyjnego tj.: 1 switch Catalyst, 2 konwertery Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 5 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 18 400,00 + VAT 0% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa, montaż i uruchomienie pozostałego wyposażenia serwerowi tj.: 5 switchy, 5 patchpaneli, 5 Upsów, szafa aparaturowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 6 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 20 388,16 + VAT 22% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa oprogramowania komputerowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną) zawiera załącznik nr 7 do formularza ofertowego. 3) Zakres lub wartość: 20 274,00 + VAT 22% 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.