eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Lwówek Śląski: Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r
Numer ogłoszenia: 256686 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114145 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp.z o.o., Aleja Wojska Polskiego 27, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 647 81 91, faks 75 647 81 91 wew.90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw samochodowych - oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w terminie 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r.. 2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliwa Dostawcy w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. 3. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu zatankowanego paliwa w kartę drogową potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego. Każdorazowo ilość pobranego paliwa w dokumencie pobrania musi być potwierdzona podpisem pobierającego kierowcy. Ilość wpisanego paliwa w kartę drogową musi się dokładnie zgadzać z wpisem w kwicie pobrania. W dokumencie pobrania musi być wyszczególniona nazwa, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj paliwa, oraz jego ilość potwierdzona podpisem pobierającego. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 4. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. 5. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dekadowo w bieżącym miesiącu wraz z kopią dokumentów pobranych produktów. 6. Dostawca przyjmuje 30 dniowy termin płatności faktury licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 7. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie ok. 35 000 litrów oleju napędowego ON . 8. Zakup nie pełnej ilości paliwa nie rodzi roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WATIS Sp. z o.o., ul. Wyszyńskiego 3, 62-420 Strzałkowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218609,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184256,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 186406,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.