eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Lublin: Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14
Numer ogłoszenia: 256661 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235573 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego karnetów uprawniających pracowników Zamawiającego do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących w ilości i w asortymencie 300 szt. karnetów miesięcznie dla pracowników Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby karnety były dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, stosownie do pisemnych zapotrzebowań zgłaszanych np. pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości karnetów, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. 3. Karnety mają uprawniać użytkownika do korzystania z usług o których mowa w pkt. 1 w obiektach zlokalizowanych na obszarze całego kraju. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 85 obiektami na terenie województwa lubelskiego, w tym w samym Lublinie (w granicach administracyjnych miasta) liczba nie może być mniejsza niż 50 obiektów, z tym zastrzeżeniem, że na terenie Lublina karnety muszą zapewniać dostęp do co najmniej: 3.1. jednego obiektu ze ścianką wspinaczkową lub grotą solną, 3.2. nie mniej niż cztery obiekty z jednym basenem (min. 25 m długości), 3.3. nie mniej niż dwóch obiektów z siłownią, sauną, fitnessem, rowerami spinningowymi, jogą lub sztukami walki, 3.4. jednego obiektu z salą do squasha, 3.5. jednego obiektu z salą do nauki tańca, 3.6. nie mniej niż dwóch obiektów typu SPA świadczących usługi zawierające łącznie: Basen, Sauna, Siłownia i zajęcia fitness. 4. Przez pojęcie Obiekt Zamawiający rozumie samodzielny, zwarty zespół urządzeń terenowych (zagospodarowane tereny sportowe przeznaczone do uprawiania sportu na świeżym powietrzu) lub budynków, których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo-rekreacyjnych. Zajęcia oferowane w jednym obiekcie pod jednym adresem administracyjnym przez ten sam podmiot (wykonawcę) traktowane będzie jako jeden obiekt. 5. Wszystkie karnety mają zapewniać nielimitowaną oraz nieograniczoną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów na terenie całego kraju tj. w godzinach otwarcia, w którym świadczone są ww. usługi, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut, z wyjątkiem usług sauny, gdzie minimalny limit ze względów bezpieczeństwa winien wynosić nie więcej niż 30 minut. 6. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony ma prawo korzystać z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. Dostęp powinien dawać możliwość korzystania z różnych usług i zajęć w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji, bez stosowania jakichkolwiek limitów czy interwałów czasowych pomiędzy świadczonymi usługami. 7. Zamawiający wymaga, aby obiekty wyposażone były w nowoczesny sprzęt sportowy zgodny z wymogami bezpieczeństwa. Sale do ćwiczeń powinny być klimatyzowane albo wyposażone w odpowiednią wentylację. Wymagane jest też zaplecze techniczne: toalety, prysznice, szatnie wyposażone w zamykane szafki na odzież, suszarki do włosów i lustra. Zajęcia zorganizowane (np. aerobowe i taneczne, ścianka wspinaczkowa) powinny być prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów z danej dziedziny. 8. Użytkownicy Programu uprawnieni do korzystania z usług sportowych określonych w pakiecie, będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej oraz za okazaniem dowodu tożsamości na terenie całego kraju. Zamawiający nie dopuszcza możliwości weryfikacji uczestnika w obiekcie przez telefon, kody PIN, SMS ani poprzez dane biometryczne - gdyż są to dane osobowe wrażliwe. Zamawiający przekaże Wykonawcy jedynie imienną listę uczestników. 9. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie niniejszej umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487584,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 547200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 547200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.