eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Zamówienie prowadzone jest pod nazwąZakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb ZamawiającegoCzęść 1. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm Część 3. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm Część 4. - kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm.



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Police: Zamówienie prowadzone jest pod nazwą: Zakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego: Część 1. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm Część 3. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm Część 4. - kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm.
Numer ogłoszenia: 256612 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie prowadzone jest pod nazwą: Zakup wraz z dostawą kruszywa do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego: Część 1. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm Część 3. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm Część 4. - kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowane ilości zamawiane dla poszczególnych części: Część 1 Kruszywo betonowe 0-32 mm - 500 Mg Część 2 Kruszywo betonowe 0-45 mm - 500 Mg, Część 3 Kruszywo betonowe 0-64 mm - 500 Mg, Część 4 Kruszywo asfaltowe 0-32 mm - 500 Mg Część 1. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zgłoszenie dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy. Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997Dostawa następować będzie na wyraźne pisemne zamówienie Zamawiającego. 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy. Część 3. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy. Część 4. - kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm 1) Kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy. 3.2. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Dostawcy w szczególności załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy. 3.3 Pojedyncza dostawa kruszywa winna wynosić co najmniej 24 tony. 3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2.1. w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ostatnich trzech latach co najmniej jednej dostawy obejmującej swoim zakresem dostawy będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający przyjmie, że warunek będzie spełniony jeśli wykonawca zrealizował dostawy: dla części nr 1 - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 za minimum 20.000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach. dla części nr 2 - Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 za minimum 20.000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach. dla części nr 3 Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 za minimum 20.000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach. dla części nr 4 Kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm, - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 za minimum 20.000,00 zł brutto w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się: a) formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.1. do SIWZ dla części nr 1 b) formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.1.A do SIWZ dla części nr 1 c) formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ dla części nr 2 d) formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.2.A do SIWZ dla części nr 2 e) formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.3. do SIWZ dla części nr 3 f) formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.3.A do SIWZ dla części nr 3 g) formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ dla części nr 4 h) formularz cenowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1.4.A do SIWZ dla części nr 4 i) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, j) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; k) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późniejszymi zmianami), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; l) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy), m) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ dla części nr 1 , - zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ dla części nr 2, zgodnie z załącznikiem nr 6.3 do SIWZ dla części nr 3 , - zgodnie z załącznikiem nr 6.4 do SIWZ dla części nr 4, n) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), o) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. a) zmiana wartości zamówienia z uwagi na zmianę stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET Spółka Akcyjna , 72-010 Police, ul. Tanowska 8, sekretariat, pokój nr 104 (I piętro Centrum Motoryzacyjne)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET Spółka Akcyjna , 72-010 Police, ul. Tanowska 8, sekretariat, pokój nr 104 (I piętro Centrum Motoryzacyjne)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/32 mm, 500 Mg - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zgłoszenie dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/45 mm, 500 Mg - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997Dostawa następować będzie na wyraźne pisemne zamówienie Zamawiającego. 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. - kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kruszywo betonowe (recykling betonowy) 0/64 mm, 500 Mg - kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. - kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kruszywo asfaltowe (recykling asfaltowy) 0/32 mm, 500 Mg- kruszywo na podbudowy stabilizowane mechanicznie - spełniające wymogi dla kruszyw na podbudowy zasadnicze wg PN-S- 06102:1997 2) Wskazanie miejsca dostawy i jej wielkości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego, nastąpi poprzez zgłoszenie pisemne, faxem lub email. 3) Dostawa kruszywa winna odbywać w terminie do 48 h od otrzymania od Zamawiającego zlecenia dostawy, w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą . 4) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego w promieniu 20 kilometrów od siedziby Zamawiającego, należy do obowiązków Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.