eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Nr sprawy54/U/FM/08 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia, usług konwojowania wartości pieniężnych oraz usług interwencji patrolu - Grupy Interwencyjnej - na telefoniczne zgłoszenie dyspozytora Zamawiającego dla WPKiW S.A. w Chorzowie w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Chorzów: Nr sprawy: 54/U/FM/08 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia, usług konwojowania wartości pieniężnych oraz usług interwencji patrolu - Grupy Interwencyjnej - na telefoniczne zgłoszenie dyspozytora Zamawiającego dla WPKiW S.A. w Chorzowie w 2009 r
Numer ogłoszenia: 256604 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka , Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: 54/U/FM/08 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia, usług konwojowania wartości pieniężnych oraz usług interwencji patrolu - Grupy Interwencyjnej - na telefoniczne zgłoszenie dyspozytora Zamawiającego dla WPKiW S.A. w Chorzowie w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr sprawy: 54/U/FM/08 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia, usług konwojowania wartości pieniężnych oraz usług interwencji patrolu - Grupy Interwencyjnej - na telefoniczne zgłoszenie dyspozytora Zamawiającego dla WPKiW S.A. w Chorzowie w 2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - wymagane jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych), - wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, - wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w: Bank Zachodni WBK nr 84 1090 2024 0000 0001 0715 1841 (musi być zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) aktualnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, B) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, D) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, E) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) oświadczenie Wykonawcy wskazujące jakie części zamówienia powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), G) wykazu wykonanych usług: - w okresie ostatnich trzech lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na świadczenie usług ochrony osób i mienia o podobnym zakresie, których okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówień za 12 miesięcy przekroczyła 100.000,00 zł z podatkiem VAT (dot. części I załącznika nr 7 do SIWZ). Należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na konwojowaniu wartości pieniężnych, których okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy była nie mniejsza niż 20.000,00 zł z podatkiem VAT (dot. części II załącznika nr 7 do SIWZ). Należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na interwencji patrolu - Grupy Interwencyjnej - na telefoniczne zgłoszenie dyspozytora Zamawiającego, których okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy była nie mniejsza niż 1.000,00 zł z podatkiem VAT (dot. części III załącznika nr 7 do SIWZ). Należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. H) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, I) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym liczby pracowników z licencją I i II stopnia. J) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowo - deliktowej) o wartości min. 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) Wykonawca, któremu polisa wygasa w trakcie terminu realizacji zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że będzie kontynuował ubezpieczenie i natychmiast przedstawi Zamawiającemu aktualną polisę. K) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, L) oświadczenie o posiadanych przez pracowników ochrony aktualnych orzeczeń lekarskich o zdolności psychofizycznej do wykonywanej pracy, Ł) oświadczenie o niekaralności pracowników. Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: Oferty składane przez konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm, występujących jako partnerzy, winny spełniać następujące wymagania: a/ wszyscy partnerzy konsorcjum muszą spełniać postanowienia SIWZ i dołączyć do oferty dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie a), b), c), d), A), B), C), D) E), H) J), K) L) i Ł). Zapis punktu F), G) i I) winien spełniać przynajmniej jeden konsorcjant. b/ konsorcjanci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, c/ wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych. Takie oświadczenie, złożone przez każdego z partnerów, winno być załączone do oferty, d/ w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty winna być dołączona kopia umowy tej spółki potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A., Aleja Różana 2, 41 501 Chorzów, pokój nr 003, w godzinach: 8.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A., Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, pokój nr 101 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.