eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na Pojedynczym powierzchniowem utrwaleniu nawierzchni dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Nidzica: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na Pojedynczym powierzchniowem utrwaleniu nawierzchni dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 256470 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na Pojedynczym powierzchniowem utrwaleniu nawierzchni dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi powiatowej 1603 N Czarny Piec - Napiwoda na odcinku 1050 mb CPV : 45233140-2 Roboty drogowe Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 4 845 000 EURO Zamówienie obejmuje wykonanie pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznych w/w drogi powiatowej grysami kamiennymi i emulsją asfaltową na odcinku 1050mb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiajacy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówienia uzupełniajacego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiacych nie więcej niz 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Istniejący stan techniczny nawierzchni drogi wymaga wykonania remontu polegajacego na wykonaniu pojedynczego powierzchniowego utrwalenia

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S. A. Kalisz, ul. Noskowska 3 - 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.