eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › budowa budynku wielorodzinnego przy ul. B. Limanowskiego 1, 3a, 3b oraz realizacja II etapu zagospodarowania kwartału ograniczonego ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M Konopnickiej w Stargardzie Szczecińskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stargard Szczeciński: budowa budynku wielorodzinnego przy ul. B. Limanowskiego 1, 3a, 3b oraz realizacja II etapu zagospodarowania kwartału ograniczonego ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M Konopnickiej w Stargardzie Szczecińskim

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Aleksander Michalski, ul. A. Struga 29 (sekretariat pok. 3), 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 47 50, fax 091 577 15 35, e-mail: biuro@tbs.stargard.pl, www.tbs.stargard.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Aleksander Michalski, ul. A. Struga 29, pok. 12, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 27 60 wew. 51, fax 091 577 15 35, e-mail: amichalski@tbs.stargard.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Renata Chabowska, ul. A. Struga 29, pok. 19, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 27 50 wew. 41, fax 091 577 15 35, e-mail: rchabowska@tbs.stargard.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku wielorodzinnego przy ul. B. Limanowskiego 1, 3a, 3b oraz realizacja II etapu zagospodarowania kwartału ograniczonego ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M Konopnickiej w Stargardzie Szczecińskim. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są wszelkie prace i czynności niezbędne do: Zadanie I (działki geodez. nr 442/3 i 442/4) - budowy budynku mieszczącego 25 mieszkań wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, Zadanie II (działki geodez. nr 442/6, 418/8, 418/9, 442,7, 625) - zagospodarowanie kwartału ograniczonego ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M. Konopnickiej, w zakresie etapu II. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie I - ul. B. Limanowskiego w Stargardzie Szczecińskim, Zadanie II - kwartał ograniczony ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M Konopnickiej w Stargardzie Szczecińskim. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Zadanie I (działki geodez. nr 442/3 i 442/4) 1.1. Rozbiórka istniejącej zabudowy plombowej, tj. dwóch budynków 3-kondygnacyjnych o konstrukcji tradycyjnej i łącznej kubaturze 4204 m3. 1.2. Budowa budynku 3-4 kondygnacyjnego o kubaturze 4168 m3, częściowo podpiwniczonego, mieszczącego 25 mieszkań o pow. 1132,6 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi (ciepłej i zimnej wody, kanalizacyjną, c.o., elektryczną, pomiaru ciepła i zimnej wody, telefoniczną, telewizyjną, domofonową, dzwonkową, oddymiąjącą). 1.3. Budowy przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 1.4. Zagospodarowania terenu przynależnego do budynku: oświetlenie, parkingi, droga manewrowa, chodniki, mała architektura, roślinność. 2. Zadanie II (działki geodez. nr 442/6, 418/8, 418/9, 442,7,625) 2.1. Zagospodarowanie kwartału ograniczonego ulicami Wojska Polskiego, B. Limanowskiego, J. Piłsudskiego i M. Konopnickie, w zakresie etapu II obejmującego: układ drogowy z miejscami postojowymi, oświetlenie terenu, kanalizację deszczową, zieleń oraz budowę osłony śmietnikowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.09.2006; data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3 letni staż na stanowisku kierownika budowy i /lub kierownika robót. c) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 1 min zł każda. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane z późn. zm., budowę, remont, przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 109 z 2004r. poz 1156.). d) Osiągnęli za okres ostatnich trzech lat obrachunkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczny przychód ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości min. 2 mln. złotych. e) Wykażą się posiadaniem środków finansowych i/lub zdolnością kredytową, w wysokości co najmniej 300 tys. złotych. f) Udzielą pięcioletniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. W przypadku oferty złożonej wspólnie warunki wymienione w pkt. a) i c) muszą być spełnione przez każdego z partnerów. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W celu potwierdzenia spełnienia formalnych warunków udziału w przetargu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. oraz szczegółowych warunków udziału, wykonawca winien przedłożyć. 1. Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -Formularz nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla wykonawcy naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nic wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o których mowa w rozdz. V lit. c) - Formularz nr 3 . 7.1. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 8. Wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie doświadczenia kierownika budowy- Formularz nr 4. 8.1. Kopie stosownych uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych. 8.2. Ważne (w dacie złożenia oferty) zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych. 9. Wykaz podwykonawców z zakresem wykonywanych przez nich czynności - Formularz nr 5. 10. Informację o sytuacji finansowej i wartości robót wykonawcy - Formularz 6. 10.1. Informację z banku obsługującego podstawowy rachunek bankowy wykonawcy potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości min. 300 tys. zł lub potwierdzającą zdolność wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości min. 300 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 11. Pełnomocnictwo/a w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty i /lub potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów nie wynika ze złożonego dokumentu rejestracyjnego, 12. Dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie składających ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,3,4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydąje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 i 5 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006, cena - 349 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 14:10, Stargard Szczeciński ul. A.Struga 29 sala przetargów.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.