eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów i faksów dla Urzędu Miasta Zgierza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Zgierz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów i faksów dla Urzędu Miasta Zgierza
Numer ogłoszenia: 256365 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228299 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów i faksów dla Urzędu Miasta Zgierza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, fabrycznie nowych taśm, tuszów, tonerów i bębnów światłoczułych (zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi) do drukarek, kopiarek, ploterów i faksów (zwanych dalej sprzętem drukującym), według wykazu przedstawionego w tabeli. 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw tych materiałów w okresie objętym zamówieniem, został określony w tabeli. 2. Wykonawca winien zagwarantować, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych (takich jak np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) takich samych bądź lepszych w stosunku do typu produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia, a w szczególności: a) fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) opakowane hermetycznie w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym, nie noszące śladów otwierania, wolne od wad technicznych z nadrukiem bezpośrednim na opakowaniu produktu identyfikującym dany materiał: kod kreskowy, znak firmowy, określenie pochodzenia, termin ważności oraz informację o typach urządzeń dla których są przeznaczone oferowane materiały eksploatacyjne (Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych, których opakowania zostały jedynie zaopatrzone w naklejone etykiety identyfikujące materiał eksploatacyjny), c) które nie ograniczają pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d) których wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego lub zalecanego przez producentów sprzętu lub innymi normami równoważnymi, e) które zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, f) które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani własności intelektualnej. 4. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane w 100% z fabrycznie nowych elementów tj. nowa obudowa, nowy bęben światłoczuły, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych i ploterów, nowa listwa podająca, nowa listwa zbierająca, nowy wałek magnetyczny, nowe opakowanie nienoszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 5. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie należy do oferty dołączyć stosowne dokumenty: a) dowody potwierdzające, iż zaoferowana oferta jest równoważna (np. raporty z testów wydajności) b) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty równoważne są wyrobami oryginalnymi lub zalecanymi przez producentów urządzeń, nie regenerowanymi w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia, spełniające normy ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących oraz pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, c) oświadczenie Wykonawcy, że ich używanie nie spowoduje uszkodzenia lub przyspieszonego zużycia tego sprzętu oraz, że Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów napraw urządzeń powstałych w wyniku zastosowania materiału eksploatacyjnego innego producenta niż zaleca producent urządzenia. 6. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania produktów regenerowanych, prefabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania, a także takich, w których wymienione zostały jakiekolwiek elementy, a także materiały. 7. W związku z posiadaniem sprzętu drukującego objętego okresem gwarancji zakupu, która obliguje do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga zaoferowania tylko asortymentu zalecanego przez producenta. 8. Wykonawca winien zagwarantować, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje uszkodzeń ani utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu drukującego, Wykonawca zobowiązany jest do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w razie stwierdzenia wad produktu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy sprzętu drukującego, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania, materiałów eksploatacyjnych równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu drukującego (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu. Naprawa sprzętu drukującego winna być wykonana w autoryzowanym serwisie w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia (faksem lub e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 11. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 12. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 13. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w poniższej tabeli są wielkościami orientacyjnymi i przewidywanymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. Zamawiający przewiduje, że maksymalna wielkość zamówienia, z jakiej może zrezygnować w trakcie realizacji umowy nie przekroczy 30% wartości umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem nieprzekroczenia wysokości wynagrodzenia umownego. 15. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie każdej partii dostawy Zamawiający będzie składał e-mailem lub faksem. 3.16 Wielkość dostarczenia każdej partii taśm, tuszy i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. 17. Wykonawca winien dostarczyć zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, pokój 213, w godz. 800-1500 od poniedziałku do piątku. 18. Podana szacowana wielkość zamówienia w tabeli dotyczy pojedynczych sztuk (nie opakowań zbiorczych) wymienionych w niej materiałów eksploatacyjnych. Zakres dostawy: 1. Tonery czarne - 339 szt., 2. Tonery kolorowe - 138 szt., 3. Taśma barwiąca - 45 szt., 4. Tusze czarne - 82 szt., 5. Tusze kolorowe - 85 szt., 6. Zestaw tuszów (czarny + kolorowy) - 6 szt., 7. Bęben + developer (czarny + kolor - zestaw obrazujący) - 4 szt., 9. Głowice drukujące czarne - 3 szt., 9. Głowice drukujące kolorowe - 6 szt., 10. Bęben - 87 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy Spółka jawna, Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205357,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162415,70

  • Oferta z najniższą ceną: 162415,70 / Oferta z najwyższą ceną: 251865,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.