eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Prowadzenie zajęć dodatkowych w związku z projektem Równe Szanse, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Brańsk: Prowadzenie zajęć dodatkowych w związku z projektem Równe Szanse, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 25622 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w związku z projektem Równe Szanse, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa: prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych (w tym szkół filialnych) w roku szkolnym 2012/2013 w związku z Projektem Równe Szanse (projekt systemowy - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w szkołach podstawowych (wraz z podporządkowanymi im szkołami filialnymi, dla których Gmina Brańsk jest organem prowadzącym: a) Szkole Podstawowej w Domanowie, Domanowo 19 a, 17-120 Brańsk b) Szkole Podstawowej w Holonkach, Holonki 67, 17-120 Brańsk W tym : Szkole Filialnej w Chojewie, Chojewo 109, 17-120 Brańsk c) Szkole Podstawowej w Mniu, Mień, ul. Brata Alberta 8, 17-120 Brańsk Projekt jest realizowany przez : Urząd Gminy Brańsk Ul. Rynek 8 17-120 Brańsk NIP - 543-00-07-148 REGON - 050509880 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z dyrektorem danej placówki przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Harmonogram może ulec zmianie, jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy sporządzaniu harmonogramu strony przewidzieć nie mogły. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji początkowej i końcowej prowadzonych zajęć. Dowodem ewaluacji będzie raport początkowy i końcowy. Zajęcia odbywać się będą na terenie danej szkoły, której dotyczą zadania. Wykonawca ma obowiązek zachowania w trakcie zajęć zasady równości szans w tym równości płci, prowadzenia zajęć w sposób równościowy oraz niestereotypowy. Wykonawca ma obowiązek przygotowania dokumentów związanych z prowadzeniem zajęć w ramach projektu, współpracy z dyrektorami szkół, z kadrą pedagogiczną, rodzicami oraz koordynatorem projektu. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007- 2013. Wykonawca ma obowiązek zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w okresach miesięcznych (liczba godzin pracy w miesiącu x cena za godzinę pracy = wynagrodzenie miesięczne brutto). Wynagrodzenie będzie płatne w okresach miesięcznych, na podstawie faktur Vat/rachunków częściowych wystawianych przez Wykonawcę. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy podane na fakturze Vat/rachunku w terminie 14 dni od daty doręczenia płatnikowi faktury/rachunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty wynagrodzenia z uchybieniem w/w terminu w przypadku nie przekazania środków na realizację Projektu przez Instytucję Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego). Wykonawca zobowiązuje się prowadzić ewidencję godzin w ramach Projektu, Przedkładać ją będzie w okresach miesięcznych, w załączeniu do faktury Vat/rachunku. Ewidencja godzin musi być potwierdzona przez dyrektora placówki, w której odbyły się zajęcia, w ramach indywidualizacji nauczania. Godzina zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji wynosi 45 minut, a zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej 60 minut. Zajęcia będą dla uczniów wymagających wsparcia z klas I-III szkół podstawowych. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część II - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Holonkach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część III - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część IV - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Holonkach - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Część V - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Holonkach, Szkole Filialnej w Chojewie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Część VI - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Domanowie - 1 grupa - 32 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013 Część VII - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Mniu - 1 grupa - 32 godz w ciągu roku szkolnego 2012/2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Posiadanie kwalifikacji do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach podstawowych na kierunku (specjalności) odpowiedniej dla właściwej części przedmiotu zamówienia, zgodnej z rodzajem zajęć; posiadanie przygotowania pedagogicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm./ Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich z Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w oparciu o : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie wg. załącznika Nr 4 do SIWZ, oświadczenie wg. załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2 do SIWZ, oświadczenie wg. załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; wg. załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie wg. załącznika Nr 4 do SIWZ, oświadczenie wg. załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; wg. załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie wg. załącznika Nr 4 do SIWZ, oświadczenie wg. załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wg. załącznika nr 1 do SIWZ, oświadczenie wg. załącznika nr 6 do SIWZ, pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia, parafowany wzór umowy wg. załącznika nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadkach: a) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą; c) gdy wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia (np. zmiana składki wypadkowej) d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących programu. e) danych podmiotowych Zamawiającego, Wykonawcy i Płatnika. f) Zmiana umowy o dofinansowanie realizacji projektu; g) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy; Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8,17-120 Brańsk, pokój Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17 120 Brańsk, w Sekretariacie (II piętro pok. nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Równe Szanse, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.