eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Ratno Dolne, w rejonie wiaduktu kolejowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Radków: Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Ratno Dolne, w rejonie wiaduktu kolejowego
Numer ogłoszenia: 256214 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Ratno Dolne, w rejonie wiaduktu kolejowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Ratno Dolne, w rejonie wiaduktu kolejowego o nw zakresie prac: Zakres robót drogowych Zmiana geometrii drogi. Zaprojektowano korektę kąta przecięcia osi linii kolejowej z osią drogi oraz korektę niwelety drogi. W wyniku przeprojektowania geometrii drogi, wysokość do obiektu kolejowego mierzona przy obu krawędziach jezdni wyniesie 4,50m. Podstawowa szerokość jezdni wynosi 6,0m. Jezdnia poszerzona na łukach o małych promieniach. Pobocza szerokości 1,0m wzmocnione warstwą kruszywa lub gruzu bitumicznego. Nawierzchnię drogi zaprojektowano z materiałów bitumicznych ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego. Zaprojektowano wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym spoiwami hydraulicznymi. Powierzchnie skarp zostaną wyprofilowane. Na skarpach ułożona zostanie warstwa humusu obsiana trawą. Długość drogi planowanej do przebudowy wynosi 512,88m. Elementy odwodnienia drogi Droga odwodniona jest powierzchniowo systemem rowów przydrożnych połączonych przepustami i rowami melioracyjnymi z potokiem Posna. W wyniku korekty przebiegu trasy drogi, zostaną przesunięte rowy przydrożne na odcinku dojazdowym do wiaduktu. Istniejące rowy zostaną oczyszczone z namułu i wyprofilowane. Istniejące przepusty pod drogą zostaną przebudowane przy zastosowaniu rur stalowych z blachy karbowanej. Wloty i wyloty przepustów oraz rowy i skarpy na długości co najmniej 2,0m zostaną umocnione brukiem kamiennym. Przy filarze wiaduktu oraz na zjazdach zaprojektowano przepusty o średnicy D500 wykonane z blachy stalowej. Wloty i wyloty oraz rowy umocnione brukiem kamiennym. Dopuszcza się wykonanie przepustów przy zastosowaniu innych materiałów niż wyżej wymienione, np. rur betonowych lub HDPE. Obiekty inżynierskie W wyniku korekty trasy drogi, konieczne będzie wykonanie głębokiego wykopu w skarpie. Aby zmniejszyć powierzchnię skarpy i ograniczyć zajęcie terenów, zastosowano konstrukcję oporową z georusztów licowaną bloczkami betonowymi. Ściana oporowa o zmiennej wysokości dostosowana do rzędnych terenu. Krawędź ściany zwieńczona gzymsem prefabrykowanym ułożonym na bloczkach i zespolonych betonem. Przewidziano konstrukcję systemową składającą się z drobnowymiarowych bloczków betonowych oraz georusztów zakotwionych na różnej głębokości w zależności od wysokości ściany. Krawędź ściany wykończona gzymsem prefabrykowanym lub wylewanym na mokro. Krawędź ściany zabezpieczona ogrodzeniem z siatki stalowej na słupkach. Zabezpieczenie przyczółka wiaduktu ścianką oporowa żelbetową o wysokości 1,0m i 1,5m nad teren, posadowioną na podłożu z kruszywa i warstwą chudego betonu. Poziom posadowienia - min. 1,0m. Wzdłuż ściany oporowej przewidziano ściek wykonany z prefabrykatów betonowych włączony w końcowym odcinku do rowu. Góra ściany oporowej odwodniona ściekiem prefabrykowanym z wyprowadzenie wody poza krawędź. Usunięcie kolizji słupa napowietrznej linii średniego napięcia. Istniejąca linia napowietrzna SN koliduje z planowanym przebiegiem drogi, dlatego będzie zmienione usytuowanie słupa. Wymianie podlegać będą trzy słupy, dwa betonowe i jeden kratowy. Wysokość słupów wynosi 12,0m i 16,5m. Zastosowane zostaną słupy betonowe wibrowane. Do nowych słupów przepięta zostanie istniejąca linia napowietrzna. Długość przebudowanej linii napowietrznej wynosi 170,0m Usunięcie kolizji słupa oświetlenia drogowego Ze względu na nowy przebieg krawędzi drogi konieczne jest przestawienie istniejącego oświetlenia drogowego. Istniejące oświetlenie ma na celu zapewnienie dobrej widoczności obiektu. Nowe oświetlenie ustawione zostanie wzdłuż nowej krawędzi drogi na długości odpowiadającej istniejącego oświetlenia. Ustawione zostaną nowe słupy stalowe, rurowe ocynkowane o wysokości 8,0m z wysięgnikiem długości 1,5m z oprawami sodowymi o mocy 100W. Wymieniona linia kablowa zasilająca oświetlenie podpięta zostanie do przebudowanej linii napowietrznej nN. Długość przebudowanego oświetlenia wynosi 107,0m Usunięcie kolizji kabla telekomunikacyjnego Istniejący kabel światłowodowy ułożony jest przy krawędzi istniejącej jezdni. Ze względu na nowy przebieg drogi kabel zostanie przełożony. Po trasie nowego kabla ułożone zostaną dwa rurociągi z rur HDPE. Do rurociągów wciągnięty zostanie przewód światłowodowy. Pod zjazdami kabel zabezpieczony zostanie dodatkowymi rurami HDPE o średnicy d110. Długość odcinka kabla do przełożenia 130,0m Usunięcie kolizji napowietrznej linii telefonicznej Istniejąca linia napowietrzna koliduje z nowym przebiegiem drogi i dlatego ustawione zostaną w nowym położeniu trzy słupy drewniane, mocowane do betonowych szczudeł. Na słupach zamontowany zostanie kabel samonośny typu XzTKMXpwn. Stare słupy zostaną zdemontowane. Długość linii napowietrznej do przełoSenia wynosi 92,0m. Usunięcie kolizji z wodociągiem Istniejący wodociąg ułożony jest na głębokości 1,6m poniżej terenu. Wykonany jest z rur żeliwnych o średnicy d150, usytuowany w poboczu drogi. Obniżenie niwelety drogi spowoduje wypłycenie istniejącego wodociągu na głębokość mniejszą niż głębokość przemarzania, jednocześnie grubość warstwy nad wodociągiem nie zapewni ochronę rury żeliwnej przed obciążeniem ruchem pojazdów. Przebudowany odcinek wodociągu ułożony zostanie przy krawędzi jezdni na głębokości minimum 1,4m. Przebudowany wodociąg wykonany zostanie z tworzyw sztucznych PE-HD o śr D150 . Istniejące na trasie przyłącze do posesji zostanie przebudowane przy zastosowaniu rury z tworzyw sztucznych PEHD o śr. D40. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymieniony w punkcie 2.1 stanowią kosztorysy ofertowe, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Koszt sporządzenia inwentaryzacji należy wkalkulować w cenę oferty. Kosztem Wykonawcy są także: obsługa geodezyjna, odtworzenie dróg, chodników, ogrodzeń itp., wywóz, utylizacja materiałów z rozbiórki, odszkodowania wynikłe z winy Wykonawcy, koszty ubezpieczeń, opracowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej; sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas trwania budowy wraz z zatwierdzeniem, Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej w terenie. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. Uwaga: O ile w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza to, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz o znaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego do rozwiązań zastosowanych w dokumentacji projektowej wykonawca na etapie składania oferty w przetargu zobowiązany jest do wskazania tych elementów, wobec których przyjął rozwiązania równoważne. Zastosowane rozwiązania równoważne wraz z danymi pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - dwie roboty drogowe, w ramach których wykonano przebudowę odcinka o długości min. 500 m z rozebraniem całej konstrukcji jezdni i wykonaniem nowej z nawierzchnią z mieszanek min.-asfaltowych o wartości min. 1.200.000,00 zł każda; - jedną robotę, w ramach której wykonano żelbetowe konstrukcje oporowe o wartości min. 100.000,00zł. zł Wykonawca musi podać rodzaj, wartość tych robót, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: minimum 1 osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2010r.Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności, 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie: sieci telekomunikacyjnych; instalacji i sieci energetycznych; sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z kosztorysami ofertowymi - załączniki nr 1 A- 1E do Formularza Ofertowego, 2)zobowiązanie o współpracy - zał. nr 7 do SIWZ 3)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - zał. nr 8 do SIWZ. 4)harmonogram rzeczowo - finansowy. 5)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji: a) z powodu okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) konieczności zmiany technologii wykonania prac w przypadku czynników zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji projektowej, takich, jak: niewybuchy, sieci wodociągowe, kanalizacyjne i teletechnicznie nie naniesione na mapach, uwarunkowania geologiczne (jeśli nie przeprowadzono wcześniej stosownych badań), konflikty społeczne związane z prowadzeniem inwestycji w tym reakcje stowarzyszeń i fundacji ekologicznych, roszczenia (w tym sądowe) o zwrot działki, itp. c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów. 2).Zmian osób wyznaczonych przez strony do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy. W przypadku konieczności zmiany osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie. Strony umowy o każdej zmianie wyznaczonych osób niezwłocznie powiadamiają się wzajemnie. Szkody powstałe w wyniku niedopełnienia tego obowiązku obciążają stronę zobowiązaną. W przypadku zmian, wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osoby, co najmniej o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu. Wykonawca nie może wprowadzać zmian w składzie bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie mógł zapewnić osoby, o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, zamawiający może albo podjąć decyzję o odstąpieniu od umowy, jeżeli jej właściwa realizacja jest zagrożona, lub jeżeli w jego opinii nie zachodzi takie ryzyko, może pisemnie zaakceptować proponowaną osobę. Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku, lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy osoby nadzorującej prace objęte umową. Zamawiający może żądać zmiany osoby, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z umowy. 3).Zmian osób reprezentujących strony umowy. W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radków,Rynek 1, 57-420 Radków od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, pok. nr 2b..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radków,Rynek 1, 57-420 Radków,pok nr 13 -sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.