Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Lublin: Budowa kanalizacji teletechnicznej i systemu sygnalizacji pożaru
Numer ogłoszenia: 256184 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku , Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji teletechnicznej i systemu sygnalizacji pożaru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji teletechnicznej oraz wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w obiektach należących do państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie. 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do SIWZ: - Dokumentacji projektowej - stanowiącej Załącznik Nr 2, - Przedmiarze robót - stanowiącego Załącznik Nr 3, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących Załącznik Nr 4, 3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: - zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r; - obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi; - obowiązującymi przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie; - obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 4. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ), które może być wnoszone w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, tj. przed godz. 9.00, 08.09.2011roku. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej za termin wniesienia przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 94 1240 5497 1111 0010 2166 7038 5. Wadia wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie depozytu w kasie Zamawiającego. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium nie należy dołączać do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, którzy posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają koncesję na prowadzenie określonej działalności.`
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za sełniony jeżeli Wykonawcy:wykażą realizację co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji teletechnicznej, o wartości min. 180 000 zł brutto (w pojedynczym zamówieniu); wykażą realizację co najmniej trzech zamówień w budynku użyteczności publicznej, których przedmiot zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru o wartości min. 160 000 zł brutto (w pojedynczym zamówieniu);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego pozwalającego na realizację przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za sełniony jeżeli Wykonawcy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -kierownik budowy posiadający:uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach: Kierownika Budowy, Kierownika Robót lub inspektora nadzoru branży instalacje elektryczne (łącznie); posiadający co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków; posiadający zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych (obecnie Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; - osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia ( min. 4 osoby) - muszą posiadać: licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz uprawnienia SEP do 1KV; uprawnienia projektowe i montażowe wydane przez Polską Izbę Systemów Alarmowych - co najmniej 1 osoba;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 1) zmianie rozwiązań technologicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonane zmiany technologii wykonania robót (dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez wykonawcę zmiany są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami: projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów, sprzętu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; Wykonawca w takim przypadku sporządza protokół konieczności, wymagana jest akceptacja zmiany przez projektanta, inspektora nadzoru i Zamawiającego. 2) zmianie dotyczącej zakresu robót , terminu, wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia. b) nieprzewidziane okoliczności związane z funkcjonowaniem Zamawiającego powodujące wstrzymanie konieczność wstrzymania robót na żądanie Zamawiającego; w takim przypadku termin wykonania ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót. c) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonane roboty. d) zmianie spowodowanej wystąpieniem zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. 3) zmianie obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum na Majdanku
ul. Droga Męczenników Majdanka 67
20-325 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Droga Męczenników Majdanka 67 20-325 Lublin sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.