Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych: komputer biurkowy - 10 szt., monitor ekranowy LCD - 10 szt., notebook - 12 szt., drukarka - 1 szt., skaner - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 256095 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu , plac Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8509470, faks 0-61 8509492.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych: komputer biurkowy - 10 szt., monitor ekranowy LCD - 10 szt., notebook - 12 szt., drukarka - 1 szt., skaner - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, wraz z instalacją i konfiguracją w siedzibie Zamawiającego, na warunkach określonych w SIWZ, następujących urządzeń komputerowych: 1/ komputer biurkowy - 10 szt., 2/ monitor ekranowy LCD - 10 szt., 3/ notebook - 12 szt., 4/ drukarka - 1 szt., 5/ skaner - 1 szt. Sczególowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne wymagania techniczne urządzeń) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia dokona oceny spełnienia warunków udziału wykonawców w postępowaniu poprzez weryfikację złożonych dokumentów i oświadczeń metodą:spełnia/nie spełnia. Każdy złożony dokument, oświadczenie zostanie uznany za spełniający wymogi, jeżeli bedzie zgodny z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym, a w sczególności bedzie aktualny, zawarte w nim informacje potwierdzą spełnienie stawianych warunków oraz zostanie złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2/ w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wraz z ofertą Wykonawca składa nastepujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospod., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.pwus.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 14:00, miejsce: Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, Pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- ZAKUP KOMPUTERÓW
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.