To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Gdynia: Remont nawierzchni boiska do koszykówki na terenie istniejącego boiska przy ul. Wielkokackiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 256091 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231880 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji - Gospodarstwo Pomocnicze, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni boiska do koszykówki na terenie istniejącego boiska przy ul. Wielkokackiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 45111213-4 - roboty w zakresie oczyszczenia terenu, 45236119-7 - naprawa nawierzchni sportowych, 45111100-9- roboty rozbiórkowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni boiska do koszykówki na terenie istniejącego boiska przy ul. Wielkokackiej w Gdyni, na podstawie i zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym opracowanym przez architekta Małgorzatę Wojnowską (zwanym dalej Projektem), (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ) i przedmiarem robót (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace rozbiórkowe, w tym rozebranie istniejącej nawierzchni boiska o wymiarach 16x28m, z płyt elastycznych z granulatu gumowego, o wymiarach 495x495x42mm, 2) wykonanie warstwy uzupełniającej - podbudowy przepuszczalnej, 3) wykonanie poliuretanowej warstwy stabilizacyjno - podkładowej tzw. ET, grubości ok. 35 mm, 4) wykonanie nawierzchni syntetycznej, poliuretanowej grubości 10 mm, 5) wykonanie warstwy natrysku (mieszanka warstwy EPDM zmieszana z PU), grubości 2 ÷ 3 mm. 4. Nawierzchnia musi spełniać łącznie poniższe warunki : 1) zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, 2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, 3) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, 4) posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z aktualną normą PN-EN 14877:2008, lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny, 5) mieć jednolity kolor - ceglany (czerwony), 6) posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, 7) spełniać następujące parametry techniczne: a) wytrzymałość na rozciąganie (MPa) większa/równa 0,60, b) wytrzymałość na rozcieranie (N) większa/równa 100, c) ścieralność (mm) mniejsza/równa 0,13, d) przyczepność do podkładu (MPa) betonowego większa/równa 0,6, asfaltobetonowego większa/równa 0,5, z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU większa/równa 0,5. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne. 7. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 10. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy. 12. Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt 2-3 ustawy Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Panorama II Sp. z o.o., Słoneczna 73, 81-605 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183035,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100152,87
Oferta z najniższą ceną: 100152,87 / Oferta z najwyższą ceną: 138688,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja boiska piłkarskiego przy Liceum Ogólnokształcącym w Poddębicach"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Regulacja linii brzegowej wraz z pogłębieniem zbiornika wodnego w Chróścicach w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.