eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Arsenału Wrocławskiego przy ulicy Cieszyńskiego 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25607

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Arsenału Wrocławskiego przy ulicy Cieszyńskiego 9 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: Anna Trzos, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, fax 071 360 73 31, e-mail: bkozicka@zim.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zim.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA WYSP I NADBRZEŻY ODRZAŃSKICH - Wykonanie iluminacji Budynku Arsenału Wrocławskiego przy ulicy Cieszyńskiego 9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław ul. Cieszyńskiego 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie iluminacji Budynku Arsenału Wrocławskiego przy ulicy Cieszyńskiego 9 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie prac projektowych : a) projekt instalacji iluminacji dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia, b) rozprowadzenie sieci zasilających energetycznych, c) projekt odbudowy nawierzchni drogowych i organizacji ruchu zastępczego na czas trwania robót w pasie drogowym, d) zabezpieczenie zieleni znajdującej się na trasie przebiegu sieci zasilających energetycznych, e) odbudowę pozostałych nawierzchni f) rozwiązanie ewentualnych kolizji 2. Wykonanie robót budowlanych : a) montaż rozdzielnic iluminacyjnych wolnostojących na prefabrykowanych fundamentach b) wykonanie sterowania oświetleniem iluminacyjnym z uwzględnieniem podziału na iluminację codzienną i świąteczną c) wykonanie instalacji: układanie kabli w ziemi, wykonanie instalacji prowadzonej po elewacji w rurkach ochronnych malowanych na kolor elewacji, wykonanie instalacji do projektorów zainstalowanych na elewacji/tarasie, montaż reflektorów (na projektowanych masztach oświetleniowych), na konstrukcjach wsporczych umocowanych na elewacji, d) montaż projektorów doziemnych e) odbudowa nawierzchni po wykonanych robotach, założenie trawników f) wykonanie ochrony od porażeń g) wykonanie pomiarów powykonawczych h) próby i rozruch iluminacji i) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego ZK-3a przy ul. Cieszyńskiego 9 do instalacji odbiorcy oraz zainstalowanie szafki pomiarowej zgodnie z warunkami przyłączenia nr: RE-11/TUP/TM/ZW/1915/4856//2004 z dnia 31.08.2004 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) projektantami, którzy posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacji i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w zakresie projektowania : w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum 1 opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego związanego z iluminacją obiektu wpisanego do rejestru zabytków odpowiadające wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane opracowania muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały wykonane z należytą starannością . b) w zakresie wykonawstwa: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z iluminacją obiektów zabytkowych odpowiadające wielkością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały wykonane z należytą starannością . 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - podpisany na każdej stronie 2) Dowód wniesienia wadium 3) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 4) Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: projektantów i kierownika budowy 10) Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji projektantów i kierownika budowy zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, to jest w zakresie sieci elektrycznych 11) Aktualne zaświadczenia z Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 12) Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata, z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - 13) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 14) Wykaz dokumentów potwierdzających, że opracowania projektów wymienione w załącznikach zostały wykonane z należytą starannością 15) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załącznikach zostały wykonane z należytą starannością 16) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 17) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, sala nr 15, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.