eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Mrocza: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza
Numer ogłoszenia: 25606 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza , Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Modrakowie wraz z rozbudową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Mrocza Inwestycja obejmować będzie modernizację istniejącego budynku stacji uzdatniania wody z rozbudową, oraz rozbudowę ujęcia wody i zagospodarowanie terenu. Stacja z pompownią zasila wodociągowy-gminny system sieci odbiorczej wody. Zakres opracowania obejmuje: - technologię uzdatniania wody, - instalacje technologiczne i towarzyszące wod-kan, - pompownię IIo o wydajności maksymalnej szczytowej Qhmax = 110 m3/h, wraz z budową wolnostojących zbiorników retencyjnymi stalowych wody uzdatnionej, - wytyczne wykonania robót budowlanych i wykończeniowych, - wytyczne sterowania i automatyki, - sieci przyobiektowe wod-kan, - wytyczne wykonania odstojnika wód popłucznych. Rurociąg tłoczny zostanie wykonany z rur z tworzywa sztucznego PE100 SDR 17 Przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej zostaną wykonane z rur z tworzyw sztucznych. W ramach projektu powstanie sieć o następującej długości: - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 2 660 m, - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej - 1698 m. Łącznie w ramach projektu powstanie więc 4,36 km sieci kanalizacyjnej. Projekt obejmuje swym zakresem także budowę przyłączy wody do przepompowni (wybudowana sieć wodociągowa) o długości 0,41 km. W ramach zadania zaplanowano budowę 2 głównych przepompowni w: Modrakowie i Kosowie. Przepompownie zostaną wykonane jako prefabrykowane z polimerobetonu o średnicy 1,5 m zamknięte pokrywą żelbetową z włazem. Przy nich zostaną zainstalowane szafy zasilająco-sterujące. Ponadto szafę zasilająco - sterującą należy wyposażyć w nadajnik GSM informujący o stanie awarii przepompowni. W ramach zadania wykonać należy przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków. Tereny przepompowni zostaną ogrodzone typowymi ogrodzeniami z siatki. Dla prawidłowej pracy układu na terenie lokalizacji przepompowni głównych zaprojektowano ponadto komorę zasuw i pomiaru, studzienkę wodomierzową z punktem poboru wody dla celów konserwatorsko-higienicznych obiektu. Przepompownie projektowane są do automatycznej pracy. W każdej przepompowni pracować będą 2 pompy. Projekt przewiduje również ogrodzenie i utwardzenie terenu przepompowni oraz oświetlenie. W zawiązku z koniecznością prowadzenia prac w pasie drogi wojewódzkiej 241, jak również drogi gminnej, Wykonawca na własny koszt musi wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu i przedłożyć Zamawiającemu na 7 dni przed wejściem na plac budowy. UWAGA !!! Roboty montażowe kanalizacji grawitacyjnej oraz tłocznej w miejscowości Kosowo, na odcinku od studni nr 11 do studni nr 4 należy wycenić, jako roboty montażowe, wykonane metodą bezwykopową. UWAGA !!! Wymienione w projekcie czy przedmiarze robót marki należy uznać za przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń spełniających identyczne parametry..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy zł 00/100 gr) Część II - 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące zł 00/100 gr) Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 07. 03. 2011 r. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy UMiG w Mroczy w Banku Spółdzielczym O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty). Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza (pok. 305) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.2.1. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.2.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.2, Wykonawca musi udokumentować w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną na każdą część zamówienia, podobną do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez podobną należy rozumieć robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: - dla części I - budowa stacji uzdatniania wody za kwotę nie mniejszą niż: 2 mln. zł. - dla części II - budowa kanalizacji sanitarnej za kwotę nie mniejszą niż: 1 mln. zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym: dla części I: - koparka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt. - zagęszczarka min. 300 kg - 1 szt. - dźwig ruchomy - 1 szt. - samochód do wywozu ziemi - 2 szt. dla części II: - koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki min. 0,6 m3 - 1 szt. - koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt. - ubijak min. 80 kg - 2 szt. - zagęszczarka min. 300 kg - 2 szt. - zgrzewarka do rur PE - 2 szt. - samochód samo wyładowujący - 2 szt. - urządzenie do wykonywania przewiertów - 1 szt. - szalunki - 1 kpl.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 9.1.3, Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami: Dla części I: a) Kierownik budowy - wykształcenie wyższe przy doświadczeniu zawodowym min. 8 lat - uprawnienia: specjalność konstrukcyjno - budowlana bez ograniczeń b) Kierownik robót instalacyjnych elektrycznych i elektroenergetycznych - wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat/8 lat - specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) Kierownik robót instalacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych - wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat-8 lat - specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych Dla części II: a) Kierownik budowy - wykształcenie wyższe/średnie przy doświadczeniu zawodowym min. 6 lat-8 lat - specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń. - Osoby wymienione w pkt a) - c) muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od momentu uzyskania uprawnień. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. - Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany personalne bez zaistnienia istotnej przyczyny. - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnych zobowiązań do podjęcia funkcji w realizacji umowy dla każdej z wymienionych osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawca musi wykazać się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla poszczególnych części zamówienia nie mniejszą niż: część I - 500.000,00 zł, część II - 250.000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienie warunku, Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ofertowy (dla celów poglądowych). Harmonogram robót - w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy - stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zaakceptowaną Kartę Gwarancyjną - stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Kopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy Plac 1 Maja 20 89-115 Mrocza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy Plac 1 Maja 20 89-115 Mrocza (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RPO-WKP.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Modrakowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmować będzie modernizację istniejącego budynku stacji uzdatniania wody z rozbudową, oraz rozbudowę ujęcia wody i zagospodarowanie terenu. Stacja z pompownią zasila wodociągowy-gminny system sieci odbiorczej wody. Zakres opracowania obejmuje: - technologię uzdatniania wody, - instalacje technologiczne i towarzyszące wod-kan, - pompownię IIo o wydajności maksymalnej szczytowej Qhmax = 110 m3/h, wraz z budową wolnostojących zbiorników retencyjnymi stalowych wody uzdatnionej, - wytyczne wykonania robót budowlanych i wykończeniowych, - wytyczne sterowania i automatyki, - sieci przyobiektowe wod-kan, - wytyczne wykonania odstojnika wód popłucznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej: w miejscowości Kosowo oraz Modrakowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z rurociągami tłocznymi i przepompowniami ścieków dla miejscowości Modrakowo i Kosowo. Rurociąg tłoczny zostanie wykonany z rur z tworzywa sztucznego PE100 SDR 17 Przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej zostaną wykonane z rur z tworzyw sztucznych. W ramach projektu powstanie sieć o następującej długości: - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 2 660 m, - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej - 1698 m. Łącznie w ramach projektu powstanie więc 4,36 km sieci kanalizacyjnej. Projekt obejmuje swym zakresem także budowę przyłączy wody do przepompowni (wybudowana sieć wodociągowa) o długości 0,41 km. W ramach zadania zaplanowano budowę 2 głównych przepompowni w: Modrakowie i Kosowie. Przepompownie zostaną wykonane jako prefabrykowane z polimerobetonu o średnicy 1,5 m zamknięte pokrywą żelbetową z włazem. Przy nich zostaną zainstalowane szafy zasilająco-sterujące. Ponadto szafę zasilająco - sterującą należy wyposażyć w nadajnik GSM informujący o stanie awarii przepompowni. W ramach zadania wykonać należy przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków. Tereny przepompowni zostaną ogrodzone typowymi ogrodzeniami z siatki. Dla prawidłowej pracy układu na terenie lokalizacji przepompowni głównych zaprojektowano ponadto komorę zasuw i pomiaru, studzienkę wodomierzową z punktem poboru wody dla celów konserwatorsko-higienicznych obiektu. Przepompownie projektowane są do automatycznej pracy. W każdej przepompowni pracować będą 2 pompy. Projekt przewiduje również ogrodzenie i utwardzenie terenu przepompowni oraz oświetlenie. W zawiązku z koniecznością prowadzenia prac w pasie drogi wojewódzkiej 241, jak również drogi gminnej, Wykonawca na własny koszt musi wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu i przedłożyć Zamawiającemu na 7 dni przed wejściem na plac budowy. UWAGA !!! Roboty montażowe kanalizacji grawitacyjnej oraz tłocznej w miejscowości Kosowo, na odcinku od studni nr 11 do studni nr 4 należy wycenić, jako roboty montażowe, wykonane metodą bezwykopową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.