eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe wraz z usługą cateringową dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe wraz z usługą cateringową dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności
Numer ogłoszenia: 255951 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227193 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe wraz z usługą cateringową dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności. Całość usługi objęta przedmiotem zamówienia winna zostać przeprowadzona na terenie miasta Wałbrzycha. Zamawiający informuje, że w kursach będą uczestniczyć kobiety i mężczyźni. Każde szkolenie musi zawierać zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. W ramach zorganizowania i przeprowadzenia usługi Zamawiający wymaga aby były one przeprowadzone w następującym zakresie i tematyce: 1)Kurs Pracownik ochrony fizycznej bez licencji: a)Liczba uczestników kursu - 10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 192 godzin dydaktycznych zajęć (32 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. d)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. e)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP z ochroną przeciwpożarową, -pierwsza pomoc przedmedyczna, -standardy pracy i obsługi na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, -podstawowe pojęcia i dokumentacja związana z ochroną obiektu, -podstawowe zagadnienia związane z dozorowaniem obiektów i zagrożenia z tym związane, -obchody, kontrola obiektu, -podstawowe pojęcia z zakresu prawa karnego i prawa karnego procesowego, -postępowanie pracownika w przypadku stwierdzenia kradzieży, kradzieży z włamaniem, -podstawowe pojęcia dotyczące powiadamiania służb ratowniczych i osób funkcyjnych, -podstawowe pojęcia dotyczące obiegu informacji i tajemnicy służbowej, -dozorowanie a system łączności, monitorowania i alarmowania. 2) Kurs Pomocniczy robotnik przy konserwacji terenów zielonych: a)Liczba uczestników kursu - 10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 168 godzin dydaktycznych zajęć (28 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. f)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. d)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP -wiadomości ogólne na temat urządzania terenów zielonych, uprawy gleby i nawożenia roślin, -zasady upraw i sadzenia roślin, -rodzaje roślin i ich choroby, -trawniki i ich pielęgnowanie, -pielęgnacja rabat, drzew,krzewów, -przygotowywanie podłoża do wysiewu trawy, -dobór i rozłożenie odpowiedniej ziemi pod wysadzane rośliny, -nasadzanie drzew iglastych, krzewów i roślin, -koszenie i wykonywanie prac związanych z porządkowaniem i pielęgnacją terenów zielonych, -praca z narzędziami i urządzeniami ogrodniczymi. 3) Kurs Robotnik gospodarczy: a)Liczba uczestników kursu - 10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 186 godzin dydaktycznych zajęć (31 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. d)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. e)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP, -pierwsza pomoc przedmedyczna, -planowanie i organizacja pracy na stanowisku robotnika gospodarczego, -utrzymywanie porządku i czystości na terenie budynku i wokół niego, -pielęgnacja terenów zielonych, -drobne prace remontowe, -obsługa urządzeń wykorzystywanych do prac gospodarczych, -zapoznanie z konserwacją urządzeń i sprzętu, -usuwanie skutków jesieni i zimy, -problematyka utrzymania czystości, -sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a)Zapewnienia usługi cateringowej, każdego dnia kursu jego uczestnikom - w postaci dwudaniowego (w tym każdorazowo jedno danie mięsne), gorącego posiłku wraz z sokiem lub napojem (0,25 l przypadające na jednego uczestnika) i stworzenia warunków umożliwiających jego swobodne spożycie. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania każdego dnia kursu co najmniej 2 przerw w postaci słodkiego bufetu (kawa, herbata, ciastka, naczynia jednorazowego użytku: kubeczki, talerzyki, łyżeczki) w przerwie pomiędzy zajęciami. b)Pokrycia kosztów dojazdu uczestników na zajęcia w postaci biletów socjalnych (trasa do miejsca realizacji kursu wraz z trasą powrotną). c)Pokrycia kosztów ubezpieczenia od NNW uczestników biorących udział w kursach na czas ich realizacji. d)Wykonania i wydania certyfikatów i zaświadczeń MEN potwierdzających uczestnictwo i ukończenie kursów dla uczestników. e)Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem i programem danego kursu oraz sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć. f)Zagwarantowania odpowiednich pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia. Winny one spełniać wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu miejsca siedzącego, stolika/ławki bądź krzesła z przystawką, umożliwiającego swobodne sporządzanie notatek. Dodatkowo pomieszczenia, w których będą odbywały się kursy winny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji g)Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 14.00 (bez dni ustawowo określonych jako wolne), przy czym zajęcia prowadzone w ramach danego kursu nie mogą się odbywać dłużej niż 6 godzin dydaktycznych dziennie. h)Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników kursów i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania zgodnie z określonym w programie danego kursu sposobem sprawdzania jego efektów. i)Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu na trzy dni przed dniem rozpoczęcia kursu każdej z grup harmonogramu zajęć, opracowanego w formie tabelarycznej, a także wskazania miejsca realizacji poszczególnych zajęć w podziale na grupy, oraz przedłożenia listy osób zakwalifikowanych do poszczególnych grup. Dokument ten winien być oznaczony zgodnie z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. W nagłówku harmonogramu zajęć winny zostać odznaczone następujące informacje: data planowanych zajęć w ramach prowadzonego kursu, przedział czasowy jaki został zabezpieczony na realizację zagadnień związanych z programem danego kursu, liczba godzin zajęć, tematyka zajęć oraz nazwiska prowadzących zajęcia. j)Bieżącego (tj. w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia) informowania w formie pisemnej zamawiającego o zmianach nanoszonych w harmonogramie zajęć danego kursu, powodach tych zmian i dostarczenia aktualnego harmonogramu. k)Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu na tydzień przed rozpoczęciem zajęć programu poszczególnych kursów, a także dzienników zajęć, protokołu z egzaminu i raportu podsumowującego przebieg szkoleń - do tygodnia po zakończeniu zajęć. l)W dniu rozpoczęcia kursu każdej z grup przypisanych na dany kurs: -przekazania jego uczestnikom harmonogramu zajęć, -zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem kursu oraz wzorami ankiet oceny merytorycznej kursów. m)Prowadzenia na bieżąco dokumentacji z przebiegu kursów, którą stanowią: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający datę, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listy obecności, -ankiety oceny merytorycznej kursu, -rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających udział, ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. n)Bieżącego tj. w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia o jakim mowa niżej, pisemnego informowania zamawiającego o: -nieobecności na kursie osób skierowanych przez zamawiającego, -nie zgłoszeniu swojego uczestnictwa przez osoby skierowane na kurs bądź przerwania kursu w okresie jego realizacji, -rezygnacji z uczestnictwa w kursie w czasie jego trwania. Każdorazowo powiadomienie pisemne winno być poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym w dniu zaistnienia zdarzenia. o)Dostarczenia zamawiającemu, najpóźniej w 5 dniu roboczym po zakończonym kursie: -ankiet z przeprowadzonego przez wykonawcę w ostatnim dniu kursu badania ankietowego wśród uczestników oraz jego wyników, -kserokopii wszystkich zaświadczeń (wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami MEN) i certyfikatów (sporządzonych na papierze zawierającym logotypy unijne, logo wykonawcy oraz zamawiającego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji) potwierdzających ukończenie kursu, na których uczestnicy kursów złożyli swoje podpisy i ujawnili datę odbioru oryginału zaświadczenia i certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym oraz podpisami i pieczęciami zamawiającego i wykonawcy), potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, -wykazu wydanych zgodnie z rejestrem zaświadczeń i certyfikatów (sporządzonego na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji), -kserokopii dziennika zajęć edukacyjnych (sporządzonego na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji), potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -list obecności w oryginale (sporządzonych na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji. p)W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych kursów wyznaczenia (personalnie) opiekuna szkolenia sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. q)Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. r)Skierowania i sfinansowania uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy w przypadkach gdy przepisy prawa nakładają taki obowiązek. s)Poinformowania wszystkich osób zaangażowanych w realizację zadań w ramach projektu o możliwościach i sposobach zastosowania zasady równości płci w odniesieniu do zespołu zarządzającego oraz grup docelowych, zwłaszcza w aspekcie eliminowania barier ze względu na płeć, poprzez zastosowanie działań uwzględniających odmienne potrzeby kobiet i mężczyzn..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII-Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59358,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55573,68

  • Oferta z najniższą ceną: 55573,68 / Oferta z najwyższą ceną: 90460,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.