To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Warszawa: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - nr spr. 174/Ckt/15/MG
Numer ogłoszenia: 255794 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121405 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - nr spr. 174/Ckt/15/MG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15. Zamówienie obejmuje dostawę: Zadanie nr 1 - Wskaźnik laserowy, pendrive, torba na dokumenty oraz inny asortyment biurowy wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Pendrive/dysk USB, długopis, smycz, wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 3 - Teczka, notatnik, wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 4 - Foldery (projekt, druk, łamanie, skład, dystrybucja), wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 4) - załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wskaźnik laserowy, pendrive, torba na dokumenty oraz inny asortyment biurowy wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BORA Sp. z o. o., ul. Chłodna 64/114, 00-872 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7419,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9126,04
Oferta z najniższą ceną: 9126,04 / Oferta z najwyższą ceną: 9287,52
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Foldery (projekt, druk, łamanie, skład, dystrybucja), wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 4) - załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMI -B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28612,50
Oferta z najniższą ceną: 28612,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48579,09
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów prewencyjnych
- Organizacja VII Forum Cyberbezpieczeństwa w dniach 2-4 września 2025 r., podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu
- Zakup gadżetów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Usługa wykonania i dostawy 55 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.