eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przebudowa ulicy Głogowskiej w Poznaniu od autostrady A2 do węzła Górczyn - I etap od autostrady A2 do strumienia Junikowskiego. Nr Projektu SPOT/2.2/57/04

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2556

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przebudowa ulicy Głogowskiej w Poznaniu od autostrady A2 do węzła Górczyn - I etap od autostrady A2 do strumienia Junikowskiego. Nr Projektu SPOT/2.2/57/04 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Robert Mazurczak, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, tel. 61 6477200, fax 61 8201709, e-mail: zmowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, www.zdm.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Głogowskiej w Poznaniu od autostrady A2 do węzła Górczyn - I etap od autostrady A2 do strumienia Junikowskiego. Nr Projektu SPOT/2.2/57/04. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Wykonanie robót budowlanych polegających na a) przebudowie całości drogi głównej (długości około 2.300 m), b) budowie sieci dróg serwisowych, c) budowie bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy Głogowskiej i Nowe Kotowo (dwa czteroprzęsłowe wiadukty w ciągu ul. Głogowskiej), d) budowie tunelu dla pieszych w okolicy ulic Fabianowo i Mieleszyńskiej (długości około 60 m), e) budowie ekranów akustycznych łącznej długości około 1.400 m, f) budowie oświetlenia drogowego, g) budowie kanalizacji deszczowej, dwóch zbiorników retencyjnych, odwodnienia dróg oraz urządzeń oczyszczających ścieki deszczowe, h) przebudowie sieci wodno-kanalizacyjnej (z wyjątkiem rurociągu tłocznego i przepompowni ścieków sanitarnych), gazociągowej, telekomunikacyjnej i energetycznej w zakresie występujących kolizji, i) rozbiórce istniejących budynków kolidujących z nowym przebiegiem ulicy, j) przebudowie rowu Ju-2 i przepustu Ju 7, k) usunięciu zbędnej zieleni i urządzeniu zieleni drogowej, l) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu. 1.2. Wykonanie usług polegających na a) wykonaniu, utrzymaniu w czasie realizacji robót i demontażu po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o projekt Wykonawcy, podlegający uzgodnieniu przez Zamawiającego. Wykonawca musi wykonać wszelkie czynności mające na celu wprowadzenie w życie takiej organizacji ruchu przez cały okres realizacji zamówienia, która zapewni prowadzenie bezpiecznego ruchu kołowego dwoma pasami ruchu (jeden w kierunku centrum miasta, drugi w kierunku jego granicy) oraz komunikacji pieszej. Należy również zapewnić dojście i dojazd z drogi publicznej do nieruchomości, budynków i urządzeń z nimi związanych w trakcie prowadzenia robót, b) urządzenie, zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich i demontaż placu budowy wraz z zapleczem dla Zamawiającego, c) wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych, d) wykonaniu dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych w 2 egzemplarzach (wraz z wynikami oceny prawidłowości wykonania poszczególnych etapów kanałów za pomocą kamery filmowej wraz z 2 sztukami kaset filmowych), e) identyfikacji wizualnej (wykonanie i utrzymanie w trakcie realizacji obiektu tablic informacyjnych oraz wbudowanie po zakończeniu obiektu tablic pamiątkowych) wg Subklauzuli 4.26 Warunków Szczególnych - Tom II Warunki kontraktu, f) pełnieniu obsługi geodezyjnej. g) wykonaniu wszelkich czynności mających na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, a więc wszelkich niezbędnych projektów technologicznych robót budowlanych i montażu, przeprowadzenie badań sprawdzających materiałów, badań i opinii laboratoryjnych, badań elementów budowy w czasie ich wykonywania jak i po wykonaniu - zgodnie z zapisami w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót, oraz odbiorów przedmiotu umowy, mających na celu stwierdzenie ich prawidłowego wykonania (w m.in. próbne obciążenia wiaduktu, uruchomienie oświetlenia po zamontowaniu układu pomiarowego przez Energetykę Poznańską S.A. oraz innych wynikających w wydanych warunków i opinii właścicieli lub użytkowników przebudowywanych urządzeń, badania stopnia oczyszczenia ścieków deszczowych po przejściu przez urządzenia oczyszczające, rozruch urządzeń), 2. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg - 45233000-9, CPV - wiadukty drogowe - 45221121-6, CPV - tunele piesze - 45221243-7, CPV - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne - 45111000-1, CPV - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9, CPV - rurociągi do odprowadzania wody burzowej - 45232130-2, CPV - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków - 45231300-8, CPV - roboty budowlane w zakresie gazociągów - 45231220-3, CPV - roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych - 45232310-8, CPV - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych - 45231400-9, CPV - roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów - 45247000-0, CPV - instalowanie znaków drogowych - 45233290-8, CPV - usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - 74232210-9, CPV - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - 74232200-6. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.22.12.43 - Tunele piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.43 - Roboty budowlane w zakresie tuneli dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie z budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 172 389 357,67 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 1 600 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy pochodzą z jednego z krajów członkowskich Unii Europejskiej lub krajów sygnatariuszy Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) (General Procurement Agrement) zgodnie z warunkami zawartymi w tym porozumieniu z uwzględnieniem ograniczeń wymienionych w Aneksach nr 4 i 5 Załącznika nr 1 do tego porozumienia. Warunki ekonomiczne i techniczne Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 1. Uzyskał w okresie ostatnich trzech lat obrotowych tj. 2002 - 2004 r. średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 100.000.000,00 PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Uzyskał wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden (Xpb > lub równe 1) w ostatnim roku obrotowym tj. 2004. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: xpb = aktywa bieżące / pasywa bieżące. 3. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN. 4. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN do dnia 31 grudnia 2006 r. i w każdym z następnych lat realizacji do 30 kwietnia 2008 r. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki ekonomiczno - finansowe powinny być spełnione w następujący sposób: a) warunki określone w pkt 1, 3 i 4 powyżej muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) warunek określony w pkt 2 powyżej musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) przeznaczonymi i odpowiedzialnymi za realizację zamówienia; b) posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; c) dostępnymi podczas realizacji kontraktu. 2. Osoby stanowiące kluczowy personel Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodne z poniższymi wymogami: Stanowisko / Ogólne doświadczenie (lat) licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2005 włącznie Kierownik budowy / min. 10 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności drogowej bez ograniczeń Kierownik robót mostowych / min. 10 lat od uzyskania uprawnień bud w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik robót mostowych / min. 4 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik robót drogowych / min. 4 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności drogowej bez ograniczeń Koordynator zamówienia / - Potwierdzonymi uzyskaniem uprawnień budowlanych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96, poz. 817). 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunek określony w pkt. 2. Doświadczenie i wiedza Wykonawcy 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 2 roboty budowlane objęte odrębnymi kontraktami, polegające na wykonaniu obiektu drogowo - mostowego (most lub wiadukt), których wartość wraz z infrastrukturą, wyniosła minimum 20.000.000,00 PLN netto każda. lub 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 2 roboty budowlane objęte odrębnymi kontraktami, polegające na wykonaniu robót drogowych wraz z nawierzchnią bitumiczną, których wartość wraz z infrastrukturą towarzyszącą, wyniosła minimum 10.000.000,00 PLN netto każda oraz b) wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 2 roboty budowlane objęte odrębnymi kontraktami, polegające na wykonaniu nowego mostu lub nowego wiaduktu, których wartość wraz z infrastrukturą, wyniosła minimum 6.000.000,00 PLN netto każda. lub 3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 1 robotę budowlaną objętą odrębnym kontraktem, polegającą na wykonaniu obiektu drogowo - mostowego (most lub wiadukt), której wartość wraz z infrastrukturą, wyniosła minimum 20.000.000,00 PLN netto oraz b) wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 1 robotę budowlaną objętą odrębnym kontraktem, polegającą na wykonaniu robót drogowych wraz z nawierzchnią bitumiczną, której wartość wraz z infrastrukturą towarzyszącą, wyniosła minimum 10.000.000,00 PLN netto oraz c) wykonał (tzn. zakończył) należycie co najmniej 1 robotę budowlaną objętą odrębnym kontraktem, polegającą na wykonaniu nowego mostu lub nowego wiaduktu, której wartość wraz z infrastrukturą, wyniosła minimum 6.000.000,00 PLN netto. 4. Warunki wymienione, w pkt. 1 lub pkt. 2 lub pkt. 3 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Potencjał techniczny Wykonawcy 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada niżej wymienione urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia i w wymaganej minimalnej ilości: Nazwa urządzenia / Wymagana minimalna ilość (sztuk) Walec wibracyjny do robót ziemnych / 3 Spycharka o mocy min. 100 KM / 3 Koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki min. 0,8 m sześc. / 4 Koparko-ładowarka / 6 Walec wibracyjny stalowy 8-10 Mg / 4 Układarka mas bitumicznych o szerokości min. 7,0 m / 2 Ładowarka o pojemności min. 3,0 m sześc. / 2 Walec ogumiony o masie min. 12 Mg / 2 Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym o ładowności min. 15 Mg / 25 2. Warunek określony w pkt. 1 muszą spełnić łącznie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) zobowiązani są ustanowić i wskazać Zamawiającemu Lidera, który będzie ich reprezentował we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia. Lider może być jednocześnie Pełnomocnikiem wymienionym w pkt a); c) zobowiązani są spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; d) będą solidarnie odpowiadać za wykonanie przedmiotu zamówienia; e) pozostaną związani umową o współpracy przez cały okres realizacji zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2002 - 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do badania swego sprawozdania przez biegłego rewidenta, zobowiązany jest przedstawić informację dlaczego nie ma takiego obowiązku. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdz. 6, pkt 6.2.1.3) tj. 20.000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN do dnia 31 grudnia 2006 r. oraz promesa polisy lub innego dokumentu wystawionego przez ubezpieczyciela, potwierdzająca fakt ubezpieczenia Wykonawcy w poszczególnych latach realizacji, aż do terminu wykonania przedmiotu postępowania, w kwocie nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN na każdy rok, tj. do 30 kwietnia 2008 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych określonych warunkiem posiadania doświadczenia i wiedzy przez Wykonawcę 2. Kserokopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami) oraz kserokopie dokumentu stwierdzającego, że osoba ma prawo wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 z późniejszymi zmianami) dla osób kluczowego personelu Wykonawcy, które takie uprawnienia powinny posiadać. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IB-3410-29/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.02.2006, cena - 4660 PLN (łącznie z podatkiem VAT 22%). Warunki i sposób płatności: przed złożeniem wniosku o Specyfikację kwotę stanowiącą cenę, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 31 1020 4027 0000 1802 0050 2716, kopię dowodu wpłaty należy załączyć do wniosku. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.02.2006, godzina 10:00, Sala Konferencyjna Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr Projektu SPOT/2.2/57/04. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.