eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 255628 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatu fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, zamówienie zostało podzielone na 11 zadań częściowych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera równiż projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 38.52.00.00-6, 38.65.10.00-3, 30.23.41.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego- załącznik 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumentację techniczną oferowanego urządzenia Dokumentacja techniczna pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne. Dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych. Protokoły z badania wydajności komputerów przygotowane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym z załączniku 1 do SIWZ dla zadań częściowych: nr 1 -zestawy komputerowe, nr 2 -notebooki, nr 4 - komputery stacjonarne, notebooki, nr 6 - zestaw komputerowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ Kalkulacja cenowa zadania częściowego-Załącznik 6 do SIWZ Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: 1 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 2 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 3 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy skanerów), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy oprogramowania) - dla zadania częściowego: 4 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy komputerów stacjonarnych, monitorów, switcha), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy notebooków i drukarki-laserowego urządzenia wielofunkcyjnego) - dla zadania częściowego: 5 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 6 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 7 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 8 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 9 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 10 - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% (dot. dostawy drukarki laserowej monochromatycznej), - dla pozostałego sprzętu do 7 dni roboczych od dnia udzielenia zamówienia (dot. dostawy notebooka) - dla zadania częściowego: 11 - do 7 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy (zestaw komputerowy z monitorem-2 szt. różne, zestaw komputerowy bez monitora-3 szt., monitor - 2 szt., router WiFi - 3 szt., drukarka laserowa kolorowa - 1 szt.) dla Biblioteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Sprzęt komputerowy (zestaw komputerowy z monitorem-2 szt. różne, zestaw komputerowy bez monitora-3 szt., monitor - 2 szt., router WiFi - 3 szt., drukarka laserowa kolorowa - 1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebook - 2 szt. różne oraz tablet - 1 szt. dla Biblioteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 2 szt. różne oraz tablet - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia: Notebook - 2 szt. różne oraz tablet - 1 szt. dla Biblioteki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skaner A-3 - 1 szt., skaner A-4 - 3 szt. oraz oprogramowanie: graficzne i do skanowania dla Biblioteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Skaner A-3 - 1 szt., skaner A-4 - 3 szt. oraz oprogramowanie: graficzne i do skanowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny - 13 szt., monitor 24 - 39 szt., notebook - 2 szt., drukarka-laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., switch 24 porty - 1 szt. dla Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny - 13 szt., monitor 24 - 39 szt., notebook - 2 szt., drukarka-laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., switch 24 porty - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie Delphi XE5 Professional-wersja edukacyjna - 12 stanowisk dla Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Oprogramowanie Delphi XE5 Professional-wersja edukacyjna - 12 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw komputerowy bez monitora- 1 szt. dla Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Wydział Inżynierii Lądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zestaw komputerowy bez monitora- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Laptop - 1 szt. dla Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Wydział Architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Laptop- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu i wymagania znajdują się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dysk zewnętrzny USB - 2 szt. dla Międzynarodowego Centrum Kształcenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dysk zewnętrzny USB- 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Punkt dostępowy WLAN dla Instytutu Projektowania Architektonicznego Wydział Architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Punkt dostępowy WLAN - 1 szt., technologia 802.11n zgodny z systemem Eduroam. Szczegółowy opis przedmiotu i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt komputerowy: Notebook - 1 szt. i drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. dla Onstytutu Inżynierii Cieplnej i Procesowej Wydzial Mechaniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Notebook - 1 szt. i drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Aparat fotograficzny - 1 szt. dla Centrum Szkolenia i Organizacji Systemów Jakości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Aparat fotograficzny - 1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania znajdują się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.