eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady. Numer sprawy03/2013-DZP/PNO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Ełk: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady. Numer sprawy: 03/2013-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 255611 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady. Numer sprawy: 03/2013-DZP/PNO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 9 Zadań. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach Nr 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ZADANIE NR 1 - ŚRODKI CZYSTOŚCI Środek do mycia lodówek umożliwiający mycie chłodni bez konieczności rozmrażania, wymagany dobry efekt w tem.-30 C butelka po 1 l L 6 Łagodny środek czyszczący zawierający alkohol etylowy i kwasy sulfonowe pH9,5. Nadaje się do stosowania na wszystkie powierzchnie również ponad podłogą (PCV, linoleum, tworzywa sztuczne, szkło)jak i mycia maszynowego, stężenie robocze 0,25%,-0,75ml. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 1650 Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów pH0,4,posiadający konsystencję żelu, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla łazienek i sanitariatów, usuwa kamień i rdzę, stosowanie: zabrudzenia normalne 2-3 dozowania (10-20 ml. na 10 litrów wody, zabrudzenia silne roztwór stężony lub czysty koncentrat, np. Tasonil Ultra Fresh Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 920 Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej, szybki i skutecznie usuwający zabrudzenia np., odciski palców i zamazy, nadający połysk i nie pozostawiający tłustych powłok pH6-7, nie zawiera skład. szorujących, zastosowanie: windy, urządzenia kuchni butelka po 500 ml L 80 Środek do gruntownego mycia wodoodpornych wykładzin podłogowych z wosków i polimerów, np. LINAX PLUS, karnister po 10 l L 120 Środek do pielęgnacji podłóg - dyspersja pielęgnacyjna odporna na działanie środków dezynfekcyjnych do zastosowania w obszarach szczególnych wymaganiach higienicznych tj., blok operacyjny, gabinety , zabiegowe. wartość pH9, sposób użycia 2-3 krotnie nanieść na uprzednio gruntownie wyczyszczoną podłogę np. LONGLIFE HOSPITAL karnister po 10 l L 120 Uniwersalny środek czyszczący ,nadaje się czyszczenia odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie roztwór 0.5-1 % (40-80 ml. na 8 litrów wody) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11 np., AZ 70, Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 500 Uniwersalny środek czyszczący, nadaje się czyszczenia odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie roztwór 0.5-1 %(40-80 ml. na 8 litrów wody ) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11 np., AZ 70, Wymagane nakręcane urządzenia dozujące - 12 szt. butelka po 1 l L 24 Środek do mycia podłóg, szybko i skutecznie usuwa zanieczyszczenia wszelkiego rodzaju, substancje natłuszczające, nadaje się również do powierzchni pielęgnowanych emulsjami, zapobiega ślizganiu, sposób użycia: roztwór 1-2 % (100-200 ml. preparatu na 10 l roztworu roboczego ) np.FR 66, Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 170 Płyn do mycia naczyń - środek myjący do ręcznego zmywania naczyń, pozytywnie przetestowane działanie na skórę rąk, karnister po 5 l L 650 Mydło w płynie do mycia rąk o delikatnym zapachu, pH neutralne, przebadane dermatologicznie do dozowników, karnister po 5 l L 1560 Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych miejscach przygotowania posiłków, postać bezbarwny gęsty płyn, karnister po 5 l L 500 Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych miejscach przygotowania posiłków, postać bezbarwny gęsty płyn, butelka po 1 l L 124 Środek/mleczko do szorowania powierzchni, szczególna zdolność rozpuszczania brudu i tłuszczu .zawierający aktywny tlen, ph 10-10,8 butelka po 500 ml L 156 Środek do rozpuszczania osadów wapniowych w wyparzarkach kuchennych, butelka po 1 l L 112 Odplamiacz do wykładzin dywanowych wykazujące działanie antybakteryjne po 1 l L 10 Spray do czyszczenia mebli biurowych typu biurka, szafy, regały np. Pronto po 400 ml SZT 85 Płyn czyszcząco - dezynfekujący do WC zapobiegający powstawaniu osadów, zanieczyszczeń, zwalczający drobnoustroje np. Domestos butelka po 1 l L 75 Płyn do czyszczenia szyb z spryskiwaczem po 500 ml SZT 230 Żel do czyszczenia urządzeń sanitarnych w toaletach WC o wartości pH ok.2,2 np. WC Palemka butelka po 1 l L 117 Środek do usuwania zapieczonego tłuszczu w piekarnikach (piec konwekcyjny), po 1 l L 10 Pasta do zabrudzeń długotrwałych, skutecznie usuwająca naloty rdzy, kamienia i kamienia wodnego np. Pasta Sama, opakowanie po 250 g SZT 260 Środek do usuwania kamienia i rdzy, butelka po 1 l L 20 Tabletki do zmywarki np. Calgonit po 56 tabletek OP 50 Kostka do wc 40 g SZT 80 Mydło kostka 100 g SZT 180 Ekologiczny preparat do szamb np..Biosanit 500 g SZT 1 Proszek do udrażniania rur 500 g SZT 10 UWAGA: Warunki dodatkowe 1. Zamawiający wymaga do pozycji 2, 3, 7, 9 niniejszego formularza cenowego urządzeń dozujących ściennych - dozowniki w ilości 12 szt. System rozcieńczania detergentów przeznaczony do dozowania min. 3 środków chemicznych z kompletem zestawu końcówek, pozwalających na przygotowanie roztworów o stężeniu od 0,1%do13%. Wykonawca zobowiązuje się do użyczenia urządzeń dozujących na czas trwania umowy, przygotowujących automatycznie roztwór roboczy 2 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem: - Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych), - Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań. 3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. 4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. ZADANIE NR 2 - PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKI Papier toaletowy - rolka duża ,1-warstwowy , szary, dł. wstęgi -min.100mb,szer.wstęgi-10cm,śr.-6 cm SZT 3800 Papier toaletowy -rolka standardowa ,1-warstwowy,szary,dł.wstęgi -min.36mb,szer.wstęgi 10cm.,śr.tulei.-3,5-4cm, SZT 3000 Ręczniki papierowe ZZ,1-warstwowy,szer. liska 23 cm., dł. listka -25 cm, w kartonach po 4000 szt. listków, kolor zielony, KARTON 250 Ręczniki papierowe rolka kuchenna 23 cm.,2-warstwowe, kolor biały, min 16 mb, SZT 8000 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. ZADANIE NR 3 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY Worki foliowe na odpady, wymiary 35 l. Kolor - niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 1250 Worki foliowe na odpady, wymiar 60 l Kolor niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 25 Worki foliowe na odpady, wymiar 120 l. Kolor niebieski rolki po 25 szt. ROLKA 1200 Rękawice ochronne latexowe, Kolor żółty Rozmiar - S po 100 szt. OP. 60 Rękawice ochronne latexowe, Kolor żółty Rozmiar -M po 100 szt. OP. 86 Worki foliowe na odpady medyczne, wymiar 35 l ,do spalania kolor czerwony rolki po 50 szt. ROLKA 600 7 Worki foliowe na odpady, wymiar 240 l. Kolor czarny lub niebieski rolki po 10 szt. ROLKA 20 Worki foliowe na odpady medyczne; Wymiar 120 l,, do spalania, Kolor czerwony rolki po 25 szt. ROLKA 820 Worki foliowe na odpady medyczne, Wymiar 60 l. Kolor czerwony do spalania rolki po 50 szt. ROLKA 10 Rękawice jednorazowe foliowe po 100 szt. OP. 5 Rękawice ochronne bawełniane 5-palcowe para PARA 40 Worki foliowe n a odpady med. 35 l, kolor żółty do spalania rolki po 50 szt. ROLKA 150 Worki foliowe na odpady med.120l kolor żółty do spalania rolki po 25 szt. ROLKA 50 ZADANIE NR 4 - URZĄDZENIA DO SPRZĄTANIA Stelaż do mopa płaskiego kieszeniowego, ściskowy uchwyt do kija z zatrzaskiem, łatwy w nożnej obsłudze, szerokość 40 cm SZT 50 MOP nakładka kieszeniowo-taśmowy 40 cm. Bawełniany, SZT 1265 Szczotka do sedesu z pojemnikiem SZT 55 Mata podłogowa wejściowa SZT 3 Kij drewniany 140 cm SZT 15 Szczotka do kurzu z mikkrofibrą SZT 100 Szczotka do szorowania ręcznego duża z uchwytem SZT 35 Szczotka do zamiatania 28,5 cm, drewniana +kij drewniany , włosie mieszane SZT 30 Szczotka ryżowa 22 cm + kij Drewniana ,kij drewniany 120cm. SZT 20 Zestaw do mycia okien. Uchwyt do mycia ,nakładka do mycia, ściągaczka SZT 36 Drążek aluminiowy do nakładek na mop teleskopowy 3m (2-łącznikowy) SZT 25 Ściereczki z mikrofazy 36x36 a3 szt. Trzy kolory SZT 335 Gąbka garnkowa do szorowania 7x15cm SZT 200 Wiadro do mopa 18 l z wyciskaczem SZT 10 Wiadro plastikowe 16 l. SZT. 20 Szmaty do podłogi bawełniane 60x80 SZT. 40 Druciak spiralny netinox /duży/ SZT. 80 Zmywak Stella A-5 OP 50 Ścierka ostra duża SZT. 30 Ścierka prima jak bawełna A-10 maxi OP 12 MOP sznurkowy bawełniany /długi/ OP 15 Worki do odkurzacza NUMATIC NVH 180 RSV /a-10 szt./ OP 10 ZADANIE NR 5 - ŚRODKI PIORĄCE Proszek biały zwykły (kolor, biały), po 20 kg KG 2880 Sól tabletkowana, opakowanie (NaCl) po 25 kg KG 900 Wybielacz do tkanin np. OXYGENOL, karnister po 30 kg KARNISTER 2 Płynny środek powierzchniowo-czynny do usuwania naturalnych zabrudzeń olejowych i tłuszczowych np. DERMASIL PLUS, karnister po 20 kg KARNISTER 2 Środek do dezynfekcji bielizny, np. OZONIT, karnister po 20 kg KARNISTER 2 Płyn do płukania tkanin, np. Bławatek karnister po 4 l L 152 Płyn do odplamiania ręcznego, opakowanie /np. Remus/ po 1 l. L 30 Pasta BHP po 0,5 kg KG 20 Wybielacz np. YPLON karnister po 5 l KARNISTER 7 Płyn do prania karnister po 4 l KARNISTER 12 Płyn Ludwik karnister po 5 l KARNISTER 14 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem: - Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych), - Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań. 2 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. 3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. 4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. ZADANIE NR 6 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 1.Wózek do sprzątania i dezynfekcji: - wiadro 24L - wiadro 16L - wyciskarka doczołowa (boczny odpływ wody) - 2 kuwety 10L - 2 wiaderka 6L - uchwyt na worek 2x70L SZT 10 2 Kosz uchylny 15 l SZT 30 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. ZADANIE NR 7 - ASORTYMENT JEDNORAZOWY (KUBECZKI SZTUĆCE TALERZE) Torebki foliowe do żywności HDPE 22x26 1000 szt. OP 8 Torebki foliowe do żywności HDPE 26x35 1000 szt. OP 8 Kubki jednorazowe /do ciepłego/ pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 20 Kubki jednorazowe, pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 25 Talerz jednorazowy płaski 100 szt. OP 10 Flaczarka jednorazowa, pojemność 0,300 l. 100 szt. OP 10 Widelec jednorazowy 100 szt. OP 10 Łyżka jednorazowa 100 szt. OP 10 Nóż jednorazowy 100 szt. OP 10 Łyżeczka jednorazowa 100 szt. OP 5 Serwetki gastronomiczne białe 500 szt. OP 50 Talerz jednorazowy deserowy 100 szt OP 5 ZADANIE NR 8 - OBUWIE JEDNORAZOWE OCHRONNE 1 Obuwie ochronne jednorazowe pakowane po jednej parze w kulce (wykonane ze specjalnej antyelektrostatycznej i antypoślizgowej folii, w kostce ściągnięte gumką w rozmiarze uniwersalnym) SZT 40000 ZADANIE NR 9 - DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY Grabie plastikowe proste do liści SZT 4 Łopata do śniegu PCV /wzmocniona, szeroka/ z trzonkiem SZT 5 Łopata do śniegu - sklejka SZT 10 Szpadel prosty metalowy z trzonkiem SZT 3 Łopata węglowa z trzonkiem SZT 3 Grabie plastikowe wachlarzowe SZT 4 Szczotka do zamiatania chodników /szer.40-50 cm/ z trzonkiem SZT 5 Miotły brzozowe SZT 100 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33761000-2 Papier toaletowy 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk 18930000-7 Worki i torby 39224000-8 Miotły szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39831000-6 Preparaty piorące 39222100-5 Artykuły cateringowe jednorazowe 18830000-6 Obuwie ochronne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.46.00.00 - 33.46.00.00 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 18.93.00.00 - Worki i torby 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany będzie złożyć również dokumenty nie wymienione powyżej takie jak: 1) Formularz ofertowy 2) Formularze cenowe 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. 2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Zamiany w zakresie danych dotyczących stron. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 4 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.