eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach projektu Różni Obywatele - Jedno Miasto, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Wrocław: Usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach projektu Różni Obywatele - Jedno Miasto, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 255573 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego , pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 24 900, faks 0-71 77 24 939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cirs.wroclaw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cirs.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach projektu Różni Obywatele - Jedno Miasto, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1- usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach warsztatów z kultury romskiej (x3) oraz forów dla instytucji i organizacji pozarządowych (x4) w ramach projektu Różni Obywatele- Jedno Miasto współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko- restauracyjne wraz z udostępnieniem sali wykładowej/konferencyjnej dla uczestników wydarzeń odbywających się w okresie 01.2013 - 06.2014. Szczegółowy harmonogram stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; W skład usługi wchodzi zakwaterowanie uczestników: - w przypadku warsztatów z kultury romskiej jednorazowo 18 osób, (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 3) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. - w przypadku forów wymiany doświadczeń jednorazowo 21 osób (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 4) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. Wszystkie pokoje dla jednej grupy muszą znajdować się w jednym hotelu, w którym również odbywać się będzie serwowanie posiłków oraz warsztaty i zajęcia. Uwaga! Ze względu na charakter warsztatów i forów, obiekt w którym odbywać się będzie szkolenie, musi być zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego lub w innym w odległości od centrum Miasta Wrocławia do 100 km (mierzone na podstawie mapy google, wariant komunikacji: samochód). Zadanie nr 2 - usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach 2 wizyt studyjnych w ramach projektu Różni Obywatele- Jedno Miasto współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko - restauracyjne wraz z udostępnieniem sali wykładowej/konferencyjnej dla uczestników wydarzeń odbywających się w okresie 04.2013 - 06.2014. Szczegółowy harmonogram stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; - W skład usługi wchodzi zakwaterowanie uczestników 21 osób, (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 4) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. - trasy wizyt studyjnych: 1) Legnica- Nowa Sól- Szczecinek oraz 2) Tarnów- Kraków-Oświęcim; - noclegi muszą odbywać się w wymienionych powyżej miejscowościach lub w odległości do 10 km od podanych miejscowości. W przypadku każdej z tras wizyt studyjnych uczestnicy spać będą w trzech różnych miejscowościach (Legnica- Nowa Sól- Szczecinek oraz Tarnów-Kraków-Oświęcim), w każdym z miast, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować wszystkim uczestnikom nocleg na terenie jednego obiektu, w którym również odbywać się będzie serwowanie posiłków oraz zajęcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Zadanie nr 2 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Zadanie nr 2 -Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę, polegającą na zapewnieniu uczestnikom zakwaterowania i wyżywienia w co najmniej dwóch miejscowościach, dla jednej usługi/zlecenia - na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych brutto) łącznie cała usługa/zlecenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dla potrzeb wykonania zamówienia: co najmniej jednym hotelem poza granicami Miasta Wrocławia w odległości od centrum Miasta Wrocławia do 100 km (mierzone na podstawie mapy google, wariant komunikacji: samochód) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o usługach turystycznych i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, posiadającym łącznie możliwość zakwaterowania 21 osób w tym co najmniej 5 osób w pokojach jednoosobowych, wszystkie pokoje z łazienką, telewizorem i łączem bezpłatnym internetowym, oraz dysponujący na terenie hotelu co najmniej jedną salą konferencyjną o powierzchni min. 50m2 oraz obsługą techniczną; Zadanie nr 2 - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Zadanie nr 2 - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; Zadanie nr 2 - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - formularz cenowy dla wybranego zadania, w przypadku składania oferty na dwa zadania dla dwóch zadań; - pełnomocnictwo, o ile dotyczy; - wykaz nieruchomości - dla zadania nr 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. 8.2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania: 1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy. Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. 2) Zmian w zakresie terminów realizacji przedmiotu umowy niezależnych od stron umowy, w szczególności zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu umowy m.in.w przypadku przedłużenia procedury przetargowej, istotnych zmian warunków pogodowych, narzuconych zmian terminów przez instytucję finansującą etc. 3) Zmian w zakresie miejsca realizacji przedmiotu umowy, wyżywienia, spisu potraw, w szczególności z przyczyn leżących po stronie dostawców produktów żywnościowych niezbędnych do wykonania potraw objętych przedmiotem umowy, jednakże pod warunkiem, iż zmiany te nie obniżą standardu potraw wymaganych w niniejszej specyfikacji. 8.3. W żadnym przypadku zmiana umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ, jest możliwa tylko z zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cirs.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego 50-159 Wrocław pl. Dominikański 6 pok. 222 (sekretariat CIRS).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 15:30, miejsce: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego 50-159 Wrocław pl. Dominikański 6 pok. 222 (sekretariat CIRS).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1- usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach warsztatów z kultury romskiej (x3) oraz for dla instytucji i organizacji pozarządowych (x4) w ramach projektu Różni Obywatele- Jedno Miasto, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1- usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach warsztatów z kultury romskiej (x3) oraz forów dla instytucji i organizacji pozarządowych (x4) w ramach projektu Różni Obywatele- Jedno Miasto współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko- restauracyjne wraz z udostępnieniem sali wykładowej/konferencyjnej dla uczestników wydarzeń odbywających się w okresie 01.2013 - 06.2014. Szczegółowy harmonogram stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; W skład usługi wchodzi zakwaterowanie uczestników: - w przypadku warsztatów z kultury romskiej jednorazowo 18 osób, (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 3) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. - w przypadku forów wymiany doświadczeń jednorazowo 21 osób (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 4) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. Wszystkie pokoje dla jednej grupy muszą znajdować się w jednym hotelu, w którym również odbywać się będzie serwowanie posiłków oraz warsztaty i zajęcia. Uwaga! Ze względu na charakter warsztatów i forów, obiekt w którym odbywać się będzie szkolenie, musi być zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego lub w innym w odległości od centrum Miasta Wrocławia do 100 km (mierzone na podstawie mapy google, wariant komunikacji: samochód)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi hotelarskie, restauracyjne i organizacji konferencji w ramach 2 wizyt studyjnych w ramach projektu Różni Obywatele- Jedno Miasto współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko - restauracyjne wraz z udostępnieniem sali wykładowej/konferencyjnej dla uczestników wydarzeń odbywających się w okresie 04.2013 - 06.2014. Szczegółowy harmonogram stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; - W skład usługi wchodzi zakwaterowanie uczestników 21 osób, (z możliwością zmniejszenia liczby osób maksymalnie o 4) w pokojach 1 i 2-osobowych przy czym ilość pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż 5. Infrastruktura hotelowa musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przez infrastrukturę hotelową dostosowaną do osób niepełnosprawnych rozumie się w szczególności: pokoje (min.2 spośród wynajmowanych), toalety, salę konferencyjną, a także dojazd do ww. miejsc. - trasy wizyt studyjnych: 1) Legnica- Nowa Sól- Szczecinek oraz 2) Tarnów- Kraków-Oświęcim; - noclegi muszą odbywać się w wymienionych powyżej miejscowościach lub w odległości do 10 km od podanych miejscowości. W przypadku każdej z tras wizyt studyjnych uczestnicy spać będą w trzech różnych miejscowościach (Legnica- Nowa Sól- Szczecinek oraz Tarnów-Kraków-Oświęcim), w każdym z miast, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować wszystkim uczestnikom nocleg na terenie jednego obiektu, w którym również odbywać się będzie serwowanie posiłków oraz zajęcia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.