eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Jarosław: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 255533 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156663 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0166215421 w. 217, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety Pakiet Nr 1 Odczynniki do identyfikacji i określania lekooporności drobnoustrojów wraz z dzierżawą analizatora. Analizator mikrobiologiczny - fabrycznie nowy lub analizator używany objęty przez okres trwania umowy pełną gwarancją serwisową, który nie był przedmiotem wystaw bądź prezentacji, kompletny, który po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia pracy do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji. Zamówienie obejmuje: - dostawę (dzierżawę) aparatu wraz z instrukcję obsługi w języku polskim, - dostawę odczynników, - instalację aparatu, - bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie jego eksploatacji. Warunki dostawy aparatu: - dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy - loco magazyn Zamawiającego - w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy - potwierdzona protokołem odbioru, - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, - dostarczenie dokumentacji gwarancyjnej, - dostarczenie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Pakiet Nr 2 Butelki do posiewu krwi w automatycznym systemie BacT/ALERT 3D. Pakiet Nr 3 Podłoża suche (proszek). Pakiet Nr 4 Podłoża w butelkach. Pakiet Nr 5 Podłoża gotowe na płytkach. Pakiet Nr 6 Krążki diagnostyczne. Pakiet Nr 7 Testy diagnostyczne. Pakiet Nr 8 Testy manualne do szybkiej 4-godzinnej identyfikacji Enterobacteriaceae wraz z odczynnikami. Pakiet Nr 9 Paski typu E - test do określania MIC i wykrywania mechanizmów oporności. Pakiet Nr 10 Testy dodatkowe. Parametry graniczne opisujące przedmiot zamówienia 1. Termin ważności podłoży na płytkach: minimum 6-8 tygodni. 2. Nadruk na płytce powinien być czytelny, znajdować się na tej części płytki, na której jest podłoże i powinien zawierać nazwę pożywki, numer serii, datę ważności i godzinę rozlania. 3. Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo kontroli jakości podłoża, które powinno zawierać: - nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności. - ogólną charakterystykę pożywki: kolor, pH, opakowanie, sterylność. - charakterystykę mikrobiologiczną: wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC, ilościowe oznaczenie żyzności i selektywności wraz z opisem morfologii koloni wyrosłych na pożywce. - dla pożywki Mueller - Hintona certyfikat powinien zawierać kontrolę stabilności pożywki z uzyskanymi wynikami dla poszczególnych szczepów i krążków antybiotykowych. - podpis osoby kontrolującej. 4. Dostawca ma obowiązek dostarczyć płytki bez uszkodzeń mechanicznych. 5. Wszystkie krążki antybiotykowe powinny posiadać termin ważności minimum 2 lata i pochodzić od jednego producenta. 6. Każda fiolka musi posiadać etykietę z nazwą antybiotyku, jego stężeniem, datą ważności i numerem serii. 7. Każda fiolka z krążkami powinna być zapakowana w oddzielne, hermetycznie zamknięte opakowanie typu blister z pochłaniaczem wilgoci. 8. Na każdym pojedynczym krążku musi widnieć jego symbol i stężenie w ?g wydrukowane dwustronnie. 9. Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo kontroli na krążki antybiotykowe. 10. Podłoże chromogenne powinno zawierać końcową identyfikację na podstawie odmiennych kolorów. 11. Do każdego podłoża chromogennego powinna być dołączona kolorowa ulotka zawierająca instrukcje postępowania. 12. Podłoże chromogenne powinno być przeźroczyste. 13. Pasek E-test powinien być plastikowy i rekomendowany przez Narodowy Instytut Leków. 14. Paski E-test powinny pochodzić od jednego producenta. 15. Testy API - identyfikacja minimum 500 gatunków drobnoustrojów. 16. Możliwość odczytu testów manualnych w systemie półautomatycznym. Uwaga!!! W przypadku zaoferowania opakowań innej wielkości niż wymagane przez Zamawiającego należy wycenić opakowania z odpowiednim przeliczeniem ilości sztuk asortymentu wymaganego przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33298,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41679,16

  • Oferta z najniższą ceną: 41679,16 / Oferta z najwyższą ceną: 41679,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10650,13

  • Oferta z najniższą ceną: 10650,13 / Oferta z najwyższą ceną: 10650,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5167,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5696,84

  • Oferta z najniższą ceną: 5696,84 / Oferta z najwyższą ceną: 8852,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2358,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2729,54

  • Oferta z najniższą ceną: 2729,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3062,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10557,48

  • Oferta z najniższą ceną: 10557,48 / Oferta z najwyższą ceną: 12782,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3190,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1689,53

  • Oferta z najniższą ceną: 1689,53 / Oferta z najwyższą ceną: 7324,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRASO Zenon Sobiecki, Krąg 4 A, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11702,59

  • Oferta z najniższą ceną: 11702,59 / Oferta z najwyższą ceną: 12563,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet Nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 40 A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1744,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1744,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet Nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 642,00

  • Oferta z najniższą ceną: 642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 642,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet Nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 40 A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 455,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362,94

  • Oferta z najniższą ceną: 362,94 / Oferta z najwyższą ceną: 362,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.