eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › remont dróg gminnych osiedlowych na rolach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubień: remont dróg gminnych osiedlowych na rolach: Krzysiowa, Ciaśkowa, Golcowa w Tenczynie; Lubień - Zarębki, Skokówka - Czechówka w Lubniu; Łyskowa, Żeleźnikowa w Skomielnej - Białej; drogi gminnej Lubień - Smugawa - Kościół; remont placu postojowego przy cmentarzu w Krzeczowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Lubień, do kontaktów: Maria Marszałek, Lubień 50 lok. 22, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 018 2682017 w. 122, fax 018 2682035, e-mail: uglubienzp@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): uglubieńzp@poczta.onet.pl ,www.lubien.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dróg gminnych osiedlowych na rolach: Krzysiowa, Ciaśkowa, Golcowa w Tenczynie; Lubień - Zarębki, Skokówka - Czechówka w Lubniu; Łyskowa, Żeleźnikowa w Skomielnej - Białej; drogi gminnej Lubień - Smugawa - Kościół; remont placu postojowego przy cmentarzu w Krzeczowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina lubień ,wsie Lubień, Tenczyn,Krzeczów,Skomielna Biała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg osiedlowych na rolach : 1. Remont drogi osiedlowej Krzysiowa w Tenczynie - 130 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 130m x 3,5 m =455 m2; podbudowa z kruszyw łamanych ,warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm - 130m x 3,5 m= 455 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna),mieszanka asfaltowa o grubości po zagęszczeniu6 cm, masa grysowa, samochód 5-10 ton - 130 m2 x 2,5 m = 325,0 m2 , uzupełnienie poboczy materiałem miejscowym , pospółka gr. 6 cm - 130x0,5x2x1,23x0,06 = ~9,6 m3; zagęszczenie poboczy 130x0,5x2 = 130 m2; 2. Remont drogi osiedlowej Ciaśkowa w Tenczynie - 100 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 100m x 3,5m= 350 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm 100mx 3,5 m = 350 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 100x2,5 m = 250 m2,uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 100x0,5x2x1,23x0,06 =7,4 m3,zagęszczenie poboczy - 100 mx0,5x 2=100 m2; 3. Remont drogi osiedlowej Golcowa w Tenczynie 110 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 110m x 3,5m= 385 m2 , podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna , po zagęszczeniu gr. 15 cm 110m x 3,5 m = 385 m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 110 m x 2,5 m = 275 m2 ,uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym , pospółka gr.6 cm - 110x0,4x2x1,23x0,06 = ~6,5m3,zagęszczenie poboczy - 110 x0,4x2 = ~88,0m2; 4. Remont drogi osiedlowej Lubień -Zarębki w Lubniu 380 m : podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna , po zagęszczeniu gr. 15 cm 380m x 3,5 m = 1330 m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 380 m x 2,5 m = 950 m2 ,uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym , pospółka gr.6 cm - 380x0,5x2x1,23x0,06 = ~28,0m3,zagęszczenie poboczy - 350 x0,5x2 = ~350,0m2; 5. Remont drogi osiedlowej Skokówka - Czechówka w Lubniu - 200 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 200m x 3,5m= 700 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm 200mx 3,5 m = 700 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 200x2,5 m = 500 m2, uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 200x0,5x2x1,23x0,06 =~14,8 m3,zagęszczenie poboczy - 200 mx0,5x 2=200 m2; 6. Remont drogi osiedlowej Łyskowa w Skomielnej Białej - 210 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 210m x 3,5m= 735 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm 210mx 3,5 m = 735 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 210x2,5 m = 525 m2, uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 210x0,4x2x1,23x0,06 =~12,4 m3,zagęszczenie poboczy - 250 mx0,4x 2=200 m2; 7. Remont drogi osiedlowej Żeleźnikowa w Skomielnej Białej - 235 m : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 235m x 3,5m= 822,5 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm 235m x 3,5 m = 822,5 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 235 m x2,5 m = 587,5 m2, uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 235 x0,4x2x1,23x0,06 =~13,9 m3,zagęszczenie poboczy - 235 m x0,4x 2=~188,0 m2; 8. Remont drogi gminnej Lubień -Smugawa - Kościoł - 235 m : podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm 235m x 3,5 m = 822,5 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 235 m x2,5 m = 587,5 m2, uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 235 x0,5x2x1,23x0,06 =~17,3 m3,zagęszczenie poboczy - 235 m x0,5x 2=235,0 m2; 9. Remont placu postojowego przy cmentarzu w Krzeczowie - 360 m2 : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 60m x 6,0m= ~360,0 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 8 cm 60m x 6,0 m = 360,0 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) , mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 360,0 m2, uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 60 x0,5x2x1,23x0,06 =~4,4 m3,zagęszczenie poboczy - 60 m x0,5x 2= 60,0m2. Szczegółowy opis robót zawiera przedmiar robót ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji ,zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej \zamówieniem\; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - maksymalnie wykazać pięć robót z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie tj. referencje lub protokoły odbioru robót ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ; 5) stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.3. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia : 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. tzn. zapisem \za zgodność z oryginałem\ oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia nie poświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont dróg osiedlowych - 1365 m , remont drogi gminnej 235m , placu -360 m 2 w tym : profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie mechaniczne , kategoria gruntu II-VI, walec statyczny - 3807,5 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 15 cm - 5600 m2 ; podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu gr. 8 cm - 360 m2 ; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna ), mieszanka asfaltowa , grubości po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa , samochód 5-10 t - 4360,0 m2 , uzupełnienie pobocza materiałem miejscowym, pospółka gr.6 cm - 114,3 m3, zagęszczenie poboczy - 1551 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1500,00 zł przed upływem terminu składania ofert .Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym ; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych . - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej nr 24 88080006 0030 0300 1515 0020 . - Za termin złożenia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej siwz; 5.2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców , którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności , za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności ; 2) wykonawców ,w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie , których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe , wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-4; 11) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji ; 12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 p.z.p.; 14) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą; 5.3.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.4.W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , umowy regulującej współpracę tych wykonawców . Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się , aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi ; e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji ,zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej \zamówieniem\; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - maksymalnie wykazać pięć robót z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie tj. referencje lub protokoły odbioru robót ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ; 5) stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.3. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia : 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. tzn. zapisem \za zgodność z oryginałem\ oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia nie poświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 6.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji ,zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej \zamówieniem\; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - maksymalnie wykazać pięć robót z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie tj. referencje lub protokoły odbioru robót ; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ; 5) stwierdzających ,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ,posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.3. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia : 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ,wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. tzn. zapisem \za zgodność z oryginałem\ oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę. Kserokopie dokumentów potwierdza się w ten sposób na każdej ze stron kserokopii, gdyż kserokopia nie poświadczona za zgodność z oryginałem nie jest dokumentem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubien.pl , zakładka przetargi , BIP www.wrotamalopolski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, Sala Narad Urzędu Gminy Lubień I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.