eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Szkolenia menadżerskie dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Warszawa: Szkolenia menadżerskie dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska
Numer ogłoszenia: 255285 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia menadżerskie dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń menadżerskich dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska. Na zamówienie składa się przygotowanie i przeprowadzenie nie mniej niż 25 sesji szkoleń menadżerskich, z następujących tematów: 1) Motywowanie, ocenianie oraz skuteczna komunikacja z pracownikami - nie mniej niż 5 trzydniowych sesji szkoleniowych we wskazanych w OPZ miastach wojewódzkich dla co najmniej 100 pracowników (w grupie może uczestniczyć nie więcej niż 21 osób); 2) Kontakt z klientem zewnętrznym urzędu - nie mniej niż 10 dwudniowych sesji szkoleniowych we wskazanych w OPZ miastach wojewódzkich dla co najmniej 150 pracowników (w grupie może uczestniczyć nie więcej niż 16 osób); 3) Zarządzanie projektami - nie mniej niż 10 trzydniowych sesji szkoleniowych we wskazanych w OPZ miastach wojewódzkich dla co najmniej 150 pracowników (w grupie może uczestniczyć nie więcej niż 16 osób). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: 1.2.1 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) usług, których przedmiotem były szkolenia, każdej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.3.1 zapewnią zespół osób, którymi Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: a) 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu i będzie odpowiedzialna za sprawy organizacyjne, która w okresie od 1 września 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert, odpowiedzialna była za organizację 5 usług, których przedmiotem były szkolenia, w tym: - w każdej z usług zostało przeszkolonych nie mniej niż 100 osób; - uczestnikami co najmniej 2 usług byli wyłącznie pracownicy urzędów organów władzy publicznej lub jednostek samorządu terytorialnego, w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2005, Nr 249, poz. 2104, z późn.zm.); - co najmniej 2 usługi były współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwaga: usługi, o których mowa w tiret 1, 2 i 3 mogą być tożsame, pod warunkiem wykazania łącznej liczby 5 usług, przy założeniu, że każda z nich była realizowana na podstawie odrębnej umowy, b) 1 osobę, która będzie pełnić funkcję zastępcy kierownika projektu, i będzie odpowiedzialna m.in. za kontakty bieżące z Zamawiającym, która w okresie od 1 września 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert, odpowiedzialna była za organizację 3 usług, których przedmiotem były szkolenia, w tym: - w każdej z usług zostało przeszkolonych nie mniej niż 50 osób; - uczestnikami co najmniej 1 usługi byli wyłącznie pracownicy urzędów organów władzy publicznej lub jednostek samorządu terytorialnego, w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2005, Nr 249, poz. 2104, z późn.zm.); - co najmniej 2 usługi były współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwaga: usługi, o których mowa w tiret 1, 2 i 3, mogą być tożsame, pod warunkiem wykazania łącznej liczby 3 usług, przy założeniu, że każda z nich była realizowana na podstawie odrębnej umowy, c) 12 trenerów do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w tym: - 4 osoby, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń z tematu: Motywowanie, ocenianie oraz skuteczna komunikacja z pracownikami, z których każda w terminie od dnia 1 września 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert, przeprowadziła szkolenia, w liczbie nie mniejszej niż 20 dni szkoleniowych, z zakresu motywowania, oceniania lub skutecznej komunikacji z pracownikami, przy czym każdy dzień szkoleniowy wynosił min. 5 godzin zegarowych; - 4 osoby, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń z tematu: Kontakt z klientem zewnętrznym urzędu, z których każda w terminie od 1 września 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert, przeprowadziła szkolenia, w liczbie nie mniejszej niż 20 dni szkoleniowych, z zakresu kontaktu z klientem zewnętrznym urzędu, przy czym każdy dzień szkoleniowy wynosił min. 5 godzin zegarowych; - 4 osoby, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń z tematu: Zarządzanie projektami, z których każda w terminie od 1 września 2007 r. do dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert, przeprowadziła szkolenia, w liczbie nie mniejszej niż 20 dni szkoleniowych, z zakresu zarządzania projektami, gdzie każdy dzień szkoleniowy wynosił min. 5 godzin zegarowych. UWAGA: Żadna z osób pełniących funkcje omówione w pkt 1.3.1 nie może się powtarzać. 1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 150 tys. zł lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł. 1.5 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-4 pzp, sporządzone zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w niniejszej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) usług, których przedmiotem były szkolenia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy został spełniony warunek określony w Sekcji III.2) pkt 1.2.1. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Zał. nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy zostały spełnione warunki określone w Sekcji III.2) pkt 1.3.1. 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, 6. oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 pzp, zgodnie z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w zł posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w zł. 8. Informacji, o której mowa w pkt 7, dotyczących zdolności finansowych innych podmiotów, jeżeli Wykonawca wskaże, że będzie polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. 9. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 6 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 1.5 przez wszystkich Wykonawców. Dokumenty określone w: pkt 3, 4, 5, 7, 8, oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2) pkt. 1.1 - 1.4 SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zaoferowanie 12 trenerów spełniających wyższe kryteria w stosunku do kryteriów na trenerów wskazanych w Sekcji III.2) pkt 1.3.1 lit c) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/zamowienia/publiczne/aktualne/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa albo złożyć na Dziennik Podawczy (wejście od al. Szucha 14)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu `Wdrożenie strategiiszkoleniowej`, Priorytetu V `Dobre rządzenie`, Działania 5.1 `Wzmocnienie potencjału administracji rządowej`, Poddziałania 5.1.1 `Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr` Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.