eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zagospodarowanie terenu wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Topolowej 5 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Kraków: Zagospodarowanie terenu wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Topolowej 5 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 255276 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie , ul. Rakowicka 10, 31-511 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4292210, faks 012 4292224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przy ul. Topolowej 5 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - zagospodarowanie terenu zielenią wraz z budową instalacji nawodnienia - zgodnie z zaktualizowanym projektem ogrodu; - instalacje elektryczne - zgodnie z projektem budowlanym oświetlenia terenu; - prace drogowe, w tym m.in. częściowa wymiana nawierzchni brukowej (betonowej) jezdni, budowa nowego ciągu chodnikowego, wykonanie nawierzchni z płyt piaskowcowych, wykonanie nawierzchni zielonej z geokraty - zgodnie z opracowaniem drogowym itp.; - wykonanie i montaż nowego śmietnika; - i inne - zgodnie z przedmiarem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH nr rachunku : 71 1060 0076 0000 3200 0124 1609, tak aby kwota wadium znalazła się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając (w tytule) na dowodzie wpłaty numer postępowania i lub nazwę postępowania. 4.Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub jego kopię, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną), należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą tj. gdy: a)Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach zawartych w ofercie, b)Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 26 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a)oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, b)kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną), dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu zagospodarowania terenu, w tym architektury ogrodu, budowy lub modernizacji parkingu i ciągów pieszych o wartości min. 200 000 zł brutto, zrealizowanych na obszarze objętym opieką konserwatorską, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie, b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej nw. uprawnienia: - 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz która: - odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150 poz. 1579), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31 poz. 197), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub innych specjalnościach techniczno - budowlanych przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 sierpnia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16 poz. 55), - 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, -1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania pracami w zakresie zieleni posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub rolnicze oraz która: - odbyła co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej (zgodnie z § 8 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150 poz. 1579), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach, zgodnie z § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31 poz. 197), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach, zgodnie z § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 sierpnia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16 poz. 55). Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych specjalności, jeśli którakolwiek z wykazanych osób posiada łącznie wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje.; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli: Potwierdzi w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca wykaże w polisie ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000 zł. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych; 5. udzielą minimum 36 m-cy gwarancji na roboty budowlane, 6. udzielą gwarancji na posadzone rośliny na min. 2 sezony zimowe. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych dokumentów w następujący sposób: a) warunek spełniony = kontynuacja oceny ofert, b) warunek nie spełniony = wykluczenie wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2, b) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na załączniku nr 2a, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (DOTYCZY PODMIOTÓW ZBIOROWYCH), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz, co najmniej dwóch robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu zagospodarowania terenu, w tym architektury ogrodu, budowy lub modernizacji parkingu i ciągów pieszych o wartości min. 200 000 zł brutto, zrealizowanych na obszarze objętym opieką konserwatorską, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 3. b) dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że co najmniej 2 wykazane roboty zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wg załącznika nr 4, d) oświadczenie o podwykonawcach wg załącznika nr 5, (dołączyć w przypadku zlecenia niektórych prac innym podmiotom); e) kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym niezbędne następujące uprawnienia: - wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, tj. posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - wymagane uprawnienia do kierowania pracami w zakresie zieleni. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. b) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000 zł. 4. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.wsa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie, 31-511 Kraków, ul. Rakowicka 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:30, miejsce: sekretariat Prezesa WSA w Krakowie, ul. Topolowa 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.