eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Rzeszów: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer ogłoszenia: 25523 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1: dostawa krzeseł dla Działu Spraw Studenckich. Zadanie nr 2: dostawa szaf na dokumentację naukową dla Zakładu Teorii Ciała Stałego Instytutu Fizyki. Zadanie nr 3: dostawa mebli dla Działu Informacji i Promocji. Zadanie nr 4: dostawa mebli do Domu Studenta w Werynii . Zadanie nr 5: dostawa mebli dla Wydziału Medycznego. Zadanie nr 6: dostawa mebli dla Sekcji Kształcenia Praktycznego. Zadanie nr 7: dostawa mebli dla Instytutu Matematyki. Zadanie nr 8: dostawa mebli do Dziekanatu i Sekretariatu Wydziału Wychowania Fizycznego ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1 Wykonawca złoży ofertę wraz z formularzem cenowym; 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 3. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej; 4. W stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości lub likwidacji ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5. Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ); 6. Oferta została podpisana przez osobę lub osoby, które są upoważnione do podpisywania zobowiązań w imieniu oferenta; 7. Wykonawca podpisze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy; 8. Wykonawca zapewni gwarancję i dostępność serwisu. 9. Wykonawca przedstawi opis techniczny przedmiotu zamówienia. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty; 5. Oświadczenie gwarancyjne. 6. Opis techniczny przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno - Prawny, pok. nr 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno - Prawny, pok. nr 20..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł dla Działu Spraw Studenckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szaf na dokumentację naukową dla Zakładu Teorii Ciała Stałego Instytutu Fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy na dokumentację naukową - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla Działu Informacji i Promocji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy gabinetowy - 2 szt, Stolik szklany gabinetowy - 1 szt, Fotel gabinetowy - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli do Domu Studenta w Werynii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło metalowe tapicerowane - 10 szt., Stół komputerowy z pólką na klawiaturę - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli dla Wydziału Medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw szafek kuchennych, Witryna , Stolik - 2 szt., Zestaw do korytarza, Zestaw wypoczynkowy: sofa do siedzenia + 6 szt. foteli , Krzesła biurowe obrotowe - 2 szt., Lady biurowe - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli dla Sekcji Kształcenia Praktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła stacjonarne tapicerowane tkaniną - 6 szt., Krzesła biurowe obrotowe - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli dla Instytutu Matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw mebli w tym półki, regały, Biurka komputerowe - 3 szt., Krzesła biurowe stacjonarne - 27 szt., Krzesła biurowe obrotowe - 4 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mebli do Dziekanatu i Sekretariatu Wydziału Wychowania Fizycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lady recepcyjne - 3 szt., Szafy biurowe - 18 szt., Komody biurowe - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.