eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25513

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Martyna Szczuraszek, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16, e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw-bydgoszcz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, Janusz Brzezicki Henryka Sass, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 688 25 73, fax 0-56 688 27 56, e-mail: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, Janusz Brzezicki Henryka Sass, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6882573, fax 0-56 688 27 56, e-mail: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: RDW Wąbrzeźno w ciągu dróg wojewódzkich nr 533,534,535,538,543,548.551,544,560,563. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno wykonanych w dwóch technologiach: 1)remont emulsją i grysami 2)remont masą mineralno-bitumiczną z recyklera oraz masą wytworzoną w otaczrce 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Cześć nr 1 zamówienia · remont spękań siatkowych nawierzchni · remont cząstkowy naw. przy głęb. uszkodzeń 1,0-5,0 cm, średnio 3,0 cm · remont cząstkowy naw. przy głęb .uszkodzeń 5,0 cm z nar. podbudowy Łączna przewidywana powierzchnia remontów - 12 500 m2 Część nr 2 zamówienia: · remont spękań siatkowych nawierzchni · remont cząstkowy naw. przy głęb.uszkodzeń 1,0-5,0 cm, średnio 3,0 cm · remont cząstkowy naw.przy głęb.uszkodzeń 5,0 cm z nar.podbudowy Łączna przewidywana powierzchnia remontów - 6 200 m2 II. REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH PRZY UŻYCIU MIESZANKI MINERALNO ASFALTOWEJ z RECYKLERA i WYPRODUKOWANEJ W OTACZARCE. Część nr 3 zamówienia: · remont masą przy średniej głębokości 4 cm dla wyboi o pow. 10 m2 · remont masą przy średniej głębokości 4 cm dla wyboi o pow. 10 m2 (tzw nakładki) · frezowanie nawierzchni grubość w-wy do 4cm - 2 000m2 · wykonanie podbudowy z tłucznia kam. gr w-wy średnio 10cm - 100 m3 Łączna przewidywana do wbudowania ilość masy asfaltowej - 510,0 Mg Część nr 4 zamówienia: · remont masą przy średniej głębokości 4 cm dla wyboi o pow. 10 m2 · remont masą przy średniej głębokości 4 cm dla wyboi o pow. 10 m2(tzw nakładki) · frezowanie nawierzchni grubość w-wy do 4cm - 800,0m2 · wykonanie podbudowy z tłucznia kam.gr w-wy średnio 10cm - 50m3 Łączna przewidywana do wbudowania ilość masy asfaltowej - 160,0 T 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I.Warunki podmiotowe1)Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p.2)Prowadzenie działalności gospodarczej3)Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4)Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłatII.Warunki podmiotowe potwierdzające zdolność techniczną,kadrową,ekonomiczną:1 POTENCJAŁ KADROWYKierownik robót - 1 osoba Członek PIIB 2 Majster robót - 1 osoba 3 3 pracowników fizycznych posiadających doświadczenie w pracy w branży drogowej minimum 2 lata. Jedna z wyznaczonych osób musi posiadać uprawnienia do kierowabnia ruchem 4 POTENCJAŁ TECHNICZNY :Remonter np. typ PATCHER 1 szt.Piła do cięcia asfaltu, młot pneumatyczny, - po 1 szt. 5 Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że posiada własne laboratorium lub korzystać będzie z usług obcego laboratorium (należy podać nazwę i adres wskazanego laboratorium). 6 DOŚWIADCZENIE Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał roboty drogowe w technologii objętej zamówieniem tj. remonty cząstkowe emulsją i grysami na drogach krajowych, wojewódzkich lub powiatowych za kwotę łącznie-350.000,00zł Dla części nr 3i4 POTENCJAŁ KADROWYKierownik robót - 1 osoba Członek PIIB Majster robót - 1 osoba Laborant- 1 osoba 3 pracowników fizycznych posiadających doświadczenie w pracy w branży drogowej minimum 2 lata. Jedna z wyznaczonych osób musi posiadać uprawnienia do kierowania ruchem POTENCJAŁ TECHNICZNY Recykler - 1szt, rozkładarka -1szt Piła do cięcia asfaltu, młot pneumatyczny, skrapiarka walec statyczny samojezdny Walec ogumiony ,frezarka - po 1 szt. Środki transportu: Samochód termos-1sztsamochód ciężarowy wyposażony w plandekę -1szt Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że posiada własne laboratorium lub korzystać będzie z usług obcego laboratorium należy podać( nazwę i adres wskazanego laboratorium). . DOŚWIADCZENIE Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał roboty drogowe w technologii objętej zamówieniem tj. remonty cząstkowe masą mineralno-asfaltową na drogach krajowych, wojewódzkich lub powiatowych za kwotę łącznie-350.000,00 złZałącznik nr .2. wykaz pracowników proponowanych do realizacji robótkserokopia uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami drogowymi - kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem Tylko w przypadku własnego laboratoriumWymagania: wykształcenie minimum średnie-kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursulaboranta drogowego Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem (dla 1 osoby) Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 3a.Informacja ,że Wykonawca posiada własne laboratorium lub korzysta z usług obcego laboratorium .-załączyć umowę o współpracy( w przypadku braku własnego laboratorium) Załącznik nr 4aInformacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania robót drogowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.- załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie Załącznik nr .2. wykaz pracowników proponowanych do realizacji robótkserokopia uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami drogowymi - kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem Tylko w przypadku własnego laboratoriumWymagania: wykształcenie minimum średnie-kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursulaboranta drogowego Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem (dla 1 osoby) Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 3a.Informacja ,że Wykonawca posiada własne laboratorium lub korzysta z usług obcego laboratorium .-załączyć umowę o współpracy( w przypadku braku własnego laboratorium) Załącznik nr 4aInformacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania robót drogowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.- załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie Warunek przedmiotowy dla części nr 1,2,3,4Gwarancja na wykonane roboty na okres 12 m-cy licząc od terminu odbioru ostatecznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnie/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr .2. wykaz pracowników proponowanych do realizacji robótkserokopia uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami drogowymi - kserokopia dokumentu potwierdzającego członkostwo PIIB Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem Tylko w przypadku własnego laboratoriumWymagania: wykształcenie minimum średnie-kserokopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursulaboranta drogowego Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem (dla 1 osoby) Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Załącznik nr 3a.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 3a.Informacja ,że Wykonawca posiada własne laboratorium lub korzysta z usług obcego laboratorium .-załączyć umowę o współpracy( w przypadku braku własnego laboratorium) Załącznik nr 4aInformacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania robót drogowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.- załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie Gwarancja:Zobowiązanie wykonawcy - na formularzu ofertowym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew,zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:00, Rejon Dróg Wjewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg woj. 1) Krótki opis: Remont cząstkowy wykonywany w technologi emulsja i grysy kamienne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Powierzchnia remontu 12 500m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach woj administrowanych przez RDW Wąbrzeźno. 1) Krótki opis: Remont emulsją i grysami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: powierzchnia remontu 6 200m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznych dróg woj. na terenie RDW Wąbrzeźno. 1) Krótki opis: Remont cząstkowy wykonany masą mineralno-bitumiczną na gorąco. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Wbudowanie masy w ilości 510Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg woj. na terenie RDW Wąbrzeźno. 1) Krótki opis: Remont cząstowy nawierzchni wykonany masą mineralno-asfaltową na gorąco. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Ilość masy do wbudowania 160 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.