eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Ełk: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu.
Numer ogłoszenia: 254968 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205518 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6210101, 629 15 00, faks 87 610 20 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu terenu na rzecz Zamawiającego, mającej na celu: 1)zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu w Siedliskach, oraz trzech Stacji przeładunkowych zlokalizowanych w Kośmidrach (Gmina Gołdap), Olecku i Białej Piskiej. 2)ochronę mienia Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed kradzieżą i dewastacją. 3)zabezpieczenie terenu Zakładu i trzech Stacji przeładunkowych przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych. 4)kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. I. Usługa obejmuje: 1) Ochronę całego terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach oraz następujących obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie: a. budynek administracyjno-biurowy, b. punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, c. budynek wag samochodowych, d. hala kompostowni wraz z obszarem biofiltra, e. hala sortowni odpadów wraz z częścią socjalną, pomieszczeniem kotłowni i warsztatami, f. garaże samochodowe, g. garaż kompaktora, h. stacja paliw, i. podczyszczalnia ścieków, j. budynek starego składowiska oraz garaż, l. maszyny i urządzenia na terenie Zakładu, m. linia do segregacji odpadów, n. linia intensywnej stabilizacji tlenowej kompostowni, o. stacja transformatorowa, p. wagi samochodowe, q. zbiorniki i przepompownie, r. ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 2) Ochronę terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach k/Gołdapi, w tym: a. kontener biurowo-socjalny, b. waga samochodowa, c. garaż, d. punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e. prasa z kontenerami przeładunkowymi, f. ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 3) Ochronę terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku, w tym: a. kontener biurowo-socjalny, b. waga samochodowa, c. garaż, d. punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e. prasa z kontenerami przeładunkowymi, f. ogrodzenie i sieć oświetleniowa. 4) Ochronę terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej, w tym: a. kontener biurowo-socjalny, b. waga samochodowa, c. garaż, d. punkt dobrowolnego gromadzenia odpadów, e. prasa z kontenerami przeładunkowymi, f. ogrodzenie i sieć oświetleniowa. II. Ochrona wykonywana będzie w następujący sposób: 1) Ochrona terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch jednoosobowych posterunków ochronnych. Posterunek wyposażony w terminale systemu antywłamaniowego i telewizji przemysłowej umożliwi świadczenie monitoringu elektronicznego dla 3 stacji przeładunkowych umiejscowionych w Kośmidrach k/Gołdapi, Olecku i Białej Piskiej. Ochrona pełniona będzie od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty dla jednego posterunku zlokalizowanego w budynku administracyjnym - ochrona całodobowa, natomiast dla drugiego posterunku zlokalizowanego w dyspozytorni na hali sortowni od godz.11.00 do godz.7.00, w niedziele i święta - ochrona całodobowa. Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system antywłamaniowy i monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. 2) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Kośmidrach k/Gołdapi pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz.7.00, w soboty, niedziele i święta - całodobowo. 3) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Olecku pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz. 7.00, w soboty, niedziele i święta - całodobowo. 4) Ochrona terenu Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej pełniona będzie w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów od poniedziałku do piątku od godz. 15.00 do godz.7.00, w soboty, niedziele i święta - całodobowo. Ochrona pełniona będzie w drodze ustanowienia jednego jednoosobowego posterunku ochronnego. 5) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do centrum operacyjnego. 6) Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 20 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. 7) Dla każdego z chronionych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony obiektu, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w wewnętrznych aktach prawnych. 8) Plan ochrony obiektu Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej. 9) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym. III. Zadania ochrony: 1) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, 2) zabezpieczenie terenu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych, 3) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, 4) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego, 5) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych, 6) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach, 7) w przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, 8) w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 9) wykonywanie jednego obchodu na godzinę na terenie Zakładu w Siedliskach i Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej, 10) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej w godz. 15.00 - 7.00, 11) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego w godz. 15.00 - 7.00, 12) reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu, oraz trzech Stacji przeładunkowych, 13) kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, 14) podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, 15) niezwłoczne powiadamianie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych próbach włamania i innych czynach przestępczych, 16) sprawdzenia po godzinach pracy zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów oraz wygaszenia zbędnego oświetlenia, 17) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu i na każde żądanie Zamawiającego. IV. POSTANOWIENIA DODATKOWE 1) Dla każdego z chronionych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony obiektu, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w wewnętrznych aktach prawnych. 2) Plan ochrony obiektu Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej. 3) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym. 4) Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z systemów alarmowych Zamawiającego do własnego centrum operacyjnego. 5) Zamawiający zapewni Wykonawcy: a. pomieszczenia portierni zlokalizowane w budynku administracyjnym na terenie Zakładu, b. pomieszczenie dyspozytorni zlokalizowane w hali sortowni na terenie Zakładu. c. pomieszczenie socjalne w kontenerze biurowo-socjalnym na terenie Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej. d. możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. 6) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawienia licencji agentów ochrony, w przypadku stwierdzenia braku niniejszych dokumentów, pracownik zostanie odsunięty od pracy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu ,z góry miesięcznych grafików służb z wyszczególnieniem nazwisk, nr licencji oraz godzin pracy agentów ochrony, które będą wymagały zatwierdzenia przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. 8) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zadań ochronnych do prowadzenia dokumentacji z ich wykonania w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 9) Zamawiający sprawdzać będzie celowość dokonywanych połączeń telefonicznych. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionego użycia telefonu Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami tych połączeń. 10) Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę materiału z rejestratorów monitoringu wizyjnego. Uwagi osób kontrolujących będą zapisywane w książce dyżurów. 11) Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenia pracowników ochrony, środki łączności bezprzewodowej, w środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz w identyfikatory. 12) Wykonawca zabrania używania komputera z oprogramowaniem do realizacji monitoringu elektronicznego do celów nie związanych z prowadzeniem ochrony. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie, ul. Poprzeczna 11, 10-282 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8,49

  • Oferta z najniższą ceną: 8,49 / Oferta z najwyższą ceną: 13,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.