eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieruń na obwodach wydzielonych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Bieruń: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieruń na obwodach wydzielonych.
Numer ogłoszenia: 254925 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bieruń na obwodach wydzielonych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na obwodach wydzielonych na terenie Gminy Bieruń: wymiana uszkodzonych opraw oświetlenia ulicznego na zamontowanym wysięgniku tj.- montaż lamp po regeneracji, malowanie wysięgników farbą olejną, wymiana lub uzupełnienie źródeł światła w oprawach oświetlenia ulicznego, czyszczenie konstrukcji stalowych - czyszczenie wysięgników, wymiana statecznika lub zestawu tyrystorowego, wymiana przewodów w rurach, na słupach lub w słupie, wysokość latarni 10m, wymiana gniazd bezpiecznikowych, tablicowych na tablicy izolacyjnej, wymiana wkładek topikowych, wymiana drzwiczek słupowych, wykopy ciągłe lub jamiste szerokość dna do 1.5 m, ze złożeniem urobku na odkład, układanie kabli w rowach- kabel YAKY 4x35mm2, zasypanie rowu kablowego, wymiana bezpieczników, wymiana dławików i żarówek, czyszczenie kloszy opraw raz na kwartał, przeglądy nocne oświetlenia dwa razy na miesiąc. W/w usługi, które dotyczą awarii zostaną każdorazowo, telefonicznie zgłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca podejmie się ich wykonania w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. Każdorazowo zakończenie usługi objętych zgłoszeniem awarii będzie odebrane przez inspektora nadzoru GK. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie oraz kalkulacji, stanowiących załączniki do SIWZ. Zakres ww usług nie może być powierzony podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą. 2) przedłożą kalkulację cenową zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5. 3) zapewnią bezpośrednie wykonanie zadań określonych w punkcie 2, przez osoby, które posiadają zaświadczenie kwalifikacyjne typu E i D. 4) przystąpią do usunięcia awarii w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez przedstawiciela Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: a) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę zawierającą dane wskazane w specyfikacji w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...... do ........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie, że cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zadania, określone w pkt. II SIWZ. 7. Zapewnią przystąpienie do usunięcia awarii w ciągu 8 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii . Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87/2006, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonaniu zadania (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności). 3. Zaświadczenia kwalifikacyjne typu E i D osób, które będą wykonywać zamówienie. Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych (pokój nr 16) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.