eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › budowa chodnika jednostronnego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 483 Cykarzew gmina Mykanów



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mykanów: budowa chodnika jednostronnego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 483 Cykarzew gmina Mykanów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Mykanów, do kontaktów: 1) w zakresie merytorycznym - Pan Waldemar Ucieklak, 2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Pani Anna Szulc - Kimla, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, tel. 034 3288019, fax 034 3288023, e-mail: ug@mykanow.pl, www.mykanow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Mykanów, Urząd Gminy w Mykanowie, 1) w zakresie merytorycznym - Pan Waldemar Ucieklak, 2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Pani Anna Szulc - Kimla, ul. Samorządowa 1, Stanowisko ds. zamówień publicznych I piętro, p. 5, 42-233 Mykanów, tel. 034 3288019, fax 034 3288023, e-mail: ug@mykanow.pl, www.mykanow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika jednostronnego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 483 Cykarzew gmina Mykanów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budowa chodnika jednostronnego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 483 Cykarzew gmina Mykanów Zakres prac obejmuje: budowę chodnika od ul. Szkolnej do ulicy Leśnej, chodnik przyjezdniowy, jednostronny po stronie wschodniej szerokości 1,50 m, oddalony od krawędzi rowu 0,2 - 0,3 m; odwodnienie jezdni za pomocą ścieku podchodnikowego w Hm 0+80, 1+20, 2+10, 2+40, 4+20 do istniejącego rowu o lokalizacji po stronie wschodniej; Regulacja i oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego z umocnieniem jego skarpy zachodniej i dna na odcinku od Hm 0+80 do Hm 2+00. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Cykarzew Stary, Gmina Mykanów, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace rozbiórkowe, ziemne, regulacje rowów, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchnia z kostki betonowej, przepusty i ścianki czołowe, umacnianie dna skarp w rowie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 5 000 zł Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10% ceny ofertowej, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jedna faktura przejściowa po wykonaniu 50% zakresu prac. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum/ Porozumienie cywilno-prawne (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, (Dz, U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. b) Wykonawcy muszą złożyć dokumenty wymienione w SIWZ c) Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust, 2 pkt. 3 ww. ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz ni podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. b) Wymagane dokumenty; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, ( wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert) 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych) oraz dokumenty wydane przez odpowiednią Izbę Samorządu Zawodowego stwierdzające, że poszczególni kierownicy robót są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z,p., tj, potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną-tej osoby fizycznej; b) spółką jawną- wspólnika; c) spółką partnerską- partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową- komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Średni roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 500 000,00 złotych , a wskaźnik ogólnego zadłużenia musi wynosić maksymalnie 1. - posiadać dostępne środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową, (tzn. środki jeszcze nie zaangażowana dla innych działań wykonawcy) w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych. b) Wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeii podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk, aktywa oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. Informacje o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ 3. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Przy przedstawieniu powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać następujący Sprzęt Zagęszczarka gruntu- minimum 1 sztuka, koparka - minimum 1 sztuka, samochody ciężarowe - minimum 2 sztuki - Zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel i. Kierownik robót z uprawnieniami z zakresu dróg bez ograniczeń powinien posiadać, co najmniej 8 lat doświadczenia w z zakresu budowy dróg w tym, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót - w okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP wykonawca ukończył, jako główny wykonawca, 1 zamówienie podobne (odpowiadające swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Zamówienie to musi być zakończone do dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia, Przez zamówienie podobne należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: i) o wartości co najmniej 100 000 złotych i zawierające wykonanie budowy lub przebudowy drogi o powierzchni minimum 700 m kw. b) Wymagane dokumenty: 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 ) niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia Sprzętu jakim dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę wymaganego Sprzętu. 2. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada wymagane i odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, 3 Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 ) zawierający potwierdzenie ukończenia, przez wykonawcę, w wymaganym okresie, wymaganych zamówień podobnych, a jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego powyżej należy wskazać prace za ten okres. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podaó wartość przeliczaną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 8 zostały wykonane należycie, Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej. a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. B). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GK V 34110/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.03.2006, cena - 70 PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: SIWZ w języku polskim można uzyskać na pisemny wniosek po okazaniu dowodu wpłaty ww. kwoty nie podlegającej zwrotowi na rachunek bankowy zamawiającego; SIWZ jest do wglądu w Urzedzie Gminy, 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1, osoby do kontaktów: Anna Szulc-Kimla, Jacek Grabiński tel +48 034 3288019 wew. 32, e-mail: ug@mykanow.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele wykonawców, którzy będą chcieli wziąć udział w publicznej sesji otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.03.2006, godzina 11:15, Urząd Gminy, 42-200 Mykanów, ul. Samorządowa 1, pokój 5.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wizyta na Placu Budowy nie bedzie organizowana przez zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.