eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dozór mienia , stróżowanie, nadzór przy użyciu alarmu oraz obsługa interesantów w zakresie informowania w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1,5,6,25.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Zielona Góra: Dozór mienia , stróżowanie, nadzór przy użyciu alarmu oraz obsługa interesantów w zakresie informowania w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1,5,6,25.
Numer ogłoszenia: 254826 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór mienia , stróżowanie, nadzór przy użyciu alarmu oraz obsługa interesantów w zakresie informowania w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1,5,6,25..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozór mienia , stróżowanie, nadzór przy użyciu alarmu oraz obsługa interesantów w zakresie informowania w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Pl. Słowiańskim 1,5,6,25.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 93.41.13.00 - Usługi stróżowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.30 - Usługi stróżowania Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - posiadają ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dotyczącej działalności gospodarczej opiewającej na wartość 250 000,00 zł. lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie; - posiadają ważną koncesję wydaną przez MSW i A na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia i dysponują osobami posiadającymi odpowiednie licencje 2. Opis oceny spełnienia warunków: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp zał. nr 1 do oferty; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp-zał. nr 2 do oferty. 3. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. 4. Wykaz osób, które będą pełniły dozór w budynkach Sądu 5. Polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dotyczącej działalności gospodarczej opiewającej na wartość 250 000,00zł, lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalnosci gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem w/w terminów wystawienia. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasady składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie: 9 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia. 9.1 Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.,2. 6., powinny byc złożone przez każdy podmiot. 9.2. Informacja o wspólnym doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), licencje obowiązany jest posiadać pracownik dozoru wykonujący czynności w czasie pracy Sądu 9.3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia INNE DOKUMENTY 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik potwierdzone notarialnie 11. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór korzystniejszej oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy , 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 pok nr 11 w godz. od 7:30 do 15:30 od Pn. do Pt..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy , 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1 pok nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.