eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemień › Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach prywatnych i publicznych na terenie Gminy Siemień realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Siemień: Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach prywatnych i publicznych na terenie Gminy Siemień realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 25475 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2373 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach prywatnych i publicznych na terenie Gminy Siemień realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zakup i instalacja solarnych systemów grzewczych centralnej wody użytkowej. Instalacje solarne w liczbie 395 zostaną zamontowane na budynkach mieszkalnych i 2 na budynkach szkolnych (budynek Gimnazjum w Siemieniu, Budynek Szkoły Podstawowej w Juliopolu). Liczba osób korzystających wyniesie 2204 osoby. Materialnym efektem realizacji przedsięwzięcia Wykorzystanie energii słonecznej jako kolejnego źródła energii odnawialnej w Gminie Siemień, będzie wprowadzenie na terenie objętym projektem technologii umożliwiającej wykorzystanie energii odnawialnej. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla użytkowników prywatnych -3 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla budynku użyteczności publicznej - 3 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. Wykonawca opracuje dokumentację projektową: dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego, przedmiar robót umożliwiający etapowe rozliczanie inwestycji wraz z harmonogramem, dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy. instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń i instalacji. Wykonanie niezbędnych ekspertyz. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykonana na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, otrzyma od Zamawiającego: wykaz osób i budynków objętych realizacją przedmiotu umowy (zamówienia), ankiety doboru instalacji solarnej. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. Wykonanie inwentaryzacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca może odbyć wizytacje terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak również przygotowania projektu. Wykonanie projektu konstrukcji pod kolektory słoneczne. Wykonanie projektów elektrycznych oraz AKPiA. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia instalacji. Wykonawca dokona zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Parczewie, w przypadku jeśli będzie to wymagane przepisami prawa. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych. Podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U., C.C.W. i Z.W. Podłączenie drugiego źródła ciepła (źródeł ciepła, jeżeli istnieją inne) do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumenację. Rozruch, uruchomienie i wykonanie prób. Przeszkolenie w zakresie obsługi każdego uczestnika projektu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego użytkownika (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty powykonawcze (lub budowlane o ile nie było zmian itd.). Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie instalacja solarnych systemów grzewczych centralnej wody użytkowej. Wykonawca ma obowiązek oznaczyć sprzęt dostarczany w ramach zamówienia odpowiednimi naklejkami zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Wzór oznaczeń Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ tj. Wzór umowy, Program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W ramach przedmiotu zamówienia ustala się następujący wykaz gwarancji: roboty budowlano - montażowe - minimum 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, kolektory solarne - minimum 10 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, na podgrzewacz wody -10 lat, na pozostały osprzęt instalacji solarnej minimum 5 lat gwarancji, na sterowniki 5 lat gwarancji. Czas realizacji serwisu maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji. Bezpłatne przeglądy serwisowe w okresie gwarancji. W okresie gwarancji Wykonawca przynajmniej jeden raz wymieni płyn solarny w każdej instalacji u uczestnika projektu z tym, że najwcześniej po 3 letnim okresie eksploatacji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne w stosunku do towarów materiałów urządzeń rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych to towary materiały urządzenia rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU PION-BUD Katarzyna Rej, Jagiełły 15, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2408290,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3346302,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3346302,04 / Oferta z najwyższą ceną: 3559077,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.