Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Katowice: Dostawa kserokopiarek wraz z kompleksową usługą serwisową dla Urzędu Miasta Katowice.
Numer ogłoszenia: 254731 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek wraz z kompleksową usługą serwisową dla Urzędu Miasta Katowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część A Kserokopiarka cyfrowa mono - 3 sztuki wraz z kompleksową usługą serwisową. część B Kserokopiarka cyfrowa mono - 10 sztuk wraz z kompleksową usługą serwisową. część C Kserokopiarka z funkcją drukarki, faxu, skanera kolorowego - 3 sztuki wraz z kompleksową usługą serwisową. część D Analogowa kserokopiarka wielkoformatowa - 1 sztuka wraz z kompleksową usługą serwisową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: część A - 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych część B - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych część C - 500,00 zł słownie: pięćset złotych część D - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonania działalności będącej przedmiotem postępowania, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy, 5. wykażą, że wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwie dostawy z serwisem odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Zamawiający za dostawy z serwisem odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia będzie uważał zamówienie o wartości takiej na jaką wykonawca złoży ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązny jest złożyć w terminie wskazanym w części VII pkt. 1 SIWZ: 1. ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ, 2. oświadczenia oraz dokumenty, jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, c) wykaz dostaw z serwisem wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzający, że wykonawcy wykonywali min. dwie dostawy z serwisem odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 6). Załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Katowice, ul. Młyńska 4 pok. 701.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta, Katowice, ul. Młyńska 4 pok. 419.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek cyfrowych mono (urządzenia wielofunkcyjne) wraz z kompleksową usługą serwisową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarki cyfrowe mono - 3 sztuki wraz z kompleksową usługą serwisową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kserokopiarek cyfrowych mono (urządzenia wielofunkcyjne) wraz z kompleksową usługą serwisową..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarki cyfrowe mono (urządzenia wielofunkcyjne) - 10 sztuk wraz z kompleksową usługą serwisową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kserokopiarek z funkcją drukarki, faxu, skanera kolorowego (urządzenia wielofunkcyjne) wraz z kompleksową usługą serwisową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarki z funkcją drukarki, faxu, skanera kolorowego (urządzenia wielofunkcyjne) - 3 sztuki wraz z kompleksową usługą serwisową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa analogowej kserokopiarki wielkoformatowej wraz z komleksową usługą serwisową..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analogowa kserokopiarka wielkoformatowa - 1 sztuka wraz z kompleksową usługą serwisową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.