eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Milanówek: Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 254708 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211682 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i udrożnienie rowów odwadniających na terenie miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji odcinków rowów odwadniających i przywrócenie drożności ich fragmentów oraz udrożnienie przepustów na przedmiotowych rowach. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty obejmujące: - wykarczowanie zakrzaczeń utrudniających swobodny odpływ wody, - oczyszczenie rowów ze śmieci i innych przedmiotów nie stanowiących urządzeń rowów, wykoszenie traw, wygrabienie pozostałości, - odmulenie dna rowów, - pogłębienie rowów, przywrócenie pierwotnego kształtu, - udrożnienie przepustów poprzez ich odmulenie i usunięcie zanieczyszczeń, - wywiezienie urobku wraz z zanieczyszczeniami na składowisko odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić wyżej wymienione roboty na następujących odcinkach rowów: - odcinek rowu Grudowskiego długości 100mb od składu budowlanego przy ulicy Bocianiej w kierunku ulicy Nadarzyńskiej wraz z przepustem pod ulicą Nadarzyńską, - odcinek rowu Grudowskiego długość 400mb od przepustu pod torami WKD w ulicy Grudowskiej (wraz fragmentem rowu stanowiącego własność Gminy w pasie drogowym ulicy Perłowej, tj. od nieruchomości prywatnej do torów WKD) do ulicy Cichej wzdłuż ulicy Uroczej wraz z przepustami pod zjazdami na posesje, - odcinek rowu Grudowskiego długości ok. 800mb od przepustu pod ulicą Cichą do ulicy Kazimierzowskiej wraz z przepustem pod ulicą Wysoką, - odcinek rowu R4 długość 110mb od ulicy Wysokiej w górę rowu wzdłuż ulicy Dembowskiej, - odcinek rowu R4 długości ok.200mb od ulicy Królewskiej pod ulicą Kasztanową do rzeki Rokitnicy, - rów wzdłuż ulicy Staszica długości 130mb od ulicy Królewskiej do ulicy Dębowej. Przepusty pod ulicami, które Wykonawca zobowiązany jest udrożnić poprzez odmulenie i oczyszczenie: - pod ulicą Nadarzyńską, - pod ulicą Sympatyczną, - pod ulicą Głowackiego, - pod ulicą Szkolną - pod ulicą Ptasią, - pod ulicą Wysoką, - pod ulicą Cichą, - pod ulicą Próżną. Niezależnie od w/w przepustów oczyszczeniu podlegać będą przepusty pod zjazdami indywidualnymi z dróg na grunty prywatne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uporządkować zawalone elementy betonowe wlotów i wylotów przepustów na rowie odwadniającym wzdłuż ulicy Staszica pomiędzy ulicą Królewską a Dębową wraz z obetonowaniem kratki ściekowej i końcówki rowu odwadniającego przy skrzyżowaniu ulicy Staszica z ulica Dębową betonem grubości min. 15cm z przezbrojeniem. Wykonanie wyżej wymienionego zakresu robót będzie wymagało użycia sprzętu mechanicznego oraz wykonania prac ręcznych. Odpady komunalne, bioodpady oraz masy ziemne zgromadzone w czasie robót Wykonawca jest zobowiązany wywozić na bieżąco we własnym zakresie. W celu dokładnego określenia wartości robót, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w terenie. O ile wykonywanie robót będzie utrudniało bądź uniemożliwiało ruch drogowy, Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty, o utrudnieniach w ruchu na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca, realizując roboty w pasie drogowym, dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. W terenach poza pasem drogowym Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za bezpieczeństwo ludzi i mienia w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego tych robót odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzenia) powierzchni biologicznej i innych powierzchni w przypadku ich zniszczenia. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego oraz dostawy energii elektrycznej, wody i innych mediów. Teren zaplecza Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót z Właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obrębie odcinka prowadzonych robót. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.T.H.U. PACHOLCZYK, Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47409,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59901,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59901,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.