eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy linią kolejową, Potokiem Goławieckim, ul. Wawelską i ul. Bohaterów Westerplatte

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-18

Bieruń: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy linią kolejową, Potokiem Goławieckim, ul. Wawelską i ul. Bohaterów Westerplatte
Numer ogłoszenia: 254660 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219764 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy linią kolejową, Potokiem Goławieckim, ul. Wawelską i ul. Bohaterów Westerplatte.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy linią kolejową, Potokiem Goławieckim, ul. Wawelską i ul. Bohaterów Westerplatte - teren o powierzchni około 0,3 ha, przeznaczonego w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia na cele mieszkaniowo-usługowe o niskiej intensywności oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne, celem dopuszczenia zabudowy usługowej o wysokości trzech kondygnacji - uchwała jest zał. do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności: 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego. 2. Analiza wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu zmiany planu. 4. Prezentacja projektu zmiany planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje w tym 2 w godzinach popołudniowych). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu zmiany planu, w tym prezentacja projektu zmiany planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu zmiany planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu zmiany planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii zmiany planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek zmiany planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek zmiany planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) rysunek zmiany planu w wersji biało-czarnej - 1 egzemplarz, e) przekazanie ostatecznego rysunku zmiany planu w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie *.shp (Esri Shapefile) - w układzie 2000, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i jej załącznikiem graficznym, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: *.tif wraz z plikiem nagłówkowym *.tfw (Word File) - w układzie 2000, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itd.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: - prezentacja projektu/ koncepcji zmiany planu, władzom gminy (min. 3 prezentacje w tym 2 w godzinach popołudniowych), - prezentacja projektu zmiany planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, - prezentacja projektu zmiany planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udziału przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych w czasie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu, minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOPLAN S.C. Paweł Czuczwara, Adrian Luszka, ul. Strzegomska 42 j/14, 53-611 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38918,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.