To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Kraków: - zadanie nr 1 - usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7
i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie;
- zadanie nr 2 - usługa mycia okien oraz powierzchni oszklonych z użyciem metod alpinistycznych
w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 254627 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220413 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - zadanie nr 1 - usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie; - zadanie nr 2 - usługa mycia okien oraz powierzchni oszklonych z użyciem metod alpinistycznych w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz usługa mycia okien i powierzchni oszklonych z użyciem metod alpinistycznych w w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 (V,VI,VII piętro) w Krakowie. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. I. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 1.1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie przy ul. Wadowickiej 10 ( pow. 2 604 m2) i ul. Wiślnej 7 (pow. 2 304 m2). 1.2. Wykonawca realizuje umowę: 1.2.1. własnym sprzętem technicznym (odkurzacz z filtrem wodnym, mopy, wózki, itp.), 1.2.2. zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi, zapachowymi (posiadającymi odpowiednie atesty higieniczne, dopuszczające je do stosowania na rynku polskim, o wysokiej jakości i nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń) oraz wyposaża w worki na śmieci, mydło w płynie lub pianie do dozowników (typu MERIDA,TORK DABEX, STANDARD), papier toaletowy dwuwarstwowy, ręczniki papierowe i zobowiązuje się dostarczać oraz uzupełniać środki zapachowe. Wykaz sprzętu oraz środków czystości, których Wykonawca będzie używał przy wykonywaniu usługi będzie stanowił załącznik nr 5 do umowy 1.3. Wykonawca zagwarantuje grupę pracowników wykonujących usługę sprzątania pod jego nadzorem i legitymujących się zaświadczeniem o niekaralności. Na dzień zawarcia umowy Wykonawca przedstawi listę pracowników stanowiącą Załącznik nr 2 do Umowy. 1.4. Każdorazowa zmiana personelu Wykonawcy zostanie zgłoszona Zamawiającemu nie później niż 1 dzień przed wystąpieniem zmiany. 1.5. Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia winni nosić ubrania robocze z logo firmy Wykonawcy. 1.6. Personel Wykonawcy zobowiązany jest do każdorazowego potwierdzenia pobranych kluczy na listach znajdujących się na portierni w budynku przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie. 1.7. W celu zabezpieczenia interesu własnego przed odpowiedzialnością za szkody, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu o zauważonych uszkodzeniach sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w obrębie węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego itp. po przez wpisy do zeszytu - Sprzątanie obiektu, który znajdować się będzie na portierni w budynku przy ul. Wiślnej 7 oraz w sekretariacie, w budynku przy ul. Wadowickiej 10 - załącznik nr 3 do umowy. 1.8. Wykonawca w czasie wykonywania usługi zobowiązany jest do zapewnienia na terenie obiektów bezpieczeństwa (zgodnie z przepisami BHP i p.poż.), porządku oraz ładu. 1.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek działań osób przez niego zatrudnionych. 1.10. Czynności porządkowe należy wykonywać: a) poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. (po godz. 15.30) w dni robocze - sprzątanie podstawowe, b) w godzinach pracy Zamawiającego - sprzątanie pomieszczeń o tzw. specjalnym nadzorze, które należy sprzątać pod nadzorem użytkownika pomieszczenia, c) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. (7.30 - 15.30), 4 godzinny dziennie, w dni robocze - usługa serwisu porządkowego, 1.11. Zamawiający przewiduje korzystanie z usługi serwisu porządkowego, który świadczony będzie w okresach od 01.01.2010 do 31.03.2010 oraz 01.12.2010 do 31.03.2011 w godzinach wg pkt. 1.10.c. 1.12. Usługa serwisu porządkowego polegać będzie głównie na utrzymaniu w czystości ciągów komunikacyjnych w budynkach Zamawiającego. 1.13. Usługa sprzątania pomieszczeń o tzw. specjalnym nadzorze (BHP, KASA, INFORMATYCY, ARCHIWUM) zostanie potwierdzona przez pracownika Izby Skarbowej w Krakowie w prowadzonym do tego celu Rejestrze (wzór formularza Rejestru stanowi załącznik nr 4 do umowy). 1.14. Koszt zużycia prądu i wody przy wykonywaniu usługi pozostaje po stronie Zamawiającego. 1.15. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem w/w usługi. II. Opis przedmiotu zamówienia- zadanie nr 2 3. Mycie okien oraz powierzchni oszklonych wymagających użycia metod alpinistycznych w budynkach Izby Skarbowej w Krakowie przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 4. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia powierzchni oszklonej (wewnętrznej i zewnętrznej) tj: 4.3. szybu windowego w budynku przy ul. Wiślnej 7 w Krakowie, 4.4. świetlika nad salą konferencyjną w budynku przy ul. Wiślnej 7 (II piętro), 4.5. przeszklenia w części nieotwieranej na VII piętrze wewnątrz i na zewnątrz budynku przy ul. Wadowickiej 10 w Krakowie, 4.6. okien w budynkach przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie. 5. Wykonawca świadczy usługi: 5.3. w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem technik alpinistycznych, własnym sprzętem, 5.4. zakupionymi na koszt własny środkami czyszczącymi, 5.5. pod własnym nadzorem, przy pomocy własnego personelu, posiadającego zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości oraz odpowiednie szkolenia z zakresu BHP 6. Wykonawca wykona usługę każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego, 7. Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy w celu wykonania jednego lub kilku punktów przedmiotu zamówienia określonego poniżej w tabeli - 8. Wykonawca w czasie wykonywania usługi zobowiązany jest do zapewnienia na terenie objętym umową bezpieczeństwa (zgodnie z przepisami BHP i ppoż), porządku oraz ładu. 9. Koszt zużycia prądu i wody przy wykonywaniu usługi pozostaje po stronie Zamawiającego. Zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem dla zadania nr 2 Budynek ul. Wiślna 7 1.Mycie powierzchni oszklonej (wewnętrznej i zewnętrznej) szybu windowego oraz płyt poliwęglanowych i obudowy z blachy nierdzewnej (202 m2) - 2 x w trakcie trwania umowy - na wezwanie 2.Mycie okien wraz z ramą oraz mycie okien wokół sali konferencyjnej (231 m2)- 2 x w trakcie trwania umowy - na wezwanie 3.Mycie powierzchni oszklonej (wewnętrznej i zewnętrznej) przeszklenia nad salą konferencyjną I piętro (101 m2) oraz świetlika na II piętrze (165 m2)-2 x w trakcie trwania umowy - na wezwanie Budynek ul. Wadowicka 10 4.Mycie całości przeszklenia w części nieotwieranej na VII piętrze wewnątrz i na zewnątrz budynku wraz z klatką schodową na V,VI i VII piętrze (234 m2)-2 x w trakcie trwania umowy - na wezwanie 5.Mycie okien wraz z ramą na V,VI i VII piętrze (362 m2)-2 x w trakcie trwania umowy - na wezwanie Uwagi - (dot. zakresu i częstotliwości prac objętych zamówieniem dla zadania nr 2) - przez podane w tabeli wielkości powierzchni należy rozumieć jedną stronę powierzchni mytej. W związku z powyższym Wykonawca przy sporządzaniu oferty winien uwzglednić cenę obejmującą obustronne mycie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148398.13 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: - zadanie nr 1 - usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Skarbowej przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10 w Krakowie;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Era Sp. zo.o, ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 138292.72
- Oferta z najniższą ceną: 138292.72 oferta z najwyższą ceną: 219682.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2 - usługa ycia okien oraz powierzchni oszklonych z użyciem metod alpinistyczniych w budynkach Izby Skarbowej w Krakowie przy ul. Wiślnej 7 i ul. Wadowickiej 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mr Clean Sp. z o.o., ul. Wrocławska 53, 30-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10105.41
- Oferta z najniższą ceną: 10105.41 oferta z najwyższą ceną: 21531.15
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby systemu TTSS
- Dokończenie budowy wewnętrznych linii zasilających w pawilonie B-2 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-232/24
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
- Dostawa dwóch wag elektronicznych - DE-dzp.272-222/24
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.