Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Warszawa: Odczynniki chemiczne, akcesoria techniki kryminalistycznej, materiały i akcesoria laboratoryjne do badań na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
Numer ogłoszenia: 254520 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji , Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://clk.policja.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki chemiczne, akcesoria techniki kryminalistycznej, materiały i akcesoria laboratoryjne do badań na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 Pakietów. Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.18. do SIWZ. Oferowane produkty z uwagi na specjalistyczne przeznaczenie, muszą być oryginalnymi, katalogowymi produktami fabrycznymi, fabrycznie pakowanymi z załączonymi kartami charakterystyk i dokumentami (np. certyfikatami). Zaoferowane odczynniki, akcesoria techniki kryminalistycznej, materiały i akcesoria laboratoryjne jednocześnie powinny spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej Załączniki nr 2.1. - 2.18. do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. Parametry muszą być wyrażone w jednostkach porównywalnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników w opakowaniach o mniejszej lub większej zawartości danego towaru w opakowaniu, ale tylko wówczas, gdy bez naruszania oryginalnych opakowań fabrycznych, łączna ilość towaru (wyrażona wagowo, objętościowo lub w liczbie sztuk) będzie tożsama z wymaganą przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, gdzie przez określenie równoważny, Zamawiający rozumie produkt zgodny z charakterystyką określoną w opisie przedmiotu zamówienia, który umożliwi uzyskanie w 100% porównywalnych wyników w każdym wykonywanym przy ich pomocy badaniu bez konieczności używania dodatkowego sprzętu. Ponadto odczynniki, akcesoria techniki kryminalistycznej, materiały i akcesoria laboratoryjne muszą spełniać określone wymagania gwarancyjne, rozumiane jako zapewnienie prawidłowości ich działania przez okres: Pakiet 1, 2, 3, 6: co najmniej 6 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru jakościowo-ilościowego w siedzibie użytkownika (Zakład Biologii CLKP, ul. Iwicka 14 w Warszawie); Pakiet 4, 5 i 7: co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru jakościowo-ilościowego w siedzibie użytkownika (Zakład Biologii CLKP, ul. Iwicka 14 w Warszawie); Pakiet 8 - 17: co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru jakościowo-ilościowego w siedzibie użytkownika (Zakład Chemii CLKP, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiet 18: co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru jakościowo-ilościowego w siedzibie użytkownika (Zakład Daktyloskopii CLKP, ul. Wiśniowa 58A w Warszawie). Termin przydatności zamawianych odczynników nie może być krótszy niż okres gwarancji..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w pakietach od 1 do 7 (przedmiot zamówienia wraz z opisem zawarty w załącznikach do SIWZ od 2.1. do 2.7.) zamówienia uzupełniające w wysokości nie większej niż 20 % wartości przedmiotowego zamówienia. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnych umów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 31.43.00.00-9, 31.64.40.00-2, 42.92.31.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII ust. 1 lit. a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII ust. 1 lit. a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII ust. 1 lit. a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII ust. 1 lit. a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII ust. 1 lit. a SIWZ - według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1. - 2.18. do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych w języku angielskim; dokument potwierdzający walidację przez producenta, np. raport, materiał informacyjny, itp. - dotyczy ofert składanych tylko na pakiet nr 1, 2 i 6 (załącznik nr 2.1., 2.2. i 2.6. do SWIZ); certyfikat ISO 9001/2008 lub równoważny potwierdzający, że proces produkcji zaoferowanego przedmiotu zamówienia jest zgodny z normą jakości - dotyczy ofert składanych tylko na pakiet nr 5 (załącznik nr 2.5. do SWIZ). Równoważność rozumiana jest jako CERTYFIKAT wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą potwierdzający wdrożenie i stosowanie zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa opartych m.in. na: polityce jakości, która określa ogół zamierzeń jakościowych organizacji przyjętych przez jej kierownictwo; księdze jakości - dokument, który dostarcza spójnej informacji o systemie zarządzania jakością w firmie; planie jakości - dokument, który opisuje jakie elementy systemu jakości są stosowane do określonego wyrobu, przedsięwzięcia, umowy. Są one przydatne w firmach o mało powtarzalnej produkcji, np. w odniesieniu do urządzeń inwestycyjnych, konstrukcji metalowych, usług inwestycyjnych, projektowych i montażowych, itp.; procedurze - dokument operacyjny określający jednoznacznie tryb postępowania i warunki nadzorowania realizacji określonego procesu znajdującego się zwykle w hierarchii procesowej na ostatnim, najniższym poziomie; w miarę potrzeb opracowuje się instrukcje stanowiące szczegółowy opis działań objętych procedurą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w poniższym zakresie: 1)zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 2)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 4 niniejszej umowy, 3)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 4)zmiany terminu realizacji umowy, jej wartości oraz zwiększenie ilości przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności powyższe uzasadniających niezależnych od WYKONAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO, 5)zakupu towaru o nie gorszych parametrach, w przypadku zaprzestania produkcji oferowanego towaru w tej samej cenie co przedmiot zamówienia wskazany w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://clk.policja.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7 faks: (22) 601 55 57 e-mail: grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 10:00, miejsce: miejsce: kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) w godzinach: 08:30 - 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywany termin realizacji w zależności od Pakietu: Pakiet 1, 2, 3 i 6: maksymalnie 30 dni od daty złożenia zamówienia (przewiduje się i dopuszcza dostawę towaru w jednej lub kilku transzach w zależności od bieżących potrzeb Zakładu Biologii, do 31.12.2015 roku); Pakiet 4, 5 i 7: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Biologii); Pakiet 8-17: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Chemii); Pakiet 18: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Daktyloskopii).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.4. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.5. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.6. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - NA POTRZEBY ZAKŁADU BIOLOGII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.7. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.8. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.9. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.10. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.11. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.12. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 42.92.31.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.13. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.14. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.15. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.16. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 - NA POTRZEBY ZAKŁADU CHEMII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.17. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 - NA POTRZEBY ZAKŁADU DAKTYLOSKOPII CLKP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.18. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.