eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Warszawa: Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 254454 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 8 na odc. przejście przez Marki administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli. Zadanie nr 2. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 17 na odc. Gończyce - Wola Korycka administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Garwolinie. Zadanie nr 3. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Pilawa- Baniocha- Góra Kalwaria administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Maz. Zadanie nr 4. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. przejście przez Mniszew administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu. Zadanie nr 5. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Lipsko- Maruszów administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie remontów nawierzchni asfaltowych dróg min. klasy G na łączną wartość dla: Zadania nr 1. min. 9 000 000,00 zł brutto, Zadania nr 2. min. 2 000 000,00 zł brutto, Zadania nr 3 i 5 min. 1 500 000,00 zł brutto, Zadania nr 4 min. 2 500 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla każdego zadania, na które składa ofertę dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi wyposażeniem zakładu wymienionymi poniżej: 1) Frezarka drogowa sterowana elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania 0,5 m, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 2) Frezarka drogowa sterowana elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania 1,8 - 2,00 m, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 3) Układarka mieszanki mineralno-asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 4) Skrapiarka do emulsji samojezdna, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 5) Walec wibracyjny, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 6) Walec ogumiony - min. 6 ton, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 7) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 8) Szczotki mechaniczne, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 9) Koparka o pojemności łyżki min. 0,5 m3, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 10) Piła spalinowa do cięcia nawierzchni,wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 11) Młot pneumatyczny, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 12) Agregat prądotwórczy (sprężarka), wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt; 13)Przyczepa sygnalizacyjna wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A - 14 i obrotowy znak C - 9/10, z grupy wielkości duże, tablica jak i znaki z foli II generacji, wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia - 1 szt;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dla każdego zadania, na które składa ofertę musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania: 1) Stanowisko: Kierownik robót, minimalna liczba personelu: 1 osoba, doświadczenie zawodowe/wykształcenie:Minimum 2 zadania w zakresie remontów nawierzchni asfaltowych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. 2) Stanowisko: Majster robót, minimalna liczba personelu: 1 osoba, doświadczenie zawodowe/wykształcenie: Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, wykształcenie min. średnie techniczne. zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch w/w funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji gdy, Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24. ust. 1 Pzp. - Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie i dokument wymienione w pkt III.4.2) powyżej albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1)powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonania oceny spełnienia został zamieszczony w pkt. III.3.2), III.3.3) i III.3.4) Ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 713..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 713..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 8 na odc. przejście przez Marki administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 8 na odc. przejście przez Marki administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 17 na odc. Gończyce - Wola Korycka administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Garwolinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 17 na odc. Gończyce - Wola Korycka administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Garwolinie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Pilawa- Baniocha- Góra Kalwaria administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Maz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Pilawa- Baniocha- Góra Kalwaria administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Maz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. przejście przez Mniszew administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. przejście przez Mniszew administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Lipsko- Maruszów administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 79 na odc. Lipsko- Maruszów administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.