eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/RB/16/2009 na wykonanie prac remontowych w budynku A-2 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Łódź: ZP/RB/16/2009 na wykonanie prac remontowych w budynku A-2 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności
Numer ogłoszenia: 254426 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313408, faks 042 6313408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/RB/16/2009 na wykonanie prac remontowych w budynku A-2 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2-ch zadań, które traktowane są jako oferty częściowe. Zadanie I - Wymiana instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach Instytutu Podstaw Chemii Żywności, w bud. A-2 Zadanie II - Remont pomieszczeń Instytutu Podstaw Chemii Żywności w budynku A-2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1180, z późn. zm.) oraz być członkiem odpowiednich izb, 3. Wykonawca powinien przedstawić co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót remontowych podobnych zakresem 4. Wykonawca powinien zatrudniać na podstawie umowy o pracę osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót. Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykonawca powinien wykazać, że obecnie zatrudnia minimum 10 pracowników, na podstawie umowy o pracę (potwierdzone zaświadczeniem z ZUS-u) 6. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru końcowego oraz zapewni rozpoczęcie prac serwisu w dni robocze nie później niż w ciągu 48 godzin od daty powiadomienia o usterkach i koniecznych naprawach. 7. Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat minimum 5 robót zakresem i wartością zbliżonych do przedmiotu zamówienia (potwierdzone referencjami). 9. Złożona oferta powinna spełniać wszystkie wymogi SIWZ. 10. Przy wykonywaniu prac Wykonawca powinien zastosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane oraz ustawa o wyrobach budowlanych). 11. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 12. Wykonawca powinien we własnym zakresie i na swój koszt zabezpieczyć dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 13. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. 14. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 15. Politechnika Łódzka nie ponosi odpowiedzialności za materiały, narzędzia i sprzęt nie zabezpieczony przez wykonawcę robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć poniższe załączniki na mocy art. 25 i 26 ust. 1 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). 1. Oferta cenowa zgodna z treścią formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub poświadczone pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności: konsorcjum, spółki cywilnej, spółki partnerskiej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej i in.), Zakres prowadzonej działalności winien obejmować przedmiot zamówienia, zaś w przypadku, gdy obowiązujące przepisy prawa wymagają prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem koncesji, zezwolenia lub licencji - wykonawca winien przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję, 3. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zgodne z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4. Opinia banku kredytującego lub obsługującego rachunek Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej również przedmiot zamówienia) na dzień otwarcia ofert oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia, Jeżeli ww. ubezpieczenie wygaśnie w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć się na dalszy okres obejmujący czas realizacji ww. zamówienia. Z załączonego dokumentu winno wynikać jednoznacznie, iż umowa ubezpieczeniowa jest w dniu otwarcia ofert ważna tj. np. została opłacona składka lub ogólne warunki ubezpieczenia pozwalają na jej opłacenie w określonym terminie bez utraty ważności polisy (należy wówczas załączyć kopię jednego z ww. dokumentów), 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat minimum 5 robót zakresem i wartością zbliżonych do przedmiotu zamówienia (potwierdzone referencjami) (załącznik nr 3), 8. Referencje potwierdzające (minimum 3), że roboty wykazane w Załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie i wyznaczonym do tego czasie, 9. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierowników realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem (załącznik nr 4), 10. Oświadczenie Wykonawcy, ze zatrudnia minimum 10 osób na etacie, potwierdzone zaświadczeniem z ZUS. 11. Kopie uprawnień budowlanych, 12. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności (nazwa i adres, rodzaj zamówienia, wartość zamówienia, procentowy udział wartości w całości zamówienia) wraz z wykazem wykonywanych przez nich robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 5),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego, adres: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, pok. Nr 5, 90-924 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Wymiana instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach Instytutu Podstaw Chemii Żywności, w bud. A-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach Instytutu Podstaw Chemii Żywności, w bud. A-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont pomieszczeń Instytutu Podstaw Chemii Żywności w budynku A-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Instytutu Podstaw Chemii Żywności w budynku A-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.