eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › wyposażenie (dostawa i montaż) w urządzenia sportowe Sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mazańcowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Jasienica: wyposażenie (dostawa i montaż) w urządzenia sportowe Sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mazańcowicach
Numer ogłoszenia: 254414 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie (dostawa i montaż) w urządzenia sportowe Sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mazańcowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż n/w wyposażenia: 1. drabina gimnastyczna montowana na ścianie bocznej o wym. 3,0x1,8m wraz z okuciami montażowymi - 14 szt. 2. drabina gimnastyka montowana na ścianie szczytowej o wym. 3,0x1,8m wraz z okuciami montażowymi - 4 szt. 3. drabina gimnastyczna o wym. 3,0x0,9m - 2 szt. Uwaga! Montaż drabin należy tak wykonać aby w przerwie pomiędzy 2-gim i 3-m szczeblem od góry nie było belki do zamocowania drabiny, 4. siatka ochronna sznur fi 2,5 -3,0mm, oczko 100x100mm kolor zielony wraz z okuciami montażowymi do zabezpieczenia okien nad drabinami, zabezpieczenia przestrzeni nad barierkami balkonu i przestrzeni nad bramą wejściową składaną pod strop - 220 m2 5. kółka gimnastyczne montowane na ścianie bocznej pod balkonem wraz z montażem, wysięg od ściany do osi kółek 2,25m .Kółka z mechanizmem umożliwiającym zmianę wysokości kółek i możliwością składania na ścianę. - 1 kpl. 6. drążek gimnastyczny uniwersalny wolnostojący 1-polowy, bezodciągowy z tulejami - 1 kpl. 7. konstrukcja na 4 liny o długości 7,0 m, z możliwością zsuwania lin na ścianę - 1 kpl. 8. bramki do piłki ręcznej aluminiowe przyścienne o głębokości 1,0 m z możliwością składania na ścianę, siatki ze sznura z polipropylenu grubości 4,0mm z łapaczem - 2 szt. 9. słupki do siatkówki aluminiowe owalne profil 120x100mm uniwersalne z płynną regulacją wysokości siatki, naciągiem wewnętrznym śrubowym, blokowanym minośrodowo, wolnostojące z tulejami, osłonami, siatką czarną z antenkami wzmocnioną taśmą z 4-ch stron - 1 kpl. 10. zestaw szyn ściennych do siatkówki - stalowe z mechanizmem naciągowym blokowanym mimośrodowo, płynna regulacją wysokości, uniwersalne - 1 kpl. 11. Skrzynia / dołek/ tyczki do skoku wzwyż z pokrywą nierdzewną + montaż w posadzce sportowej poliuretanowej /beton /.Pokrywa powinna być pokryta poliuretanem i zlicowana z powierzchnią istniejącej posadzki. - 1 kpl. 12. Rozbieg do skoku o tyczce - wykładzina sportowa kolcoodporna , szer. 1,25m, długość 30,0mb, grubość min 9 mm. - 1 szt. 13. Wózek do transportu powyższej wykładziny - 1 szt. 14. Narożniki ochronne (z gąbki osłoniętej materiałem typu skaj) zamocowane na słupy na ścianę z oknami, grubość 5cm, wys. 2,0m- 10 szt. 15. Regał naścienny trzy poziomowy, każdy poziom na min. 20 piłek do: siatkówki, ręcznej, koszykówki zamontowany skośnie z możliwością spuszczania piłek po opuszczeniu blokady - 1 szt. 16. Uchwyt przyścienny na poprzeczki, słupki, pachołki, tyczki itp. Cztery poziomy o głębokości min. 40 cm i rozstawie 3x2 m i 1x1 m - 1 kpl. 17. Uchwyt magazynowy na słupki do siatkówki - 1 kpl. 18. Kosze główne do koszykówki składane na ścianę o wysięgu 2,35m montowane na ścianach szczytowych, tablice plexi gr. 10mm na ramie metalowej, regulacja wysokości 260÷305cm, osłony krawędzi, obręcze z siłownikami gazowymi, siatka profesjonalna - 2 szt. 19. Tablica wyników sterowana pilotem -uniwersalna z czasem i trzy cyfrowym wyświetlaczem wyniku o wymiarach ~ 150 x 100 cm - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2500 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 dostawę wraz z montażem urządzeń sportowych na kwotę min. 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1)Zmiana ogólna możliwa jest gdy nastąpi: - zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót ujętych w harmonogramie z zastrzeżeniem iż termin końcowy nie może ulec zmianie, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. 2)Zmiany dotyczące wynagrodzenia w związku: - ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), - z obniżeniem kosztu wykonania usługi, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, - z rezygnacją z części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.