eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bieruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Bieruń: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 254408 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bieruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie całego zakresu typów tablic rejestracyjnych: a)samochodowych (jednorzędowych i dwurzędowych), w tym tablic: indywidualnych, zabytkowych, dyplomatycznych, tymczasowych i badawczych, b)motocyklowych (dwurzędowych) i motorowerowych (dwurzędowych) w tym tablic: indywidualnych, zabytkowych, dyplomatycznych, tymczasowych i badawczych, zgodnych z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdu (Dz. U. Nr 133 poz. 1123 z późn. zmianami), 2. dostarczenie w/w tablic do punktów rejestracji Starostwa Powiatowego w Bieruniu, 3.odbiór z punktów rejestracji Starostwa Powiatowego w Bieruniu złomu (tablice rejestracyjne przeznaczone do kasacji). Zamawiający szacuje potrzeby ilościowe w zakresie przedmiotu zamówienia następująco: - w punkcie 1 a) - 9 500 szt. - w punkcie 1 b) - 500 szt. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ilości mniejszej niż wymieniona powyżej w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w okresie wskazanym w punkcie 4.1. SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na przedmiot zamówienia, do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na zamówieniu dodatkowej ilości tablic w przypadku zwiększonego zapotrzebowania w okresie wskazanym w punkcie 4.1.SIWZ. Gwarancja jakiej wykonawca udzieli na dostarczone tablice w zakresie: wyłuszczanie, popękania i rozwarstwienia folii powlekającej oraz zanikania oznakowania tablic nie może być krótsza niż 3 lata. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. : 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności wraz z wymaganym do produkcji tablic zezwoleniem i certyfikatem, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. OPIS OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa wraz z ofertą wypełnioną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego miejscowo marszałka województwa. 5. Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bieruniu Wydział Komunikacji ul. Turystyczna 1 w Bieruniu pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul.Jagiełly 1 43-155 Bieruń p.nr 17 segment B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.